مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده بند رخت برای صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید انواع مدل بند رخت دیواری و آپارتمانی تاشو لیست قیمت انواع بند رخت تاشو صادرات انواع بند رخت به کشور های دیگرفروش آنلاین انواع بند رخت فلزی تاشو با بهترین قیمت بهترین بند رخت های آپارتمانی موجود در بازارعمده فروشی و پخش انواع چوب لباسی و رخت آویز

بند رخت از اساسی ترین ملزومات موجود در هر خانه ای است که روند خشک شدن لباس ها را سرعت می بخشد. با پهن کردن لباس های شسته شده روی این بند، حتی بدون نیاز به هوای آزاد و تنها با دمای متعادل خانه هم می توان آن‌ها را پهن کرد و خشک نمود. بند رخت که حالا در انواع منازل و آپارتمان های امروزی مشاهده می شود؛ انواع متعددی را همچون بند رخت تاشو، بند رخت دیواری و غیره شامل شده است. در نتیجه قیمت بند رخت عمده در بازار داخلی و برای صادرات با توجه به تنوع موجود در آن، رینج‌های مختلفی را دربر گرفته است.

قیمت عمده بند رخت برای صادرات

خرید انواع مدل بند رخت دیواری و آپارتمانی تاشو

خرید انواع مدل بند رخت دیواری و آپارتمانی تاشو منازل و آپارتمان های امروزی با فضاهای کوچک و محدودی مواجه بوده و دیگر مانند سابق، همه خانه ها حیاط دار یا ویلایی نیستند.
به عبارتی مدرنیته روی شکل خانه ها نیز اثر گذاشته و آن‌ها را به شکل آپارتمان های چند طبقه که شاید برخی از آن ها از بالکن کوچک چندمتری برخوردار بوده و برخی هم فاقد این امکانند؛ تغییر داده است.
در نتیجه‌ی این امر، ابزار جدیدی مانند بند رخت روی کار آمده تا افراد بتوانند از فضای محدود خود نیز نهایت استفاده را به عمل آورده و از این وسیله برای خشک کردن لباس های شستشو داده شده بهره ببرند.

بنابراین انواع بند رخت آپارتمانی را می توان از کارآمدترین وسیله های مصرفی توسط آپارتمان نشین ها به حساب آورد.
حال اگر بخواهیم از انواع بندرخت آپارتمانی که برای خرید می توان آن ها را انتخاب کرد؛ نام ببریم؛ شامل این نمونه ها خواهند شد:

  • بند رخت تاشو: این نوع بند رخت با خاصیت تاشو بودنش، فضای خیلی کمی را اشغال کرده و دارای کاربرد راحتی است. جنس اغلب این مدل بندرخت، استیل ضد زنگ است که از دوامی فوق العاده برخوردار می باشد. دارای دو طبقه بوده و حتی در تراس خانه نیز قابل استفاده می باشد.
  • بند رخت دیواری: این بند رخت روی دیوار نصب شده و هیچ فضایی را اشغال نمی کند. طناب های تعبیه شده در داخل این بندرخت پنهان بوده و با کشیدن آن ها به طرفین ظاهر می شوند که به اندازه‌ی نیاز می توان آن ها را در متراژ مناسب تنظیم کرد و بیرون آورد.

لیست قیمت انواع بند رخت تاشو

لیست قیمت انواع بند رخت تاشو بند رخت تاشو یکی از پر متقاضی ترین بندرخت های موجود در بازار است که بنا به آنچه در بخش قبل گفته شد؛ جنس اغلب این محصول، از جنس استیل می باشد.
اما باید گفت که فلز، تنها جنس موجود از این بندرخت نمی باشد؛ بلکه آن را در جنس های دیگری مانند بند رخت تاشو پلاستیکی نیز می توان دید.
البته این حقیقت را نمی توان کتمان کرد که جنس بندرخت های فلزی خیلی بهتر و مرغوب تر از نوع پلاستیکی است.
ولی وزن بندرخت تاشو پلاستیکی سبک تر بوده و از این نظر می توان روی آن امتیاز قائل شد.

این موارد را در نظر داشته باشید تا بپردازیم به برندهای عرضه کننده این محصول که در این خصوص باید عنوان داشت یکی از بهترین برندهای موجود از بندرخت، برند لسبو است که عمده محصولات آن، بند رخت سقفی است.
این برند حاصل تلاش تولیدکنندگان ایرانی بوده و البته که با وجود برخورداری از چنین مشخصات اعلایی، در گروه بندرخت های صادراتی نیز قرار گرفته است:

  • دارای طراحی بسیار ظریف و زیبایی است.
  • طول بلند و زیادی را داراست.
  • از پرده محافظ کننده برای تمیزتر ماندن بندرخت برخوردار گشته است.
  • قیمتی بسیار مناسب را به خود اختصاص داده است.

حالا برای اطلاع از قیمت بند رخت لسبو یا حتی قیمت انواع بندرخت تاشو پلاستیکی و استیل که در ابتدا عنوان کردیم؛ می توان از مراکز برتر فروش لوازم خانگی اقدام کرد.

صادرات انواع بند رخت به کشور های دیگر

صادرات انواع بند رخت به کشور های دیگرموفقیت های چشمگیر تولیدکنندگان داخلی در تولید بند رخت هایی با کیفیت بسیار بارز و ظاهری متقارن و چشم نواز و هم طراز بودن آن ها با محصولات برتر خارجی در این حیطه باعث شده تا صادرات عمده ای از این محصولات رخ دهد.
بنابراین می توان به صراحت از صادرات عمده و پرسود بند رخت های ایرانی از جمله مارک رخت آویز لسبو به کشورهای دیگر خبر داد.

اما نوعی از محصول متعلق به این برند که به کشورهای دیگر ارسال گشته و مورد علاقه و توجه خریداران خارجی قرار گرفته است؛ بند رخت هتلی می باشد.
این نوع بند رخت از تمامی کیفیت های لازم برخوردار بوده و در حال حاضر مشتری ثابت آن، کشور عراق است.

فروش آنلاین انواع بند رخت فلزی تاشو با بهترین قیمت

فروش آنلاین انواع بند رخت فلزی تاشو با بهترین قیمت انواع بند رخت فلزی تاشو که گویای بارزی از کیفیت و زیبایی با هم می باشند؛ از طریق فروشگاه های آنلاین به فروش رسیده و می توان نسبت به خرید سریع آن ها اقدام کرد.
از مزیت هایی که در اثر خرید این بند رخت های بسیار کاربردی از فروشگاه های اینترنتی یا آنلاین می توان کسب کرد؛ شامل این موارد خواهند شد:

  1. با سفارش انواع بندرخت فلزی تاشو از فروشگاه های مذکور، حتی با یک کلیک و بدون پیش پرداخت می توان محصول را انتخاب کرد.
  2. بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه جابجایی و کرایه و از این قبیل مسائل برای خریداران باشد؛ می توانند محصول انتخابی خود را ثبت سفارش کنند.
  3. با وجود فروش مستقیم فروشگاه های آنلاین، امکان دسترسی به بند رخت تاشو فلزی با بهترین قیمت وجود خواهد داشت.

بهترین بند رخت های آپارتمانی موجود در بازار

بهترین بند رخت های آپارتمانی موجود در بازاربدون وجود بندرخت، شاید بتوان یک لباس یا نهایتاً دو سه دست لباس را خشک کرد؛ اما مسلماً این امکان برای همه لباس ها وجود ندارد.
بنابراین از مزیت دیگر موجود در انوع بندرخت های آپارتمانی این است که می توان همزمان چندین دست لباس را روی آن پهن کرد و خشکاند.
کاری که مطمئناً از در، دیوار و هیچ یک از اجزای خانه بر نمی آید.

اما در مورد بهترین بند رخت های آپارتمانی، به بند رخت لسبو که از نام آشناترین و درجه یک ترین محصولات پر افتخار داخلی است؛ اشاره کردیم.
برای آشنایی بیشتر با انواع برند این محصول در بازار، می توان از مراکز تخصصی فروش این گروه از محصولات، سوالات لازم را پرسید.

عمده فروشی و پخش انواع چوب لباسی و رخت آویز

عمده فروشی و پخش انواع چوب لباسی و رخت آویز تجهیزاتی که مرتبط با لباس های مصرفی خانگی می باشند؛ علاوه بر بندرخت، نمونه های دیگری را هم شامل می شوند.
مانند انواع چوب لباسی و رخت آویز که امکان آویزان کردن و نگهدرای انواع لباس های دم دستی که افراد هر روزه با آن ها سروکار دارند را می دهند.
با استفاده از این رخت آویزها می توان از لباس های راحتی خانگی تا لباس های بیرونی را روی آن ها پهن کرد و در اسرع وقت استفاده نمود.

ضمن اینکه این رخت آویزها، از چروک لباس جلوگیری کرده و در نتیجه لباسی صاف و تمیز را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
اکنون برای سفارش عمده این محصولات اگر به سراغ مراکز پخش بند رخت و رخت آویز بروید؛ می توانید آن ها را در چنین مدل هایی دیده و انتخاب نمایید:

  • چوب لباسی ایستاده
  • رخت آویز کرکره ای
  • رخت آویز پشت دری
  • رخت آویز قلاب
علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید