مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم بندرخت طرح استیل در معتبرترین فروشگاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای جامع خرید بند رخت باکیفیت صادراتیفرایند صادرات بند رخت به کشور عراقبهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات بند رخت درجه یکپارامترهای تعیین قیمت بند رخت باکیفیتفروش بندرخت طرح استیل با بهترین کیفیت در بازارتوزیع بی واسطه بندرخت طرح استیل در سراسر کشورخرید بندرخت طرح استیل از مطمئن ترین فروشنده

بندرخت طرح استیل وسیله ای کاربردی و اساسی در زندگی آپارتمانی امروزی است. این بند رخت ها با توجه به جنس بدنه که استیل ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن دارند به خوبی می توانند وزن انواع ملحفه و البسه مرطوب و خیس را تحمل کنند.

این محصول در کلیه فروشگاه های لوازم خانگی معتبر برای خریداران عرضه شده است. بند رخت طرح استیل در مدل ها و برند های مختلف با کیفیت و قیمت های متنوع در این فروشگاه اینترنتی نیز برای رفاه حال مشتریان عرضه می شود.

عرضه مستقیم بندرخت طرح استیل در معتبرترین فروشگاه

راهنمای جامع خرید بند رخت باکیفیت صادراتی

راهنمای جامع خرید بند رخت باکیفیت صادراتی تغییر سبک زندگی و خو کردن به زندگی آپارتمانی، در کنار محدودیت هایی که ایجاد می کند، باعث خلاقیت هم می شود. شستشو و پهن کردن لباس به سبک قدیمی، دیگر در آپارتمان های امروزی امکان پذیر نیست. از این رو، تولید کنندگان لوازم‌ خانگی بر آن شدند تا تجهیزات و امکانات جدیدی را برای شستشو و خشک کردن لباس در آپارتمان ها طراحی و تولید کنند.

تولید انواع ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک که صفر تا صد شستشو را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند، بزرگترین و مهم ترین فناوری در زمینه شستشوی البسه است که برای زندگی آپارتمان نشینی بسیار ایده آل است. با این حال بسیاری از این ماشین های لباسشویی البسه و ملحفه را کاملا خشک نمی کنند و پس از خروج البسه از ماشین، لباس ها هنوز نم دار و مرطوب هستند. لذا باید پس از خارج کردن‌شان از لباسشویی، آنها را در مجاورت هوای آزاد پهن کرد.

بند رخت های آپارتمانی برای این منظور تهیه شده اند. محصولاتی با طراحی های متنوع که با توجه به نیاز به فضای کم، حداکثر کارایی را دارند. این بند رخت ها، از مواد اولیه مختلف و در طرح های گوناگون طراحی و ساخته شده اند تا با توجه به هدف تولید آن ها، نیاز مصرف کنندگان را به خوبی برطرف کنند. این محصولات در مدل های استیل، ترکیب چوب و استیل، فلزی با روکش لعاب کاری ، پلاستیکی ، فولادی و … طراحی و تولید می شوند.

کشور ایران تولید کننده انواع رخت آویز های خانگی، شوفاژی، هتلی، استخری و … در مدل های مختلف است که محصولات تولیدی خود را به دیگر کشورها نیز صادر کرده است. رخت آویزهای صادراتی بسیار با کیفیت بوده و توانسته رضایت طرف خارجی را نیز فراهم کند. در اینجا نکاتی جامع برای خرید بند رخت باکیفیت صادراتی عنوان می شود:

  • بند رخت با کیفیت در درجه اول باید ضد زنگ باشد؛ از آنجا که این محصول با رطوبت سر و کار دارد، باید در برابر آب مقاوم باشد.
  • ابعاد رخت آویز نیز مهم است؛ با توجه به فضای مورد استفاده آن ، باید رخت آویز مناسبی انتخاب شود. بدیهی است که رخت آویز خانگی دارای ابعاد بزرگتری نسبت به رخت آویز هتلی است.
  • طراحی رخت آویز نیز از دیگر فاکتورهایی است که در هنگام خرید باید به آن دقت شود. رخت آویزهای تاشو یا کلاسیک رایج ترین مدل این محصول هستند، که به صورت ثابت یا سیار (چرخ دار)، تولید می شوند.
  • قیمت محصول، که بستگی زیادی به قیمت مواد اولیه محصول دارد.
  • و …

باید توجه داشت که محصولات صادراتی باید در طراحی و کیفیت چشمگیر و خلاقانه باشند. کیفیت بالای محصول همراه با قیمت مناسب می تواند صادرات با ثباتی برای تولید کننده ایجاد کند.

فرایند صادرات بند رخت به کشور عراق

عراق به عنوان یکی از شرکای تجاری ایران، داد و ستد بسیاری با کشور ما دارد. نزدیکی فرهنگ ها و مذاهب با یکدیگر سبب تعامل خوب مردم هر دو کشور با یکدیگر شده است. با توجه به شرایط کشور عراق پس از جنگ، کشور های بسیاری به ویژه همسایگان عراق، توانسته اند به خوبی در بازار این کشور سرمایه گذاری کرده و محصولات داخلی خود را به مردم این کشور عرضه کنند. ایران نیز سهم خوبی در بازار عراق دارد که این میزان با بازاریابی مناسب، باید رشد بیشتری داشته باشد.

محصولات مختلف ایرانی در بازار عراق یافت می شود؛ از محصولات کشاورزی و لبنی گرفته تا لوازم‌ خانگی و محصولات شیمیایی. در این میان، تولید کنندگان رخت آویز هم توانسته اند، انواع محصولات خود را به کشور عراق صادر کنند. رخت آویزهای ایرانی در مدل های متنوع و در ابعاد گوناگون با کیفیت های بالا و قیمت های مناسب برای صادرات به این کشور در نظر گرفته شده اند.

فرایند صادرات بند رخت به کشور عراق چنانچه به صورت اصولی و منطقی پیش رود، چندان مشکل نیست. در اینجا خلاصه وار مطالبی در این باره آورده شده است:

  • در ابتدا باید نیاز بازار هدف به طور دقیق سنجیده شود.
  • سهم دیگر تولید کنندگان خارجی و محصولات آن ها در بازار عراق ارزیابی شود.
  • تمایل مصرف کنندگان نسبت به محصولات خارجی در نظر گرفته شود.

پس از گذر از مراحل فوق، بازاریابی صحیح و قوی محصول می تواند، در صادرات رخت آویز بسیار موثر باشد. بازاریابی، فرایندی پیچیده، تخصصی و بسیار مهم است که یکی از پایه های موفقیت در صادرات می باشد. گذر از مراحل اداری و گمرکی نیز باید به طور دقیق و بدون هیچ ایرادی طی شود. در حال حاضر با توجه به رویکرد دولت به صادرات و ارزآوری، قوانین سخت و دست و پاگیری در نحوه صادرات وجود ندارد.

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات بند رخت درجه یک

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات بند رخت درجه یک امروزه رخت آویزها جزو وسایل ضروری یک خانه محسوب می شوند؛ از این رو تولید کنندگان، تنوع بسیاری در آن ها در نظر گرفته اند. با توجه به کوچک شدن فضای زندگی در آپارتمان ها، سعی شده است تا رخت آویز ها بیشترین بهره وری را داشته باشند. انواع رخت آویز های چتری، دو طبقه، سقفی و … نمونه ای از این محصولات هستند.

کاربرد رخت آویز تنها در خانه نبوده و این محصول قابل استفاده در هتل ها، خوابگاه ها، استخر ها، آرایشگاه ها و … می باشد. با توجه به مکان استفاده از رخت آویز ، طراحی آن می تواند کمی متفاوت باشد. رخت آویز سیار، محصولی کاربردی برای محیط های مختلف است که در هنگام استفاده از رخت آویز و سنگین شدن آن، امکان‌جابجایی آن را به راحتی ممکن ‌می سازد. تولید کنندگان در ساخت تمامی این‌ محصولات سعی می کنند تا از بهترین مواد اولیه بهره ببرند تا محصولی با استانداردهای جهانی به مشتریان تحویل دهند.

کیفیت محصول می تواند سبب ماندگاری آن شود. تولید کنندگان همواره باید در نظر داشته باشند که در بازارهای جهانی و در زمینه صادرات کیفیت حرف اول را می زند. عرضه محصول بی کیفیت می تواند سبب پس زدن بازار شده و تلاش تولید کننده برای ورود به بازار دیگر کشورها را بی نتیجه سازد. از این رو همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا، ارائه طرح های جدید و کاربردی، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصول می تواند بازار هدف را به سمت محصول جلب کند.

امروزه تمامی محصولات قابلیت صادرات دارند. در تمامی مراحل تولید یک محصول صادراتی باید نیاز و انتظار مصرف کننده خارجی از آن در نظر گرفته شود. یک محصول درجه یک صادراتی، از همان ابتدا باید بهترین باشد. پس از تولید رخت آویزی با کیفیت جهانی، باید از تمامی ظرفیت ها برای صادرات آن استفاده شود.

بازاریابی تخصصی محصول، همکاری بخش های خصوصی و دولتی، تسهیل صادرات و امور گمرکی، کاهش تعرفه های صادرات و … از جمله اقداماتی است که باید در زمینه صادرات رخت آویزهای درجه یک ایرانی به دیگر کشور ها عملی شود.

پارامترهای تعیین قیمت بند رخت باکیفیت

بند رخت های آپارتمانی از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند. نوع ماده اولیه، طراحی و تکنولوژی ساخت محصول در تعیین قیمت انواع بند رخت موثر است. رخت آویز های کلاسیک که معمولا در سایز بزرگ‌ تولید می شوند بیشترین استقبال را در بین رخت آویز های خانگی داشته اند. در این مدل رخت آویز که تاشو هم گفته می شود، از دو بازو استفاده شده که البسه روی این بازوها قرار می گیرند. جنس بدنه رخت آویز و رابط ها در کیفیت محصول نقشی اساسی دارد.

رخت آویز های چوبی با اینکه نمای ظاهری زیبایی دارند اما احتمال پوسیدگی در آن ها زیاد است. در رخت آویز های فولادی با با روکش لعابی نیز ، در صورت از بین رفتن لعاب سطح کار، رطوبت موجب خوردگی فلز زیرین می شود. در این حالت به تدریج رخت آویز کیفیت خود را از دست داده و احتمال شکستن آن بسیار است. می توان گفت بهترین جنس بدنه برای رخت آویز، استیل ضد زنگ یا استیل استنلس است. مقاومت بالای این محصول در برابر وزن و ضد آب بودن آن، سبب محبوبیت این رخت آویز بین مردم شده است.

بند رخت های لعابی، جزو محصولات ارزان محسوب می شوند و مدل های چوبی و استیل را می توان جزو محصولات قیمت بالا در نظر گرفت. از جمله پارامتر های تعیین قیمت بند رخت با کیفیت موارد زیر است:

  • جنس بدنه؛ بهترین و البته گران ترین نوع رخت آویزها، محصولات استیل ضد زنگ می باشند.
  • ابعاد محصول؛ بدیهی است ابعاد بزرگتر، قابلیت پهن کردن لباس بیشتر را دارند و گران تر هستند.
  • ثابت یا سیار بودن؛ رخت آویز های سیار با داشتن چرخ هایی زیر محصول، امکان جابجایی آسان تر را فراهم می کنند.
  • طراحی محصول؛ رخت آویزهای هتلی که بسیار ساده و کم جا هستند را می توان جزو محصولات ارزان در نظر گرفت.
  • وزن کم
  • برند محصول
  • وارداتی بودن محصول
  • و …

فروش بندرخت طرح استیل با بهترین کیفیت در بازار

فروش بندرخت طرح استیل با بهترین کیفیت در بازار آلیاژ استیل، ترکیب آهن و کربن است. هرچه میزان کربن به کار رفته بیشتر باشد قابلیت انعطاف آن کاهش می یابد. استفاده از آهن نیز باعث استحکام و مقاومت بالای استیل شده است. آلیاژ استیلی که در تولید لوازم خانگی به کار می رود، استنلس است. این آلیاژ که در تولید انواع لوازم خانگی برقی، اجاق گاز های ساده و رومیزی و … به کار می رود، ضد زنگ است؛ یعنی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد.

از این ورقه های استیل استنلس در تولید بند رخت های آپارتمانی هم استفاده می شود. مجاورت دائمی بازوهای رخت آویز با البسه مرطوب هیچ اثر سوئی روی بدنه رخت آویز نداشته و کیفیت و درخشندگی محصول همچنان باقیست. در طراحی بند رخت های استیل، از رابط ها و پیچ های پلاستیکی و ضد زنگ با کیفیت بالا استفاده شده است.

هم اکنون کارگاه ها و کارخانه های بسیاری در کشور در زمینه تولید بند رخت های شوفاژی، چتری، سقفی، دیواری، تاشو و … فعالیت دارند. این تولید کنندگان محصولات خود را در فروشگاه های لوازم خانگی یا نمایندگی های خود به صورت مستقیم عرضه می کنند. فروش بند رخت طرح استیل با بهترین کیفیت در فروشگاه های اینترنتی معتبر نیز انجام می شود.

توزیع بی واسطه بندرخت طرح استیل در سراسر کشور

توزیع بی واسطه محصولات، کاهش قیمت برای مصرف کنندگان را در پی دارد. توزیع بند رخت استیل نیز از این قاعده مستثنی نیست. بدیهی است که با حذف هر واسطه، قیمت نهایی محصول هم کاهش می یابد. از بهترین راه های توزیع بی واسطه بند رخت استیل، آن است که تولید کننده محصول خود را به نمایندگان خود تحویل دهد. بدین ترتیب نمایندگی ها نیز محصولات را برای خرید عموم عرضه کنند.

در این حالت زنجیره ای شامل سه حلقه تولید کننده، نمایندگی و مصرف کننده ایجاد می شود که خرید ساده و کم هزینه تری برای مصرف کننده در پی دارد. از طرف دیگر مشتریان‌ می توانند نظرات خود را بهتر به تولید کنندگان برسانند. توزیع بی واسطه بند رخت های استیل می تواند به صورت اینترنتی نیز باشد. نمایندگان که تنها واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده هستند، محصولات را در فروشگاه های اینترنتی خود قرار داده و مشتریان می توانند به آسانی و بدون جابجایی از داخل منزل خود، محصولات را مشاهده و خریداری کنند‌.

خرید بندرخت طرح استیل از مطمئن ترین فروشنده

خرید بندرخت طرح استیل از مطمئن ترین فروشنده در کشور ما اعتماد و اطمینان در خرید های اینترنتی، کمتر از خرید های حضوری است. اما خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر با رعایت موارد امنیتی می تواند پایانی بر این بی اعتمادی باشد. امروزه اینترنت و فضای مجازی بخش مهمی از زندگی جامعه ما شده و می توان گفت بسیاری از امور بدون اینترنت ناممکن است. تجربه خرید اینترنتی را می توان با مراجعه به یک فروشگاه معتبر لذت بخش کرد.

امروزه تمامی وسایل و تجهیزات مورد نیاز زندگی بشر در فروشگاه های اینترنتی عرضه می شود. شما می توانید انواع و اقسام بند رخت های طرح استیل را در فروشگاه های لوازم خانگی که شعبه ای اینترنتی هم دارند، مشاهده کنید. در کنار هر محصول می توانید توضیحات کاملی در مورد محصول دریافت کرده و نظرات دیگر خریداران را با هم مقایسه کنید. بدون‌ شک نظرات دیگر کاربران در هنگام خرید اینترنتی می تواند بسیار راهگشا باشد.

در این فروشگاه اینترنتی بند رخت استیل، فروشندگان مطمئن و با تجربه به صورت برخط در کنار شما هستند تا شما را در خرید یک محصول با کیفیت و متناسب با نیاز و بودجه تان به خوبی راهنمایی کنند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید