مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید بند رخت تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت تاشوروش های تهیه انواع بند رخت تاشو

بند رخت تاشو به دلیل فضایی کمی که اشغال می کند برای فضاهای کوچک آپارتمانی  بهترین گزینه برای خشک کردن لباس ها می باشد.  این محصول به صورت ایستاده، دیواری و سقفی با استفاده از متریال هایی مانند پلاستیک فشرده و فلز زنگ نزن مانند استیل و آلومینیوم تولید می شود. کارخانه تولید بند رخت تاشو با ارائه جدیدترین مدل های این محصول در ابعاد مختلف توانسته است رونقی خاص به بازار فروش این محصول دهد. 

کارخانه تولید بند رخت تاشو

مشخصات بند رخت تاشو

مشخصات بند رخت تاشو بند درخت تاشو دارای ویژگی هایی است که استفاده از آن را در فضاهای آپارتمانی آسان کرده است. از مهمترین ویژگی های این محصول قابلیت تا شدن این رخت آویز است که پس از استفاده می توان در فضای کوچکی آن را جاسازی کرد.

بند رخت تاشو به صورت ایستاده قابل نصب روی تراز یا به صورت دیواری و سقفی است که می توان از آن در شرایط جوی نامناسب در داخل منزل استفاده کرد.

برخی نمونه های این رخت آویز قابلیت تنظیم ارتفاع برای جلوگیری از تماس لباس با زمین را دارند.

این رخت آویز  بسته به ابعاد آن، دارای میله هایی در تعداد متفاوت برای لباس های بزرگ و کوچک است. جنس بند درخت تاشو به گونه ای است که تحمل وزن لباس های خیس را تا حد مشخصی داشته باشد.

همچنین استفاده از فلزاتی که در تماس با رطوبت دچار زنگ زدگی نشوند، در دستور کار تولید این محصول قرار گرفته است.

بند رخت جمع شو را می توان در طرح ها و مدل های مختلف در بازار فروش این محصول پیدا کرد. بند رخت کلاسیک و مدرن هر کدام دارای ویژگی های خاص خود و مناسب فضاهای مختلف می باشد که شما می توانید بر اساس نیاز خود این محصول را خریداری کنید.

روش های تهیه انواع بند رخت تاشو

روش های تهیه انواع بند رخت تاشو اگر شما نیز در شمار خریداران عمده یا جزئی انواع بند رخت تاشو قرار دارید، می توانید این محصول را از طرق مختلف خریداری کنید.

خرید اینترنتی بند رخت با سفارش این محصول به فروشگاه های آنلاین با کمترین هزینه امکان پذیر است.

اگر شما قصد خرید حضوری این محصول را دارید و تصمیم گرفته اید با مشاهده انواع رخت آویز و اطلاع از کیفیت و قیمت این محصول آن را خریداری کنید، بهتر است مستقیما به کارخانه تولید کننده یا نمایندگی فروش آن ها مراجعه کنید.

عرضه مستقیم این محصول توسط برخی از برندهای تولید کننده به خریداران عمده این فرصت را می دهد که رخت آویز تاشو را با قیمت تولید شده در کارخانه خریداری کنند. 

نمایندگی های فروش کارخانجات تولید کننده انواع بند رخت تاشو توزیع و پخش این محصول را به بازارهای سراسر کشور انجام داده و شرایط خریدی آسان را برای مصرف کنندگان نهایی فراهم می کنند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید