مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز سفارش بند رخت سقفی با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه صادرات بند رخت سقفی به کشورهای خاورمیانهبررسی جنس انواع بند رخت و میزان مقاومت آنهامشخصات ظاهری بند رخت سقفی درجه یکبازار خرید و فروش بند رخت سقفی درجه یک

امروزه بند رخت یکی از مهم‌ترین وسایل موردنیاز خانه ها است که می‌بایست دارای ویژگی‌ های کیفی مناسبی باشد؛ رخت آویزهای معمولا زمینی بوده و مشکل اصلی آن‌ها اشغال محیط داخلی خانه‌ها و بالکن‌ها در هر دو حالت استفاده وعدم استفاده می‌باشد؛ این رخت آویزها معمولا دچار زنگ زدگی شده و جابجایی و باز وبسته کردن آن‌ها بسیار مشکل است. بند رخت سقفی این مشکلات را بصورت یک جا حل کرده است. این بند رخت برروی انواع سقف قابل نصب است.

فروش بند رخت سقفی در بازار ایران یکی از پرفروش ترین لوازم منزل در بازارهای فروش می باشد. با توجه به اینکه امروزه فضای خانه ها کوچک است مردمبه دنبال خرید لوازمی هستند که فضای کمتری را اشغال کنند. بند رخت سقفی بهترین گزینه برای افرادی می باشد که در آپارتمان ها با فضای کم و یا خانه های ویلایی کوچک زندگی می کنند. با بهره گیری از این ابزار کاربردی لباس های خیس خود را به راحتی خشک کنند.

در خانه‌ های ویلایی قدیمی معمولا چندین طناب بسیار بلند در حیاط برای خشک کردن لباس‌ ها وجود داشت. اما با تغییر سبک و نوع زندگی و روی آوردن به زندگی آپارتمانی دیگر نمی‌توان در آپارتمان ها از چنین طناب‌هایی برای خشک کردن لباس نصب کرد. از سوی دیگر فضای خانه‌های آپارتمانی اغلب کوچک است و فضای کافی برای قرار دادن طناب های آویز رخت ایستاده در آن وجود ندارد. بند رخت سقفی بر خلاف بند رخت‌ های دیگر قابلیت نصب به سقف را دارد. به همین علت دیگر لازم نیست نگران کوچک بودن محیط خانه برای قرار دادن بند رخت باشید. حتی میتوانید بند رخت سقفی را در قسمت فوقانی بالکن خانه‌تان یا تراس نصب کنید.



مرکز سفارش بند رخت سقفی با قیمت مناسب

نحوه صادرات بند رخت سقفی به کشورهای خاورمیانه

نحوه صادرات بند رخت سقفی به کشورهای خاورمیانه برای صادرات بند رخت های سقفی به کشور های دیگر نیاز به کار های گمرکی دارد، که بهتر است وکالت به یک ترخیص کار گمرکی داده شود تا تمام کار های گمرکی را انجام دهد.نرخ ترخیص کاری گمرکی متفاوت است…

بررسی جنس انواع بند رخت و میزان مقاومت آنها

بررسی جنس انواع بند رخت و میزان مقاومت آنها رخت‌آویزها عموما از چوب افرا یا بامبو ، آلومینیوم، ترکیب آلومینیوم و پلاستیک و فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند که هر کدام از آنها مزایا و معایبی دارند.

چوب: رخت‌آویز های چوبی ظاهر زیبایی دارند و عموما از چوب بامبو یا افرا ساخته می‌شوند، اما دقت کنید که رخت‌آویز چوبی باید پرداخت‌شده باشد (پرداخت‌کردن چوب به‌ معنای افزودن موادی مثل روغن جلا به آن است که باعث استحکام آن می‌شود و از پوسیده‌ شدنش جلوگیری می‌کند).رخت‌آویز چوبی پرداخت‌ نشده به‌ آسانی تاب برمی‌دارد، می‌ شکند یا به‌دلیل نم و رطوبت البسه در معرض کپک و پوسیدگی قرار می‌گیرد.

ترکیب آلومینیوم و پلاستیک: رخت‌آویزهای آلومینیومی-پلاستیکی، یا ترکیبی از هر دو، سبک و با دوام هستند و اگر با کیفیت باشند تا مدت‌های طولانی بدون علامتی از خوردگی یا پوست‌ پوست‌ شدن می‌توانید از آنها استفاده کنید. اما مشکل اینجا است که معمولا آلومینیوم و پلاستیک توان کافی برای تحمل وزن لباس‌های سنگین را ندارند. مخصوصا پلاستیکی‌ ها مقاومت کمتری دارند و ممکن است بشکنند یا تاب بردارند.

استیل یا فولاد ضد زنگ: رخت‌آویز های ساخته‌شده از فولاد ضد زنگ بسیار با دوام و مستحکم هستند. همه رخت‌آویز های با ظرفیت بالا که برای لباس‌های سنگین طراحی می‌شوند از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند.

اندازه رخت آویزهای آپارتمانی یکی از مهم‌ ترین مواردی است که باید در نظر بگیرید. خانواده‌های که دارای جمعیت زیاد هستند که معمولا لباس‌ های زیادی برای شستن دارند و خانواده‌ هایی که کودک خردسال دارند باید به‌ دنبال رخت‌آویز هایی باشند که فضای زیادی داشته باشد. اندازه رخت‌ آویزی را که می‌خواهید بخرید از چندین جهت مورد بررسی قرار بدهید: طول، عرض و ارتفاع رخت‌آویزها بسته به مدل آن می‌تواند هر عددی باشد. البته تشخیص اندازه با چشم راحت‌ تر می تواند باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر رخت‌آویزی می‌خواهید که هم تاشو باشد و هم بتوانید شلوار های رسمی‌ تان را که خط اتو دارد کاملا صاف روی سطح آن پهن کنید، مدلی بخرید که پس از بازشدن طول آن بیشتر از قد شلوارتان باشد. هر رخت‌آویز بسته به مدلش دارای طبقات، قفسه‌ ها و میله‌ هایی است که تعداد و اندازه آنها هم مهم است. باید با توجه به نوع لباس‌هایی که دارید تعیین کنید، می‌خواهید کدام بخش آن فضای بیشتری داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر بیشتر اوقات لباس‌هایی دارید که باید آویزان شوند، مدلی بخرید که فضای بیشتری را به آویز اختصاص داده باشد. اما لباس‌هایی مانند ژاکت‌ها و بلوزها نباید آویزان شوند و باید روی سطح صاف قرار گیرند. بنابراین اگر در منزل شما افراد خانواده از ژاکت و بلوز زیاد استفاده می‌کنند و رخت‌آویزی بخرید که فضای آویزدار آن بیشتر باشد؛ به‌دردتان نخواهد خورد. بلندی رخت‌آویز باید به‌اندازه‌ای باشد که لباس‌ها به زمین ساییده نشوند. رخت‌آویزهایی که ارتفاع آنها قابل‌تنظیم هستند به شما کمک می‌کنند اندازه آنها را با لباس‌های کوتاه و بلند مختلف کم و زیاد کنید. مورد مهم بعدی تعداد طبقات است. در بازار از رخت‌آویز یک طبقه تا بیشتر از چهار طبقه هم موجود است. برای یک خانواده ۴ نفره، معمولا یک رخت‌آویز ۳ طبقه کافی است. تعداد و اندازه میله‌ها هم در رخت‌آویزهای مختلف متفاوت است. اندازه‌های متفاوت میله‌ها به شما کمک می‌کند، لباس‌های کوچک و بزرگ را به‌خوبی جا بدهید. اگر برآوردی کلی از تعداد لباس‌هایی که هربار می‌شویید انجام دهید، راحت‌تر می‌توانید مدل دلخواه‌تان را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال ممکن است مدلی که ۱۷ تا ۲۰ میله دارد برای یک خانواده چهارنفره کفایت کند، اما برای خانواده ۴ نفره دیگری کافی نباشد. نکته: فکر نکنید هر چه اندازه رخت‌آویز بزرگ‌تر باشد بهتر است. قبل از هر چیز باید بررسی کنید که آیا در منزل‌تان اصلا فضای کافی برای قراردادن یک رخت‌آویز بزرگ دارید یا نه.

مشخصات ظاهری بند رخت سقفی درجه یک

مشخصات ظاهری بند رخت سقفی درجه یک جنس بند رخت باید طوری باشد که هم سبک بوده و هم در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم باشد. بیشتر رخت‌آویز های موجود در بازار ایران از جنس پلاستیک ساخته شده و یا جنسشان فلزی و از استیل نازک یا توخالی است. البته نمونه‌ هایی هم وجود دارد که از فلز آلومینیوم در ساختشان استفاده شده و یا روکش طلایی رنگ ضد زنگ دارند. در هر صورت اگر رخت آویزها از مواد مرغوبی ساخته شده باشند، نگرانی در مورد طول عمر و کارکرد آن نخواهید داشت.بند رخت سقفی علاوه بر این که وزن البسه خیس را تحمل می‌کند، باید در برابر وزن خودش هم نیز مقاوم باشد. پس باید بند رخت سقفی را انتخاب کنید که بسیار سبک بوده تا در برابر وزن اضافی البسه تغییر شکل ندهد و از شکل و حالت اولیه خود خارج نشود. این احتمال هم وجود دارد که در شرایطی شما مجبور شوید رخت آویز را همراه با لباس‌های بسیار خیس حمل کنید که اگر وزن آن‌ها بالا باشد، فشار زیادی به شما خواهد آمد.انتخاب رنگ بند رخت سقفی با مشتری است،بند رخت های سقفی رنگ های متفاوتی از جمله مشکی، سفید و … دارند.

بازار خرید و فروش بند رخت سقفی درجه یک

بازار خرید و فروش بند رخت سقفی درجه یک قیمت بند رخت‌ ها به موارد زیادی مانند جنس موادی که در ساخت آن به کار رفته و مکانیزم باز و بسته شدن آن و ابعاد و اندازه ی محصول و وزن قابل تحمل آن و در آخر به محصول ایران یا خارجی بودن رخت آویز بستگی دارد. معمولا قیمت رخت‌آویز ها از زیر صد هزار تومان شروع شده شده و به حدود ۶۰۰ هزار تومان می‌رسد. البته باید نوسانات ارز و تورم روز افزون را هم برای محاسبه قیمت‌ها در نظر گرفت.نوع جدیدی از بند رخت های سقفی به بازار آماده که هوشمند هستند و بصورت حرارتی شروع به خشک کردن لباس می کنند که قیمت آنها بیشتر از بند رخت های ساده است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید