مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش بند رخت روکش دار به قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرایند صادرات بند رخت روکش دار به کشورهای مختلفآشنایی با تنوع بند رخت های موجود در بازاردسته بندی انواع بند رخت بر اساس وزنپخش مستقیم بند رخت روکش دار به مراکز فروش

در مرجع فروش بند رخت روکش دار، انواع این محصول با بالاترین کیفیت و با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسد. در تمامی این مراجع معتبر انواع مختلف بند رخت از جمله: بند رخت سیار، ثابت، دیواری، چتری و غیره با مرغوبیت درجه 1 و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می شود.

بند رخت سیار از برند معروف کوثر به دلیل کیفیت بالایی که دارد اگر در حیاط در مقابل تابش نور خورشید و یا بارش باران قرار بگیرد آسیب نمی بیند و زنگ نمی‌زند به هم دلیل نظر بسیاری از بانوان خوش سلیقه و مشکل پسند را به خود جلب کرده است.

مرجع فروش بند رخت روکش دار به قیمت ارزان

فرایند صادرات بند رخت روکش دار به کشورهای مختلف

فرایند صادرات بند رخت روکش دار به کشورهای مختلف در این سالهای اخیر تولید بند رخت روکش دار و انواع دیگر آن در حجم بسیار زیادی انجام می شود و به دلیل کیفیت بالایی که این محصول ایرانی دارد توانسته در بازارهای خارجی جایگاه ویژه‌ای را برای خود کسب کند. امروزه صادرات انواع بند رخت، در سطح گسترده‌ای به کشورهای مختلف صورت می‌گیرد، تولیدکنندگان برای انجام فرآیند صادرات باید مراحلی را طی نمایند و در این مطلب به طور مختصر آن را توضیح خواهیم داد.

صادرات کالا به کشور های دیگر یک فعالیت سودآور برای تولید کننده و کشور است و از آنجایی که برای اقتصاد کشور بسیار ضروری و سود آور می باشد بهتر است تمامی مراحل با رعایت استانداردهای بین المللی انجام شود تا نتیجه آن، کاهش هزینه ها و افزایش صادرات و سودآوری شود.

اولین گام برای صادرات هر محصول به کشورهای دیگر بازاریابی و شناسایی نیاز بازار می باشد از آنجایی که صادرات بند رخت به کشورهای همسایه در سطح گسترده انجام می شود بهتر است تولید کنندگان در کشورهای اروپایی و آفریقایی و غیره بازارهای جدیدی را برای خود بیابند زیرا در غیر این صورت باید محصول خود را با قیمت ارزانتر به بازارهای سابق عرضه نمایند.

نمایندگان بین المللی فروش بند رخت، بعد از آنکه مشتریان مورد نظر را در کشورهای متقاضی یافت کردند باید پیش فاکتور هایی را که حامل اطلاعات و جزئیات محصول و قیمت و ارزش آن می‌باشد را به خریدار ارائه دهد. پس از تایید محصول توسط متقاضی قراردادی بین صادر کننده و خریدار تنظیم می‌شود و امضا می گردد و پس از آن مبلغی به عنوان بیعانه توسط تولیدکننده بند رخت دریافت می‌شود.

در پروسه بعدی تولید کننده موظف است انواع بند رخت های درخواست شده را مطابق با سلیقه و مقدار مورد نیاز متقاضی تولید کند و در بسته بندی های مناسب و بر اساس استانداردها و قوانین کشور وارد کننده صادر نماید. در مرحله بعد صادر کننده باید برای دریافت گواهینامه صادراتی اقدام نمایند، گواهینامه صادراتی، تایید کننده این می‌باشد که بند رخت های تولید شده از نظر کیفیت و کمیت با محصول سفارش داده شده مطابقت دارد.

بعد از دریافت گواهینامه صادراتی، تولید کننده باید برای اخذ اظهارنامه، بند رخت تولیدی را همراه مدارکی به گمرک ببرد و در این زمان باید کالای صادراتی را بر طبق استانداردهای بین‌المللی بیمه نماید.

بعد از اخذ گواهینامه و اظهارنامه صادراتی، محصول توسط یک بازرس بین المللی باید بازرس شود تا گواهی بازرسی صادر گردد در مرحله بعد تولید کننده یا فروشنده بند رخت گواهی مبدا و فاکتور فروش را امضا می‌کند و در پایان شرکت های حمل و نقل باید برای بارگیری و آماده سازی محصول صادراتی، مجوز خروج را از صادرکننده دریافت نمایند.

زمانی که متقاضی در کشور وارد کننده بند رخت ها را دریافت کرد و محصول را از نظر کیفیت و بررسی کمیت تایید نمود، دیگر هیچ گونه مسئولیتی بر عهده صادرکننده نمی‌باشد، در این زمان مابقی مبلغ باید به حساب تولیدکننده واریز شود و تسویه حساب انجام گردد.

آشنایی با تنوع بند رخت های موجود در بازار

آشنایی با تنوع بند رخت های موجود در بازار با توجه به اینکه امروزه ساختمان ها مانند گذشته ویلایی و یا بالکن دار نیستند و ساکنان آنها، فضای کافی برای خشک کردن لباس های خود ندارند تولیدکنندگان بند رخت این محصول را در انواع مختلف و در سایز ها و طرح های گوناگون برای راحتی حال مصرف‌کنندگان با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تولید و روانه بازار فروش می‌کنند.

در این مطلب برای آشنایی بیشتر با بند رخت های موجود در بازار، مدل های مختلف آن را به شما خوانندگان محترم معرفی خواهیم کرد؛ از انواع مختلف بند رخت های موجود در بازار می توان به مدل های: بند رخت ایستاده، بند رخت دیواری ساده، چتری، جمع شو، بند رخت دیواری کشویی، شوفاژی، بند رخت طنابی دیواری جمع شو، ریلی تاشو و غیره اشاره کرد.

تمامی این مدل های بند رخت ها، با کیفیت های متفاوت، در ابعاد گوناگون و سایزهای متنوع و برای فضاهای موردنظر و باب سلیقه مشتریان تولید و به بازارهای فروش عرضه می‌شوند و هر کدام داری جنس های مختلف مانند:فلزی، استیل، روکش دار می‌باشند و از رنگهای متنوعی برخوردار هستند.

دسته بندی انواع بند رخت بر اساس وزن

دسته بندی انواع بند رخت بر اساس وزن بند رخت موجود در بازار فروش علاوه بر تنوع مدل و رنگهای مختلف، به دلیل آنکه در اندازه‌ها و سایزهای گوناگون تولید میشوند دارای وزن های متفاوت می‌باشند. بند رخت براساس جنسی که دارد و همچنین با توجه به میزان فضایی که ایجاد میکند وزن های متغیری دارا هستند.

برای مثال بند رخت شوفاژی به دلیل سایز کوچک و فضای ایجاد متوسط برای لباس آویزان کردن، وزن تقریبی کمی دارد و سبک می‌باشد. در مقابل بند رخت های که چند طبقه هستند و از لحاظ متراژ فضای بیشتری برای متقاضیان فراهم می کند و از جنس فلز تهیه شده‌اند از وزن های بیشتری برخودار می‌باشند.

پخش مستقیم بند رخت روکش دار به مراکز فروش

پخش مستقیم بند رخت روکش دار به مراکز فروش پخش بند رخت روکش دار در مراکز فروش سراسر کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و در نتیجه به دلیل حذف دست واسطه‌گران و دلالان از چرخه خرید و فروش باعث شده تا این محصول پرطرفدار و کاربردی با قیمت بسیار مناسب و به قیمت درب کارخانه به فروش برسد.

پخش مستقیم بندرخت شرایط ویژه ای را برای متقاضیان فراهم کرده و در زمانی که محصول را خریداری کردند و این محصول دارای مشکل و یا عیبی بود می توانند آن محصول را مرجوع نمایند.

توصیه می‌شود خریداران برای خرید انواع بند رخت با کیفیت به مراکز معتبر که در سراسر کشور فعالیت می‌کنند مراجعه کنند و این محصول کاربردی را با قیمت بسیار مناسب و ارزان تهیه نمایند، متقاضیانی که امکان دسترسی به این مراکز را ندارند بهتر است به سایت های اینترنتی و آنلاین که توسط مجموعه فروش این محصول راه اندازی شده اند مراجعه کنند و بعد از بررسی های لازم و انتخاب محصول مورد نظر آن را سفارش دهند و این محصول در کوتاه‌ترین زمان به دستشان میرسد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید