مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع عرضه میز اتو تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

اتو کردن صحیح با میز اتوعمده فروشی انواع میز اتو تاشو

میزهای اتو انواع مختلفی دارد همچنین طراحان بسیاری در زمینه طراحی این میزها فعالیت می‌کنند. میز اتو تاشو یکی از انواع مدلهای میزهای اتو کم جا می باشد که این میز قابلیت تا شدن و جمع شدن را دارد در پایه‌های این میز یک نوع جک وجود دارد که باعث باز و بسته شدن پایه های آن می شود. اگر در خانه خود فضای کافی برای قرار دادن میز های اتو بزرگ را ندارید می توانید از این نوع میز اتو تاشو استفاده کنید.

مرجع عرضه میز اتو تاشو

اتو کردن صحیح با میز اتو

اتو کردن صحیح با میز اتو یکی از انواع میزهای اتو میز اتو کم جا می باشد امروزه با کوچک شدن خانه ها افراد جایی برای قرار دادن میز اتو ندارد اما میز اتوی کم جا قابل جابجایی می باشد و حمل آن بسیار آسان است به صورتی که شما می‌توانید این میز را پس از استفاده جمع کنید و در داخل کمد و کابینت قرار دهید نوع دیگری از این میز وجود دارد که به میز اتو جمع شو معروف است این میز را در داخل کابینت و یا کمد نصب می کنید به صورتی که این میزها دارای ریل و یا جک می باشد و شما می توانید برای استفاده آنها را از داخل کمد بیرون بکشید و پس از آن دوباره در داخل کمد قرار دهید.

همچنین میزهای جمع شو قابلیت جمع شدن و کوچک شدن را نیز دارند پس بهتر است به جای هزینه کردن مقداری از پول خود به خشک شویی ها میز اتو مناسب خانه و شرایط خود را خریداری کنید تا دیگر نگران اتو کردن لباسهای خود نباشید زیرا خریداری میز اتو از سپردن لباس ها به خشک شویی مقرون به صرفه تر می باشد.

یکی دیگر از انواع میزهای اتو بسیار پرطرفدار میز اتو چرخشی می باشد این میز به خانم‌هایی که در اتو کردن بسیار حساس هستند پیشنهاد می شود زیرا این میز توانایی چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و شما می توانید به راحتی هر دو طرف لباس خود را اتو کنید و دیگر نگران چروک بودن لباس تان نباشید.

عمده فروشی انواع میز اتو تاشو

عمده فروشی انواع میز اتو تاشو میزهای اتو به روش های مختلفی به فروش می رسند که شما می توانید به یکی از این روش ها میز اتو مورد نظر خود را تهیه کنید. فروش عمده میز اتو از قیمت کمتری برخوردار است یعنی اگر می‌خواهید با قیمت کمتری میز مورد نظر خود را خریداری کنید می توانید این روش را انتخاب کنید.

سایت های اینترنتی مختلفی وجود دارند که میزهای اتو را در طرح ها و برندهای مختلف در داخل سایت خود قرار داده اند و شما می توانید میز مورد نظر خود را سفارش دهید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید