مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده میز اتو ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات میز اتو ایستادهقیمت بهترین انواع میز اتو ایستاده

تمیز و مرتب به نظر رسیدن ظاهر یکی از مواردی است که تاثیر زیادی بر روی افراد اطراف شما خواهد گذاشت یکی از موارد بسیار مهم صاف و منظم دیده شدن لباس‌ها است که معمولا با اتو کشیدن می‌توان ظاهر مرتبی برای خود ایجاد کرد. فروش عمده میز اتو ایستاده یکی از بهترین راه حل‌ها برای تهیه‌ی این میزها به تعداد بالا است چرا که این میز‌ها بسیار کاربردی بوده و اکثر افراد در منازل خود به آن احتیاج دارند در نتیجه تقاضا برای آن بالا است.فروش عمده میز اتو ایستاده

مشخصات میز اتو ایستاده

مشخصات میز اتو ایستاده برای اتو کشیدن ما به یک سطح صاف احتیاج داریم تا لباس را بر روی آن قرار دهیم و به راحتی اتو بکشیم چرا که اگر سطح صاف نباشد امکان اینکه لباس خوب اتو نشود وجود دارد.

به همین دلیل میزهای اتوی مسطحی برای اینکار در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی لباس خود را مرتب و صاف کنید.
از طرفی جنس این میزهای اتو به شکلی ساخته شده است که بر روی لباس شما رنگ پس ندهد و یا باعث خراب شدن آن نشود این در حالی است که مثلا اگر لباس خود را بر روی زمین اتو کنید امکان اینکه چیزی به آن بچسبد یا به دلیل حرارات رنگ فرش را به خود بگیرد زیاد است همین طور حرارت ممکن است حتی فرش شما را هم خراب کند.

این میزها معمولا در طرح‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند تا بتوانند هر نیازی را برآورده کنند میز اتو پایه بلند از جمله میزهایی است که به صورت پایه‌دار طراحی شده تا در هنگام اتو کشیدن بتوانید به راحتی بایستید و فشاری به کمر شما وارد نشود سپس پس از استفاده از آن می‌توانید به راحتی پایه‌های آن را جمع کنید و در گوشه‌ای از منزل قرار دهید تا فضای زیادی را هم اشغال نکند.

قیمت بهترین انواع میز اتو ایستاده

قیمت بهترین انواع میز اتو ایستاده میز اتو عمودی مخصوصا برای افرادی که دارای مشکلات کمری هستند بسیار مناسب است چرا که به دلیل طراحی که این میز دارد فرد می‌تواند به راحتی پشت آن بایستد یا با استفاده از یک صندلی با آسودگی خاطر به کار خو بپردازد.
همچنین پایه‌ی این میزها را می‌توان بر اساس قد و میزان راحتی خود تنظیم کرد تا راحتی بیشتر شخص فراهم شود.

قیمیت بهترین انواع میز اتو ایستاده بر اساس جنس و کیفیت آن متفاوت است بهترین میزهای اتو دارای پایه‌های قوی هستند که قابلیت تنظیم شدن ارتفاع دارند و به دلیل سبک بودن به راحتی قابلیت جا به جایی  هم دارند.

بهترین این میزها دارای جنس رویه‌ی بسیار لطیفی هستند که با خیال راحت می‌توانید بر روی آن لباس خود را اتو کنید و نگران خراب شدن لباس‌های خود نباشید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید