مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم میز اتو پایه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه میز اتو پایه بلند و کوتاهبررسی قیمت انواع میز اتو پایه بلند

یکی از انواع میز اتو، میز اتو پایه بلند می باشد این میز همانطور که از نامش پیداست دارای پایه های بسیار بلندی می باشد که شما می توانید با توجه به قد خود اندازه و قد این میزها را تغییر دهید هم چنین میزها از پارچه نسوز و با کیفیتی ساخته می‌شود تا بتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید. میز اتو پایه بلند مناسب افرادی می باشد که قادر به نشستن طولانی مدت نمی باشند. 

عرضه مستقیم میز اتو پایه بلند

مقایسه میز اتو پایه بلند و کوتاه

مقایسه میز اتو پایه بلند و کوتاه امروزه خانم های بسیاری به خرید میزهای اتو روی آورده اند چرا با استفاده از این میزها می‌توان به راحتی لباسهای خود را اتو کرد و دیگر از اتو کردن لباس های تان خسته نخواهید شد به همین دلیل میزهای اتو در طرح ها و انواع مختلفی طراحی شده اند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود میز مورد نظرتان را خریداری کنید.

در حالت کلی میزهای اتو به دو دسته میز اتو پایه دار و میز اتو بدون پایه تقسیم می‌شود که میزهای اتو پایه دار طرفداران بیشتری دارد این میزهای بدون پایه از جمله میزهایی هستند که می‌توانند در داخل کابینت و کمد قرار بگیرند و حالت جمع شو دارند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند یکی از انواع میزهای اتو،  میز اتو پایه کوتاه می باشد این میزها برخلاف میز اتو پایه بلند دارای پایه های بسیار کوتاهی هستند به گونه‌ای که شما می توانید در حالت نشسته لباسهای خود را اتو کنید این میز مناسب برای افرادی می باشد که قادر به ایستادن طولانی مدت نیستند و دوست دارند به حالت نشسته لباس‌های خود را اتو کنند. 

میز اتو پایه بلند دارای پایه‌های بلند می باشد که شما نمی توانید در حالت نشسته لباس های تان را اتو کنید و حتما باید ایستاده باشید این میزها نیز معمولاً در خشکشویی ها کاربرد دارد و اندازه پایه های آن متناسب با شما قابل تنظیم می باشد.

بررسی قیمت انواع میز اتو پایه بلند

بررسی قیمت انواع میز اتو پایه بلند میزهای اتو با توجه به مواد استفاده شده در تولید آن و جنس آن ها دارای قیمت متفاوتی می باشند پس نمی‌توان قیمتی دقیق و مشخص برای این میزها در نظر گرفت اما شما می توانید به سایت های اینترنتی مختلف مراجعه کنید و قیمت این میزها و ویژگی های متنوع هر میز  را مشاهده کنید سپس با توجه به نیاز خود نیز مورد نظرتان را سفارش دهید.

اما این روزها هزینه ی خرید نیز اتو نسبت به هزینه خشک شویی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و به شما پیشنهاد می شود که حتماً اتو مناسبی برای خود خریداری کنید تا اتو کردن لباس هایتان بسیار راحت باشد. 

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید