مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم رخت پهن کن دو طبقه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های رخت پهن های کم جابررسی بازار داخلی رخت پهن کن دو طبقه

تمام خانم های خانه نیاز به وسیله ای دارند تا بتوانند لباس های خود را پس از شستن بر روی آن پهن کنند تا پس از طی زمانی خشک شود ما در این مقاله رخت پهن کن دو طبقه را به شما پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این رخت پهن کن شما می توانید لباس های بیشتری را بر روی آن آویزان کنید چون دارای فضای بیشتری نسبت به دیگر رخت آویز ها می باشد.

عرضه مستقیم رخت پهن کن دو طبقه

ویژگی های رخت پهن های کم جا

ویژگی های رخت پهن های کم جا

امروزه خانه ها روز به روز کوچکتر می شوند و آپارتمانی می باشند و تراس یا حیاطی برای پهن کردن لباس‌های شسته شده ندارند به همین دلیل رخت پهن کن کم جا توسط طراحان ایرانی تولید شده است تا با استفاده از فضای کمی که این وسیله اشغال می کند شما بتوانید آن را در تراس کوچک خانه خود قرار دهید و لباس‌های خود را بر روی آن خشک کنید.

یکی دیگر از انواع رخت پهن کن، رخت پهن کن تاشو می باشد این وسیله نیز در دسته رخت پهن کن های کم جا است پایه های این رخت پهن کن به گونه ای می باشد که به راحتی قابل باز و بسته شدن می باشد و شما می توانید هنگام استفاده از آن پایه هایش را باز کنید و پس از اتمام خشک شدن لباس ها و جمع‌آوری آن ها پایه های آن را ببندید و در جای مناسب خود قرار دهید.

رخت پهن کن کلاسیک معمولاً به صورت هدیه در کنار دیگر رخت پهن کن ها به فروشندگان داده می‌شود این رخت پهن کن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و جنس آن از استیل نسوز و ضد زنگ است و همچنین بسیار سبک می باشد که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و در هر کجا از خانه که می خواهید آن را قرار دهید. 

بررسی بازار داخلی رخت پهن کن دو طبقه

بررسی بازار داخلی رخت پهن کن دو طبقه

افراد بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این رخت پهن کن اقدام به فعالیت کرده اند باتوجه به تقاضاهای بسیار برای این رخت پهن کن ها تعداد بیشتری از آنها نیز تولید می شود تمام تولیدکنندگان آن تلاش می‌کنند که با استفاده از اجناس مرغوب و با کیفیت آن را تهیه کنند تا رضایت مشتری خود را جلب کند همچنین این رخت پهن کن به صورت عمده و تکی نیز به فروش می رسد و شما می توانید به هر صورت که می خواهید آن را خریداری کنید همچنین در سایت‌های اینترنتی مختلف نیز انواع رخت پهن کن ها ارائه شده است که شما با توجه به عکس ها و قابلیت های آن می توانید رخت پهن کن مورد نظر خود را سفارش دهید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید