مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم بند رخت فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایا استفاده از بند رخت فلزیبهترین مرکز فروش بند رخت فلزی

بند رخت فلزی از وسایل کاربردی زندگی آپارتمانی است. انواع مختلفی از بند رخت آپارتمانی وجود دارد، که نوع فلزی آن به دلیل مقاومت و دوام بیشتر، از فروش بیشتری برخوردار هستند. بند رخت فلزی باید ضد زنگ باشد تا در اثر رطوبت آسیب نبیند. در این سایت انواع بند رخت فلزی با ظرفیت های مختلف به صورت مستقیم از تولید کننده عرضه شده است. این محصولات قابل نصب روی شوفاژ، خشک کن و سقف نیز هستند.

عرضه مستقیم بند رخت فلزی

مزایا استفاده از بند رخت فلزی

مزایا استفاده از بند رخت فلزی یکی از معضلات زندگی های آپارتمانی نبود و یا کمبود فضا برای خشک کردن لباس هاست. با توجه به حذف حیاط ها در ساختمان های جدید، بند رخت های جدید ابداع شدند که می توان آن ها در فضای داخلی خانه به راحتی استفاده کرد.

این رخت آویز ها روی شوفاژ، دیوار، داخل حمام، سقف و در فضای بالکن استفاده می شوند. طراحی های متنوعی از این محصول در بازار موجود است. بند رخت دیواری، چتری، هتلی، تاشو، شوفاژی و … نمونه های رایج این محصول هستند. جنس بند رخت ها نیز متنوع است. مفتول های مسی با پوشش های مختلف در تولید این محصولات استفاده می شوند.

آلومینیوم، استیل، چوب ، پلاستیک فشرده هم از دیگر مواد در تولید این وسیله کاربردی است. با توجه به نم دار و خیس بودن البسه و ملحفه باید جنس این محصولات به گونه ای باشد که در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

بند رخت های استیل جزو نمونه های فلزی هستند که ضد زنگ بوده و استحکام بالایی هم دارند. رخت آویز های فلزی که با پوشش لعابی پوشیده شده اند هم نمونه دیگر رخت آویز های فلزی هستند که در گذر زمان، لعاب آن ها پریده و دچار زنگ زدگی می شوند.

بند رخت یونیک رخت آویزی فلزی و تمام استیل است. این محصول وارداتی بوده و دارای نمونه های مشابه داخلی است. این رخت آویز به صورت ایستاده و تاشو است که به دلیل فضای زیاد و سهولت در باز و بست، جزو مدل های پر فروش است.

مزایای استفاده از بند رخت فلزی:

  • دوام و طول عمر بالا تر
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • تحمل وزن بیشتر 
  • عدم تغییر شکل در مجاورت با سرما و گرما
  • سهولت در باز و بسته شدن
  • فصای کمی اشغال می کند.
  • و….

بهترین مرکز فروش بند رخت فلزی

بهترین مرکز فروش بند رخت فلزی بند رخت ضد زنگ فلزی معمولا از استیل یا آلومینیوم و یا ترکیب آن ها هستند. برخی بند رخت های پلاستیکی هم هستند که دارای پوشش استیل می باشند. این محصولات در فروشگاه های لوازم خانگی عرضه می شوند. نمونه های خارجی بند رخت های فلزی با توجه به نرخ ارز، قیمت بالایی دارند.

در این سایت نمونه های متنوعی از این محصولات فلزی ارائه شده که می توانید با توجه به فضای آپارتمان، تعداد اعضای خانوار و میزان بودجه رخت آویزی با کیفیت و با دوام را سفارش دهید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید