مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین تولیدی بند رخت فلزی درجه یک در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انتخاب بهترین نوع بند رخت فلزی برای صادراتهمه چیز درباره کیفیت بند رخت فلزیبررسی مشخصات ظاهری بند رخت فلزیدسته بندی انواع بند رخت بر اساس جنسعرضه کننده برتر بند رخت فلزی با قیمت فوق العادهصادرات بند رخت فلزی درجه یک در جهانقیمت استثنایی بند رخت فلزی با بهترین کیفیت

بزرگترین تولیدی بند رخت فلزی درجه یک در ایران امروزه فعالیت گسترده ای دارد.کشور ایران از جمله کشور هایی است که دارای کارخانه های تولیدی بزرگی برای تولید انواع بند رخت ها می باشد. تولید کنندگان بند رخت انواع و اقسام محصولات را می سازند تا در بازار های داخلی و اینترنتی در دسترس خریداران قرار می گیرند و می توانند بدون اتلاف وقت و هزینه ی اضافی دیگر در اسرع وقت کالای مورد نظر خود را تحویل نمایند.

بزرگترین تولیدی بند رخت فلزی درجه یک در ایران

انتخاب بهترین نوع بند رخت فلزی برای صادرات

انتخاب بهترین نوع بند رخت فلزی برای صادرات انتخاب بهترین نوع بند رخت فلزی برای صادرات شامل موارد زیر می باشد.

نوع آن:

اولین نکته ای که هنگام صادرات بند رخت باید به آن دقت کنید، انتخاب از میان نوع های متنوعی است که برای این محصول در نظر گرفته شده است. بطور کلی این قبیل محصولات در سه مدل معمولی، دیواری و همچنین ایستاده در بازار ارائه می گردد که شما باید با توجه به شرایط مکانی هر شخصی اقدام به صادر کردن یک نوع از آنان نمایید.

جنس محصول:

دومین نکته که هنگام صادر کردن یک بند رخت باید به آن دقت نمایید، جنس محصولی است که مه بنابر بر سلیقه ی تولید کننده ی آن از جنس فلز یا استیل می باشد.

ابعاد محصول:

موردی دیگری که حتما باید با توجه به آن، اقدام به ارسال یک بند رخت مناسب برای منزل فرد خارجی کنید؛ دقت به ابعاد آن است. پیشنهاد می کنیم برای فضای نسبتا زیادی در محیط خانگی، حتما از نوع ایستاده این قبیل محصولات بهره گیری نمایید و در صورت فاقد محیط اضافه از نوع دیواری آن ها که قابل استفاده بر روی شوفاژ خانگی یا نصب بر روی دیوار نیز هستند، ارسال شود.

میزان وزن قابل تحمل:

منظور از میزان وزن قابل تحمل در این مورد، مجموع وزن لباس های خیسی است که بند رخت با آویزان شدن آنان از حالت اولیه خود خارج نشده و همچنان محکم باقی مانده و تعادل خود را نیز حفظ کرده است. بطور کلی میزان وزن قابل تحمل این قبیل محصولات خانگی از مابین ۵ تا ۳۵ کیلوگرم نیز ادامه پیدا می کند.

همه چیز درباره کیفیت بند رخت فلزی

همه چیز درباره کیفیت بند رخت فلزی بسته به عوامل زیر می باشد.

ظرفیت بند رخت:

ظرفیت و قدرت بند رخت بستگی به میزان وزنی دارد که می تواند تحمل کند.

برخی از چوب آن ها می توانند وزن زیادی را تحمل کنند، اما برخی دیگر برای تعدادی از لباس ها با وزن کم طراحی شده اند. بنابراین هنگام انتخاب بند رخت، ابتدا باید دقت داشته باشید که بیشتر از چه لباسی استفاده می کنید.

استفاده ای راحت:

اگر فضای کمی دارید، باز و بستن منظم مشکل است. بنابراین هنگام خرید محصولی به نحوه ی باز و بسته شدن آسان آن دقت کنید.

برخی از مدل های بند رخت آپارتمانی قابل جا به جایی هستند و به راحتی می توانید آنها را حمل کنید تا مانع کار شما نشوند مدل های تاشو و پایه های جمع شو از انواع آویزهای قابل جابه جایی هستند. اگر این مورد برای شما مهم است، یک بند رخت جمع شو کم جا تهیه کنید.

ظرفیت چوب لباسی:

ظرفیت بند رخت را با توجه به نوع آن و مکان مورد نیاز خود انتخاب کنید.

جنس:

جنس بند رخت ها معمولاً از پلاستیک روکش دار، فلزی و سیمی ساخته می شوند که هر کس بنا بر سلیقه ی خود آن را تهیه می کند.

بررسی مشخصات ظاهری بند رخت فلزی

بررسی مشخصات ظاهری بند رخت فلزی بررسی مشخصات ظاهری بند رخت فلزی شامل موارد زیر می باشد.

_بند رخت فلزی دارای دو نوع دیواری و ایستاده هستند:

1-مدل های دیواری دارای سایز های کوچکتر هستند و برای خانه هایی که فضای کمی در اختیار دارند بسیار مناسب می باشند این بند رخت ها را در مکان های دیگری مثل آپارتمان ها، استادیوم های ورزشی، مغازه ها و غیره نیز می توان مورد استفاده قرار داد.

2-مدلهای ایستاده دارای دو عدد پایه هستند این بند رخت ها سایز های بزرگ تر دارند و شما تعداد لباس بیشتری را می توانید بر روی آنها پهن و خشک نمایید.

_جنس بدنه رخت:

1- بند رخت ها از جنس فلزی و استیل ساخته می شوند که بیشتر مدل های موجود در بازار از جنس فلزی ساخته شده اند، بند رخت فلزی جنس مرغوبی دارند و بدنه آنها بسیار مستحکم است همچنین در برابر رطوبت و نور خورشید بسیار مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نمیشوند. بند رخت های را فلزی دارای خواهان زیادی هستند و بیشتر افراد از این مدل برای خشک کردن لباس های خود استفاده می کنند.

2-قابلیت تاشو بودن بند رخت که قابلیت تاشو بودن را دارند برای استفاده در خانه های کوچک بسیار مناسب می باشند چرا که بعد از استفاده به راحتی جمع می شوند و فضای کمتری را اشغال می کنند پس اگر منزل شما کوچک است حتما طرحی را انتخاب کنید که قابلیت تاشو بودن را داشته باشد.

_اندازه و تعداد میله ها:

بند رختی که انتخاب می کنید باید دارای سایز و اندازه مناسبی باشد به همین علت بند رختی را خریداری کنید که سایز آن با میزان لباسی که هر بار شستشو می کنید اندازه باشد اگر خانواده شما دارای جمعیت زیادی است از بند رخت بزرگ تر استفاده کنید در غیر اینصورت می توانید مدل های کوچک تر را انتخاب نمایید به تعداد میله های بند رخت دقت کنید هر چقدر تعداد میله ها بیشتر باشد شما تعداد بیشتری لباس را می توانید بر روی آن پهن و خشک نمایید.

دسته بندی انواع بند رخت بر اساس جنس

1. بند رخت دیواری:

بند رخت دیواری این مدل بند رخت دیواری بسیار خاص هستند ، تنها کافی است تا در محل مناسبی این مدل بند رخت دیواری را به دیوار متصل کنید این نوع بند رخت ها هم به حالت ثابت و هم به حالت متحرک ساخته شده اند. انتخاب هر کدام از مدل بند رخت دیواری بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد. برخی بند رخت دیواری را با نام رخت آویز دیواری نیز می شناسند . بند رخت دیواری برای خانه های کوچک بسیار مناسب است.

2. رخت آویز ایستاده:

یکی دیگر از انواع بند رخت آپارتمانی علاوه بر بند رخت دیواری ، بند رخت ایستاده است. این مدل بند رخت در طرح های متنوع مربعی شکل ، لوزی شکل و رنگی وجود دارند،که انواع آن ها به صورت طبقه ای در بازار پیدا می شوند ،البته بند رخت یستاده در سایز و ارتفاع های متنوعی تولید می شوند که باید متناسب با منازل خود بهترین مدل بند رخت ایستاده را انتخاب کنید .

3. بند رخت جمع شونده:

این مدل بند رخت جمع شونده بیشتر مناسب برای استفاده در حمام ها هستند ، در واقع در دو طرف این بند رخت ها گیره هایی وجود دارد که می توانید با وصل کردن این گیره ها به دو طرف، بند رخت خاصی را ایجاد کنید و از آن استفاده کنید . البته غیر از این مدل مدل های دیگری از بند رخت جمع شونده نیز در بازار وجود دارد به عنوان مثال بند رخت ایستاده ای داریم که حالت جمع شونده هم دارد .

4. بند رخت دیواری یا سقفی:

بند رخت دیواری یا سقفی این مدل بند رخت سقفی بیا دیواری یکی از جدیدترین بند رخت های آپارتمانی می باشد که از ترکیب دو بند رخت دیواری و بند رخت سقفی ساخته شده است ، مدل بند رخت دیواری سقفی فضای بسیار کمی را اشغال می کند و با توجه به قابلیت جمع شونده که دارد تنها در زمان مصرف می توانید، اسم دیگر این نوع بند رخت، بندرخت دیواری جمع شو است . این مدل را می توان طناب سیمی لباس جمع شو نیز دانست‌

5. بند رخت کشویی:

این مدل یکی از جدیدترین مدل های بند رخت است که می توان گفت به تازگی وارد بازار داخلی کشور شده است، این نوع بند رخت به طوری ساخته شده است که فضای بسیار کمی برای نگهداری لازم دارد. به هنگام استفاده باید انتهای بند رخت را به جایی مانند دیوار متصل کنید و به حالت کشویی می توانید آن را جمع کنید و یا باز کنید. در واقع این مدل را هم می توان جزو دسته بند رخت دیواری به حساب آورد.

بند رخت چتری:

از مدل رخت آویز جدید می توان به مدل بند رخت چتری نیز اشاره کرد . برخی از این مدل به عنوان بند رخت طبقه ای نام گذاری کرده اند، عملکرد این مدل و نحوه استفاده از آن دقیقا همانند چتر است به همین دلیل نام بند رخت چتری را بر روی آن گذاشته اند، این نوع بند رخت ممکن است به حالت دو طبقه ای و حتی چند طبقه ای در بازار به فروش برسند ، اکثر مدل بند رخت چتری اول به حالت بند رخت ایستاده بوده اند .

7. بند رخت شوفاژی:

این مدل بند رخت ها دارای سیم هایی هستند که با استفاده از این سیم ها می توانید بند رخت خود را بر روی شوفاژ و یا جایی قرار دهید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید ، اصولا این مدل بند رخت ها در ابعاد و اندازه کوچک تری در بازار وجود دارند. از مدل بند رخت جدید می توان به بند رخت شوفاژ اشاره کرد .

عرضه کننده برتر بند رخت فلزی با قیمت فوق العاده

عرضه کننده برتر بند رخت فلزی با قیمت فوق العاده عرضه کننده برتر بند رخت فلزی با قیمت فوق العاده در سطح کشور فعالیت گسترده ای دارند

بند رخت فلزی با کارایی بالا و قابلیت های متعدد، گزینه مناسبی برای خشک کردن لباس ها در فضاهای آپارتمانی کوچک است. این محصول توسط برندهای شناخته شده ای در طرح ها و سایز های متنوع با بکارگیری روش های گوناگون ساخته می شود. قطعا تامین نیاز بازار داخلی کشور از مهمترین اهداف برای تولید بند رخت فلزی با قیمت مناسب است. عرضه مستقیم این محصول نیز به منظور دسترسی راحت و خرید ارزان قیمت بند رخت فلزی توسط مصرف کننده نهایی خواهد بود.

تولیدکننده بند رخت فلزی همه تلاشش بر این است تا طوری بند رخت ها را طراحی نماید که جای کمتری اشغال کند. از جمله مواردی که بسیار برای بند رخت ها مهم می باشد، همین مسئله‌ی جا است. کارخانه تولید بند رخت خط تولید بند رخت فلزی با قیمت فوق العاده را راه اندازی می کند که هر کدام از این خط های تولید، کارایی خود را دارند. کارخانه ها نیز برای فروش محصولات شان نمایندگی های متعددی در شهرهای مختلف باز می نمایند که بیشتر در قالب فروشگاه می باشد. این نمایندگی های به آسانی در دسترس هستند.

صادرات بند رخت فلزی درجه یک در جهان

برای صادرات بند رخت فلزی درجه یک در جهان باید به فکر بازارهای جدیدتر بود. زیرا در بازارهایی که ایرانی ها حضور دارند برای این که تامین کننده جدید بتواند محصولش را بفروشد اکثرا محصول خود را با کاهش قیمت به فروش می رسانند. به این معنی که کالای خود را به قیمت ارزان تری می فروشند تا بتوانند بازار را از تولیدکننده دیگر ایرانی بگیرند.

اما بازارهای خاص در سطح جهانی نیاز به جنس های ایرانی دارند که کمتر به آن پرداخته می شود. لیست قیمت بند رخت استیل صادرات بند رخت فلزی ضد زنگ به کشورهای دنیا نیازمند تجربه و اطلاعات زیاد در این زمینه می باشد و به آسانی نمی توان این کار را انجام داد.

شرکت تجاری ما با سال ها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع بند رخت و همچنین صادرات مصنوعات فلزی به کشورهای متنوع آماده عرضه بند رخت های فلزی و استیل به شهرهای مختلف کشور و دیگر کشور ها جهان می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت بند رخت فلزی در سطح جهانی می توانید از طریق سایت های معتبر اطلاع کسب کنید‌. همچنین بیشترین حجم بند رخت استیل به کشورهای ثروتمند مانند اروپا، امارات متحده عربی و وسایر کشورهای جهانی صادر شد و هنوز هم برای آن درخواست وجود دارد.

قیمت استثنایی بند رخت فلزی با بهترین کیفیت

قیمت استثنایی بند رخت فلزی با بهترین کیفیت قیمت استثنایی انواع بند رخت فلزی با بهترین کیفیت در سایت های اینترنتی و نمایندگی های فروش ارائه می شود. خریدارنی که تمایل به تهیه این بند رخت ها دارند می توانند انواع مختلف این محصولات را تهیه کنند. بند رخت ها وسیله ای بسیار عالی هستند که کار منزل را برای خانم های ایرانی راحت می کند. آپارتمان هایی که امروزه محل سکوت انسان ها شده است محیط هایی کوچک هستند که خشک کردن لباس در آن ها مشکل است. فروش بند رخت آپارتمانی بیشتر در مناطق شهری رونق دارد.

قیمت بند رخت فلزی بر مبنای عوامل مختلف مشخص می شود که بعضی از آنها مهمتر هستند. به عنوان مثال نحوه تولید عرضه کننده های این محصول می تواند روی تعیین قیمت آن تاثیر بیشتری داشته باشد. برخی از عرضه کننده ‌های این محصول در شرایط کاملاً استثنایی به فروش محصولات با قیمت ‌های بسیار کمتر می پردازند و در این زمینه رضایت مشتریان را به دست می ‌آورند. که این امر میزان فروش این کالا را افزایش می دهد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید