مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید بند رخت ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت تک آویز مدل RGفروشندگان فله ای بند رخت ایستاده

امروزه زندگی اغلب مردم به صورت آپارتمانی شده است و همان طور که می دانید در منازل آپارتمانی نمی توان از بندهای پلاستیکی قدیمی برای خشک کردن لباس ها استفاده کرد و نیاز به وسیله ای کم جا نظیر بند رخت ایستاده برای پهن کردن لباس ها می باشد که امروزه در انواع اندازه های متنوع وجود دارد. یکی از معتبرترین مراکز خرید بند رخت ایستاده با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین سایت می باشد.

مرکز خرید بند رخت ایستاده

مشخصات بند رخت تک آویز مدل RG

مشخصات بند رخت تک آویز مدل RG بند رخت تک آویز مدل RG دارای چه مشخصاتی می باشد؟ این محصول از لوله های فولادی با قطر و ضخامت مناسبی ساخته شده است که دارای وزنی سبک می باشد و از استحکام و مقاومت قابل قبولی برخوردار است.
تمامی قطعات آن به وسیله بهترین دستگاه جوش به هم متصل شده اند به طوری که هیچ کدام از این قطعات لرزش و یا چرخشی ندارند و خمکاری آن نیز هیچ گونه تیزی و یا ضایعاتی نداشته و مطابق استاندارد طراحی و ساخته شده است.
استحکام این محصول به شکلی است که بدون خم شدن لوله ها می تواند وزن بالا را تحمل کند که حتی می توانید با اطمینان خاطر انواع پتو و پالتوهای سنگین را روی آن پهن کنید. رنگ به کار رفته در این محصول الکترواستاتیک بوده که علاوه بر زیبایی باعث مقاومت آن در برابر پوسیدگی و رطوبت می شود و یکی از بهترین انواع بند رخت های تولید شده می باشد که دارای دوام بالایی است.
امروزه انواع بند رخت در مدل های متنوع شامل بند رخت عمودی، بند رخت چرخدار، افقی، چتری، طبقاتی، تاشو، ریلی و … وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های ظاهری خاصی بوده و با استفاده از انواع فلزات مختلف نظیر فولاد، استیل و گالوانیزه و … ساخته می شوند.
در هنگام خرید انواع بند رخت علاوه بر طراحی شیک و زیبای آن باید به محکم بودن و مقاومت آن در برابر وزن بالا توجه زیادی کنید همچنین با توجه به فضای مورد نظر می توانید اندازه و سایز آن را انتخاب نمایید.

فروشندگان فله ای بند رخت ایستاده

فروشندگان فله ای بند رخت ایستاده فروشندگان فله ای بند رخت ایستاده از فروش این محصول سود بسیار خوبی دریافت می کند، چرا که امروزه بسیاری از فروشگاه های بزرگ و شرکت های بازرگانی از خریداران عمده این محصول بوده و آن را در حجم بالایی خریداری می کنند و این فروشندگان نیز در مدت زمان کوتاهی محصولات خود را به فروش می رسانند.
در حال حاضر بازار خرید و فروش انواع بند رخت به دلیل کاربرد فراوان و کارایی مطلوبی که دارد، بسیار داغ بوده و مشتریان استقبال خوبی از خرید نشان می دهند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید