مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید بند رخت شوفاژی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره بند رختخرید عمده بند رخت شوفاژی

در مرکز تولید بند رخت شوفاژی درجه یک، عموما ابعاد مختلف این محصول ارائه می شود. تنوع در ابعاد این محصول کارایی آن را بالا برده و خریداران می توانند متناسب با نوع نیاز خود و در نظر گرفتن فضای مورد نظر، محصولی مناسب را خریداری نمایند.

مرکز تولید بند رخت شوفاژی درجه یک

همه چیز درباره بند رخت

همه چیز درباره بند رخت امروزه برای خشک کردن انواع لباس های سایز بزرگ و کوچک و حتی ملافه های متعدد از بند رخت خانگی استفاده می شود. لباس ها بعد از شستشو با دست یا ماشین لباسشویی می توانند بر روی بند های این محصول آویزان گردیده و در مقابل باد مستقیم یا غیر مستقیم در فضای باز یا بسته خشک شوند.

محصول جدیدی از بند رخت که امروزه دارای طرفداران بسیاری بوده است بند رخت شوفاژی می باشد. ویژگی ها و ابعاد بند رخت مزبور عموما متفاوت تر از محصولات نامبرده با مدل های دیگر می باشد. این محصول از یک سطح مربع یا مستطیلی شکل تولید شده است که دارای چارچوب فلزی می باشد. در داخل این صفحه فلزی بندهایی از جنس مختلف نخی یا آلومینیومی وجود دارد که به دو ضلع محصول متصل شده است و عموما با توجه به ابعاد بند رخت تعداد بندهای این محصول متعدد می باشد.

تفاوت فاحشی که مدل مزبور با دیگر محصولات دارد پایه های بند رخت است.  مدل جدید پایه نداشته و با دو عدد گیره های مخصوص بر روی شوفاژهای مختلف قرار داده می شود. این محصول با قرارگیری در کنار شوفاژ می تواند راحتی مصرف و تسریع عمل خشک شدن لباس های خیس را در پی داشته باشد.

خرید عمده بند رخت شوفاژی

خرید عمده بند رخت شوفاژی بند رخت تمام استیل به علت جنس ضد زنگی که دارد دارای میزان حجم بالایی از فروش می باشد از این رو تولید کنندگان با ارائه تولیدات خود از جنس استیل توانسته اند میزان تولیدات خود و در نتیجه عرصه و تقاضا را افزایش دهند.

خرید عمده بند رخت شوفاژی با قیمت های تولیدی که بسیار کمتر از قیمت سطح بازار می باشد، صورت می گیرد بدین صورت خریداران عمده با تقاضای حجم بالا می توانند صرفه اقتصادی عالی را برای خود داشته باشند.

بند رخت هتلی یکی از محصولات پر تقاضایی می باشد که عموما به صورت عمده و در تعداد بالا سفارش گذاری می شود. این محصول عموما به صورت متحرک و تاشو بوده و در مدل های شوفاژی یا پایه دار ارائه می گردند. ابعاد کوچک آنها می تواند استفاده از محصول را در اتاق های کوچک هتل میسر نماید. 

عموما رنگ این محصول سفید می باشد و در مدل های فولادی یا آلومینیومی با رنگ های پلاستیکی و مات رنگ آمیزی می شود تا از زنگ زدن محصول جلوگیری گردد. نوع رنگ کوره ای این محصول دارای قیمت بیشتری است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید