مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع رخت پهن کن ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع رخت پهن کنصادرکنندگان رخت پهن کن ارزان

بند رخت وسیله ای است از جنس پلاستیک یا فلز که بصورت نوارهایی موازی هم کشیده شده که از آن می توان برای خشک کردن لباس ها در خانه یا در بالکن منزل استفاده کرد این روزها با داشتن منازل کوچک و عمدتا آپارتمانی دیگر جایی برای بستن بند رخت های متداول قدیمی نیست لذا بیشتر افراد سعی می کنند یک رخت پهن کن ارزان تهیه کنند این رخت پهن کن ها معمولا در اکثر فروشگاه ها عرضه می شود و تهیه آن بسیار آسان است.

مرکز توزیع رخت پهن کن ارزان

ویژگی انواع رخت پهن کن

ویژگی انواع رخت پهن کن این روز ها با داشتن خانه های کوچک چاره ای نیست جز استفاده از رخت پهن کن زیرا اگر لازم باشد لباس هایمان را روی تخت خواب یا شوفاژ یا سایر جاهای خانه خشک کنیم صورت زیبایی ندارد لذا مجبور به تهیه بند رخت هستیم بند رخت انواع مختلفی دارد مثلا ممکن است این تفاوت از لحاظ جنس آن باشد که یا از پلاستیک است یا از فلز که البته نوع پلاستیکی آن ارزان تر است ولی حتما نوع فلزی آن محکم تر و با دوام تر است.

به جز جنس، بند رخت ها اشکال مختلفی نیز دارند که از آن جمله رخت پهن کن یک طبقه یا رخت پهن کن دو طبقه یا حتی رخت پهن کن چند طبقه را نام برد، به جز رخت پهن کن های زمینی نوع دیگری از رخت پهن کن داریم که برای جاهای فوق العاده کوچک تعبیه شده است.

این نوع رخت پهن کن روی دیوار نصب می شود و در صورتی که با آن کاری نداشته باشیم جک آن را می زنیم و روی دیوار می خوابد، نوع دیگری از رخت پهن کن زمینی هست که کاملا کم جاست و در مواقعی که نیازی به آن نداریم می شود آن را کاملا نا کرد و زیر مبل یا تخت خواب یا در کمد گذاشت این نوع رخت پهن کن، رخت پهن کن تاشو نام دارد.

صادرکنندگان رخت پهن کن ارزان

صادرکنندگان رخت پهن کن ارزان امروزه با داشتن خانه هایی کوچک رخت پهن کن تقریبا جز لاینفک زندگی ما شده بنابراین جا برای مانور روی این وسیله هم در داخل کشور و هم برای صادرات آن هست پس تولید کنندگان زیادی روی این مطلب با هم رقابت می کنند پیداست.

در این حالت صادر کننده ای موفق تر خواهد بود که جنس بهتر با قیمت ارزان تری تولید کند در ایران خوشبختانه این صنعت جای خود را باز کرده و تولید کننده این محصول زیاد است و  هر کس فراخور حال خود می تواند با در نظر گرفتن بودجه خود تنها با یک سرچ ساده محصول مورد نظر خود را انتخاب کند در حالیکه برای انجام این کار زمان زیاد ونه هزینه ای صرف کرده باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید