مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع عرضه میز اتو کم جا

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های میز اتو کم جابهترین تولیدکنندگان میز اتو کم جا

میز اتو کم جا مطلبی است که امروز به آن می پردازیم. میز اتو وسیله ای است که امروزه بسیار کاربرد دارد و در اکثر خانه های امروزی وجود دارد چرا که اتو کشی آسان را به خانه ها آورده است و مشکل  آن که  لباس ها چروک و نیمه چروک هستند را نداریم و اتو کشی با آن بسیار آسان شده است.

مرجع عرضه میز اتو کم جا

ویژگی های میز اتو کم جا

ویژگی های میز اتو کم جا

در گذشته وسیله ای به عنوان اتو یا میز اتو وجود نداشته و مردم لباس های چروک و نامرتب بر تن داشته و چیزی عادی به نظر می رسید و به قول معروف یک دیگر را به تمسخر نمی گرفتند مردم با کتری های رو اجاق که داغ بوده و یا با ظروف مسی آهنی  و یا فلزی که رو حرارت داغ کرده بر روی لباس گذاشته و آن را صاف میکردند.

لباس یا کتان بر روی تخته ای که با بالشت، پتو یا ورقه های آهنی پوشانده شده بود با صفحات بزرگ آهنی که گرم شده بودن پرس یا به وسیله ی اتوهای مرسوم در آن زمان اتو می شدند. این روش کاری بیشتر در کارخانجات بزرگ لباس و شویندگان لباس رواج داشتند. پس از گذشت زمان و پیشرفت های روزافزون بشریت کم کم برق توسط ادیسون و اولین اتو چهار زمان توسط نیکلاس اتو اختراع شد. و بعد از آن هم به مراتب اختراع میز انجامید میز های اتو نسل به نسل پیشرفته تر شد.

بهترین تولیدکنندگان میز اتو کم جا

بهترین تولیدکنندگان میز اتو کم جا انواع میز اتو تاشو به چندین مدل های مختلف ،شکل و شمایل مختلف و ابعاد مختلف و میز  اتو جمع شو در باز وجود دارد و از همه مهم تر و قابل اهمیت قیمت های مختلف و گران یا ارزان بودن آن است در کارگاه ها یا کارخانه هایی که تولیدات انبوه میز اتو وجود دارد از جنس های متفاوت ازجمله پی وی سی، فلزی ،آهنی یا چوبی و در مدلهای نشسته،ایستاده و حتی در جدید ترین مدل ها به صورت میز اتو کمد دارد که زیر آن به صوت کشو و یا کمد وجود دارد .

طبیعی است که قیمت بالاتری داشته باشد  مشتریان مختلف معمولا به دنبال جنس ارزان و با کیفیت مرغوب هستند که این نوع اجناس به صورت کارگاه های زیر زمینی که بدونه واسته وارد بازار کار می گردنند وجود دارد زیرا کارخانه جات تولیدی  انبوه که به تیراژ بالا استفاده میکنند بنا به نام برند یا نوع کار قیمت بالاتری به دست مشتری میرسد .

از جنس های روی  میز اتو ارزان که معمولا پارچه ای هستند بسیار مهم است که چه پارچه ای باشد در جنس های مرغوب از جنس پارچه نخ است زیرا بر اثر داغ شدن اتو ممکن است به لباس بچسبد و مورد و بسوزد که مورد نارضایتی مشتری میگردد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید