مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز خرید نردبان با بهترین کیفیت به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

5 تولید کننده معروف نردبان در ایرانعوامل موثر بر قیمت نردباننکاتی که خریدار نردبان مرغوب باید بداندنحوه تولید نردبان با بهترین کیفیتمرکز فروش نردبان با تضمین کیفیت در اصفهانبزرگترین تولیدی نردبان درجه یک در تهرانپخش عمده نردبان فلزی اصل و با کیفیت در سطح ایران

اکنون استفاده از نردبان به حالتی رایج و مهم شکل گرفته است.

مجموعه کارهایی که باید در ارتفاع انجام شود،بدون حضور نردبان کاری دشوار محسوب میگردد.بطور کلی وجود نردبان در هر خانه و محل کاری ضروری است. طول عمر نردبان ها در صورت استفاده درست از آنها، وارد نکردن وزن بیش از حد تحمل آن و فشار ناهماهنگ به پایه های آن بسیار زیاد است.

ساختار نردبان از دو جسم با جنس های چوب ویا فلز و… است که بلند بوده و توسط پله هایی از همان جنس به یکدیگر متصل شده اند.

با خرید نردبان عمده در قالب هاب مختلفی ، در کار آیی های متفاوتی میتوان با توجه به نیاز خودمان آن ها را تهیه کنیم.

مراکز خرید نردبان با بهترین کیفیت به قیمت عمده

5 تولید کننده معروف نردبان در ایران

5 تولید کننده معروف نردبان در ایران کشور ما در زمینه تولید و پخش نردبان و کالای ساختمانی یک صادرکننده اصلی محسوب می گردد.

این موضوع به خوبی نشان می دهد که تولیدات نردبانی که در ایران صورت می پذیرد از استانداردهای جهانی و قابل قبولی برخوردار هستند.

کارخانه اصلی تولیدکننده انواع مدل نردبان در ایران، عمدتا در استان های صنعتی و کلانشهرها قرار دارد که

تهران و حومه آن،اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد و.. به عنوان مهم ترین مرکز شناخته می شوند.

کاربرد نردبان از جمله کاربردهای نردبان در منزل میتوان به: 1.تمیز کردن سقف و دیواره های منزل 2.تمیز کردن کمد ها و کابینت های بالا 3.نصب پرده رنگ آمیزی دیوار ها و سقف منزل و… اشاره کرد.

همچنین از جمله کاربرد های این ابزار در صنعت میتوان به: 1.جوشکاری و تعمیرات در ارتفاعات 2.رنگ آمیزی 3.قراردادن و برداشتن اشیا در انبار ها و مغازه ها اشاره کرد. استفاده نامناسب یکی از دلایل وقوع حادثه در اثر استفاده از نردبان، خطای انسانی است. هرگز از نردبان به روشی غیر از توصیه کارخانه تولیدکننده استفاده نکرده و آن را به هیچ شکلی تغییر ندهید. هنگام استفاده از نردبان سه نقطه تماس را هرگز نادیده نگیرید. به صورتی که هنگام بالا رفتن از آن دوپا و یک دست یا دو دست و یک پا حتما با نردبان در تماس باشد. سعی کنید تمامی وسایل موردنیاز خود را با استفاده از کمربند ابزار همراه خود داشته باشید یا از فردی به عنوان دستیار بخواهید وسایل و ابزار را به دست شما برساند. چنانچه فاصله زیادی از محل موردنظر دارید از نردبان پایین آمده و آن را جابه‌جا کنید.

عوامل موثر بر قیمت نردبان

قیمت آخرهر محصولی به دلایل خیلی زیادی ربط دارد که هر یک از آنها باعث میشود تا قیمت آن معین شود.

قیمت عمد نردبان خانگی با کیفیت تقریبا از 100 هزار تومان شروع می شود. قیمت عمده نردبان را همینطور می شود از سایت های اینترنتی اطلاع پیدا کنید.

اولین چیزی که در گذاشتن قیمت هر محصول موثر است این می باشد که مواد تهیه آن که برای تولید از موادی بدرجه یک باشد و یا اینکه اگر این محصولات خوب باشند قطعاً با قیمت بالاتری خریداری شده اند در نتیجه قیمت کامل شده این نردبان را نیز بالا خواهد برد.

اگر موادی که برای خلق نردبان استفاده‌ شود عالی و باکیفیت نباشد قطعاً با قیمت کمتری عرضه خواهند شد.

پس هنگامی که قصد دارید بین یک نردبان گران قیمت و یک ارزان قیمت یکی را بخرید حتما محصول گران تر را تهیه کنید چون که هیچ گرانی و هیچ ارزانی بی علت نیست و یقینا برای طراحی این محصول از مواد باکیفیت تر و مناسبی استفاده شده است.،پس به این دلیل این نکته را درنظر بگیرید تا خرید خوبی را انجام داده باشید.

البته عوامل زیادی دیگری نیز هستند که قیمت این محصول را تعیین می‌ کنند که یکی از مهم ترین دلایل آن تعداد واسطه هایی است که این محصول را عرضه می نماید هر چه تعداد واسطه ها برای عرضه یک محصول بیشتر باشد قطعا قیمت‌ آن محصول نیز افزایش می یابد.

چرا که هرکدام از این فروشنده ها که محصوصکل در دستشان دست به دست میشود سود مناسب خود را از روی جنس کم می‌کنند که همین باعث می‌ شود که قیمت محصولی که به دست شمامی رسد با قیمت نسبتا بالاتری عرضه شود.

همچنین قیمت نردبان بستگی به عوامل مختلفی از جمله :

١.جنس کار شده در نردبان

٢.میزان وزن آن

٣.بالا بودن ایمنی آن دارد.

با این حال علاوه بر مواردی که ذکر شد قیمت نردبان در نردبان هایی که کاربرد خانگی دارند یا در مشاغل صنعتی به کار برده می شوند نیز تفاوت دارند.

عموما نردبان های صنعتی گران تر هستند و انتخاب آنها برای مصارف خانگی پیشنهاد نمیشود. همچنین نردبان های خانگی ارزان تر و سبک تر و کوتاه تر است.

استاندارد محصول و نکته هایی که در قسمت قبل به آنها اشاره کردیم نقش بسیار مهمی در قیمت نردبان دارند. بنابراین توصیه می کنیم قبل از بررسی قیمت به ویژگی های مهم آن توجه کنید و سپس خریداری کنید.

نکاتی که خریدار نردبان مرغوب باید بداند

نکاتی که خریدار نردبان مرغوب باید بداند قبل از استفاده از نردبان حتماً توضیحات سازنده آن، که در دفترچه همراه نردبان موجود است، را مطالعه کنید.

در دفترچه راهنمای نردبان، قوانین ایمنی، جنس و نوع کاربرد نردبان که خریده اید ذکر شده است.ودقت کنید نردبانی که قصد خرید آن را دارید مناسب استفاده هایی باشد که شما می خواهید از آن بکنید.

به ازای هر متر طول نردبان، زاویه قرار گیرند و آن روی دیوار باید ۲۰ سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد که این اندازه چیزی حدود ۷۵ درجه می باشد.


راهنمای خرید انواع نردبان

حداکثر وزن قابل تحمل

یکی از ویژگی های اصلی انواع نردبان ها حداکثر وزن قابل تحمل است که طبق استانداردهای بین المللی باید ظرفیت بارگیری در حدود حدود 130 کیلوگرم داشته باشد. البته این توانایی بستگی به مواد استفاده شده و همچنین طراحی نردبان دارد.

ارتفاع نردبان

دومین فاکتور مهم هنگام خرید نردبان ، ارتفاع آن است. این ارتفاع از 50 سانتی متر شروع می شود و بسته به نوع کاربری و ارتفاع دیوارهای خانه تا حدود 4 متر است ، اما در خانه های امروزی حدود 2 متر ارتفاع حدود 6 پله برای نردبان کافی به نظر می رسد.

جنس نردبان

جنس نقش مهمی در وزن و سهولت حمل دارد. نردبان که باید وزن یک فرد بعلاوه وزن تجهیزات او را تحمل کند. البته به خاطر داشته باشید که موادی که در نردبان استفاده می شود ، اگرچه محکم است ، اما باید سبک و قابل حمل باشد.

عرض پله ها

عرض پله ها یکی از موارد مهمی است که هنگام خرید نردبان باید به آن توجه کنید. هرچه پله ها عریض تر باشد ، وقتی روی پله ها می ایستید ، پاهای شما به مرور زمان کمتر خسته مشوند و ایمن تر است. ایمنی نردبان

از نظر جنس

1.نردبان های چوبی

2.نردبان های فایبرگلاس

3.نردبان های آلومینیومی

4.نردبان های فلزی

نردبان های چوبی

نردبان چوبی از قدیمیترین و اولیه ترین نردبان های ساخته انسان می‌تواند های چوبی اشاره کرد. این نردبان ها از جنس چوب سبک و مقاوم تولید می شوند. هنوز هم می توان بسیاری از آنها را در بازارها دید. چوبی که برای ساخت نردبان های چوبی از آن استفاده می شود، باید بدون تراش و ترک ورقه باشد.

نردبان های آلومنیومی

این نردبان ها، ریل های یکپارچه و یا نواری شکل دارند. پله های آنها از جنس آلومینیوم بوده و به شکل منظمی به ریل ها،به واسطه جوشکاری و یا گیره رابط وصل میشوند.

مزیت این نوع اتصال این است که به راحتی شل ویا جدا نمیشود. نکته دیگر قابل توجه این است که درصورت آسیب دیدن و خرابی ریل ها پیشنهاد میگردد که نردبان تعویض شود.

این نوع نردبان ها وزن کمی را نسبت به انواع نردبان ها دارند. نردبان های آلومینیومی برای استفاده در محل هایی که در نزدیکی جریان برق است مناسب نیستند، این نردبان ها با عبور جریان برق از خودشان میتوانند خطرآفرین باشند.

نردبان آهنی

نردبان های آهنی نردبان هایی پرکاربرد در انبارها هستند. نردبان های آهنی از استحکام زیادی برخوردار است و به تبع ایمنی شخص استفاده کننده از آن بالا میرود.

نردبان آهنی تحمل وزنی بالاتر از نردبان آلومینیومی دارد. نردبان تاشو نردبان های تاشو از مجموع ۲ یا ۴ نردبان ساخته میشوند.

که آنها را بر مبنای همان تعداد تکه ها،۲تکه تاشو ویا ۴ تکه تاشو می نامند. تفاوت نردبان های ۴تکه و ۲ تکه در ابعاد آنهاست.

ابعاد نردبان ۴تکه به خاطر تاشدن بیشتر از ۲تکه کوچکتر بوده و حجم کمتری را اشغال میکند‌.

نردبان تاشو

نردبانی است بدون تکیه گاه و خود ایستا به همین دلیل میزانی ناچیز از ارتفاع نردبان کاسته میشود.

نردبان تاشو را می توان از جمله نردبان هایی دانست که هم می توان در منازل و هم در محل کار از آن ها استفاده نمود. نام دیگر این نردبان، مفصلی است.

مزیت هایی که نردبان تاشو دارند این است که سبک می باشد و جا به جایی بسیار راحت تر صورت می گیرد. متریال نردبان تاشو از آلومینیوم است و زنگ نمی زند.

نحوه تولید نردبان با بهترین کیفیت

عوامل زیادی وجود دارد که به کیفیت نردبان تاثیرگذار است چرا که این نردبان ها در همه زمینه کاری کاربردی و بسیار پر مصرف است پس خوب است که هر یک از خانواده ها از این نردبان تهیه کنند.

برای اینکه یک نردبان با کیفیت توسط تولید کننده تولید شود باید عوامل زیادی را تولید کننده در نظر بگیرد، اولین چیزی که برای کیفیت نردبان مورد بررسی قرار می گیرد این است که نردبانی که به فروش می‌ رسد حتما باید از مواد خوب و مناسب کار تولید شود.

چرا که اگر این نردبان از مواد بد و بی‌ کیفیت تهیه شده باشد بعد از مدتی زنگ می زند و پوسیده می شود و به مذت طولانی نمی توان از آن به خوبی استفاده کرد.

پس حتما نردبان را از تولید کننده معتبر این محصول خریداری نمایید که اطمینان دارید این محصول را از مواد اولیه با کیفیت تولید می نماید و به تولیدات خود اهمیت می دهد.

چرا که برخی از شرکت‌ ها با استفاده از مواد اولیه نا مرغوب و بی کیفیت اقدام به تولید این نردبان ها کرده‌اند که بعد از مدتی استفاده نردبان خراب می‌شود و احتمال دارد افرادی که از آن استفاده می‌ کنند دچار صدمات شوند و با استفاده کردن از آن دچار مشکلات می شوند.

شرکت ها این نردبان ها را در تنوع بسیار بالای تولید و در بازار برای فروش پخش می کنند تا هیچ گونه کمبودی از نظر وجود این محصول در بازار نباشد.

مرکز فروش نردبان با تضمین کیفیت در اصفهان

مرکز فروش نردبان با تضمین کیفیت در اصفهان مراکز تولیدی نردبان در سطح کشور به خصوص در شهر اصفهان این محصول را به فراوانی میفروشند و برای عرضه دائم از این محصول تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا به راحتی تمامی مردم بتوانند از این محصول خریداری کنند و در دسترس همگی قرار داشته باشد.

چرا که نردبان یک وسیله کاملاً کاربردی و مورد نیاز عموم مردم است.

نحوه فروش این محصول نیز برای مردم بسیار اهمیت دارد چرا که اگر این محصول به خوبی عرضه نشود برای تهیه آن به مشکل می خورند و نمی توانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را بخرند.

پس برای خرید آن بهتر است که در خرید حضوری یا اینترنتی به مرکز فروش شهر اصفهان مراجعه کنند و این محصول را به راحتی با بهترین کیفیت خریداری نمایند.

بزرگترین تولیدی نردبان درجه یک در تهران

مارک های معروف مناسب برای خرید نردبان در ایران وجود دارند، از جمله بزرگترین تولیدی نردبان درجه یک متعلق به شهر تهران می باشد که خدمات قابل توجهی را به مشتریان خود عرضه می نماید.

شرکت های تهران اولین تولیدکننده نردبان های تاشوی چندمنظوره آلومینیومی با استاندارد ایران و استاندارد بین المللی به صورت انبوه تولید میکنند.

بزرگترین شرکت تولیدی سالهای زیادی است که شروع به کار کرده و به لطف خدا امروز یکی از بزرگترین تولید کنندگان نردبان در کشور می باشد. در این شرکت ها انواع نردبان های پله پهن، مخابراتی و خانگی تولید می شود و تنوع محصولات به بیش از 10 ها مدل می رسد.

گارانتی :

همه ی نردبان ها باید از برند خوب و مطمئن باشند.

اکثر نردبان های تهران دارای دو سال گارانتی هستند. اگر در این دو سال ایرادی در محصولات وجود داشت به راحتی می توانید آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

همه ی خدمات بیست و چهار ساعته و در محل می باشد.

پخش عمده نردبان فلزی اصل و با کیفیت در سطح ایران

پخش عمده نردبان فلزی اصل و با کیفیت در سطح ایران برای خرید انواع نردبان های فلزی می توان به مرکز عمده فروشی در سطح ایران مراجعه کرد.

این شرکت ها با داشتن مجموعه کارخانه های صنعتی تولیدکننده انواع مختلف نردبان فلزی با کیفیت و همچنین بند رخت آپارتمانی استیل، رنگ استاتیک، مفصل پلاستیکی، پروانه ای، آکاردئونی و غیره و انواع میز اتو پایه کوتاه و پایه بلند و نیز نردبان های پهن پله در تیراژ بالا و حجم صادراتی است.

در حال حاضر تولیدات علاوه بر داخل کشور به کشورهای همسایه مانند عراق، ارمنستان، تاجیکستان، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

از ویژگی این شرکت ها تولید محصولات خوب و زیبا و قیمت منصفانه و توسعه فروش و صادرات است.

قیمت انواع نردبان های فلزی در این مراکز عمده فروشی به روز اعلام می گردد و می توان نردبان را به قیمت مناسب از این مراکز تهیه کرد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید