مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت میز اتو کمدی در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

میز اتو کمدی میز اتومیزهای اتو سه ویژگی مهم دارند که کار اتو زدن را آسان تر میکنند: میز اتو کمدیمیز اتو کمدی قیمت میز اتو کمدی
میز اتو کمدی

قیمت میز اتو کمدی در بازار را با بهترین کیفیت میتوانید همین حالا از فروشگاه¬ها و سایت¬های اینترنتی معتبر به دست آورید، این قیمت¬ها به روزترین و مناسب¬ترین قیمت¬ها میباشند.

میز اتو کمدی

میز اتو

اگر برای شما هم اتو کردن به کاری سخت و طاقت فرسا مبدل شده، نوبت آن رسیده که با خرید یک میز اتو، کارتان را راحت کنید و خود را از شر دردهای کمر و پای ناشی از اتو زدن در شرایط سخت رها سازید.
میز اتو یک وسیله¬ی کارآمد است که هر خانه به آن نیاز دارد، میزی که باعث میشود اتو زدن به کاری راحت و بی¬دردسر تبدیل گردد.
این میزها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند، میزهای پایه کوتاه، میزهای نشسته، میزهای ایستاده، پایه بلند و غیره، که شما میتوانید بنا به استفاده و سلیقه¬ی خودتان، از میان طرح¬های متنوع کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را خریداری نمایید.

میز اتو کمدی

میزهای اتو سه ویژگی مهم دارند که کار اتو زدن را آسان تر میکنند:

  •  پریز برق
  • جای استراحت اتو
  • سطح مناسب زیرین

روی خود میز اتو یک پریز برق تدارک دیده شده تا دیگر سیم¬های کوتاه اتو برای شما دردسرساز نشوند. خود این پریز هم توسط سیم بلندی به پریز برق خانه وصل میشود.
برای زمان¬هایی که کاری با اتو ندارید، مثلاً وقتی میخواهید لباس را جابه¬جا کنید، محلی کنار میز اتو قرار داده شده تا اتو را با خیال راحت در آنجا قرار دهید. این محل به فاصله¬ای طراحی شده که امنیت شما و وسایل اطراف اتو را تا حد زیادی تامین میکند و همچنین محل محکم و مستحکمیست تا اتو نیفتد یا واژگون نشود.
سطح مناسب میز اتو به دو دلیل مهم است، اول اینکه باید اندازه¬ی مناسب و بزرگی داشته باشد تا بتوانید به راحتی لباس¬ها را روی آن پهن کنید و اتو بزنید. دوم اینکه جنس سطح به گونه¬ای باشد که در برابر حرارت اتو مقاوم باشد و به راحتی خراب نشود.
معمولاً جنس لایه¬ی روی اتو را از جنس کتان انتخاب میکنند تا هم حرارت بالایی را تحمل کند و هم لباس¬ها هنگام اتو کردن از روی آن لیز نخورند.

میز اتو کمدی

در بازار همانطور که اشاره شد انواع مختلفی از میز اتو وجود دارد، اما یک مدل از آنها هم میز اتوی کمد دارد است. این میز اتو شامل یک سطح برای اتو کشیدن روی آن و زیر آن قسمت¬های طبقه بندی شده¬ای وجود دارد که تبدیل به کمد یا کشو میشوند. میتوانید به راحتی وسایل مختلفی را در آنها جای دهید و از میز اتوی خود به عنوان کمد هم بهره¬مند شوید.

میز اتو کمدی

قیمت میز اتو کمدی

برای دریافت قیمت¬های به روز میز اتو کمدی میتوانید به مراکز فروش حضوری یا آنلاین این محصول مراجعه فرمایید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید