مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش میز اتو پریزدار مدل جک دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره میز اتو پریزدار چه می دانید؟عرضه مستقیم میز اتو پریزدار

با توجه به اینکه امروزه اکثر مردم شاغل هستند قطعا لباس های آنها در بیشتر روز های هفته نیاز به اتو کردن دارد تا از داشتن ظاهری زننده در بیرون از خانه جلوگیری کند. اولین نقطه شروع، یادگیری اصول اتو از جمله دمای مناسب اتو برای پارچه‌های مختلف و تکنیک‌های مناسب اتو کردن است. بعد از آن، زمان آن رسیده که تجهیزات درست را خریداری کنیم. یکی از مهم ترین تجهیزات میز اتو پریزدار میباشد.

قیمت فروش میز اتو پریزدار مدل جک دار

درباره میز اتو پریزدار چه می دانید؟

درباره میز اتو پریزدار چه می دانید؟ یک تخته اتو معمولا  یک تکه تخته فلزی است که با یک ضربه‌گیر ایمن پوشانده شده‌است که روی آن لباس‌ها به طور ایمن اتو میشوند.

تخته اتو استاندارد دارای دو بخش است و شامل یک تخته مسطح برای اتو کردن و پاهای تاشو است که به بالا بسته می‌شوند و به سمت پایین خم شده تا به راحتی ثابت بمانند. پایه های میز اتو معمولا  سبک و لوله‌ای‌شکل هستند تا به زمین آسیب نرسانند.

صفحات اتوکشی مدرن انواع مختلفی دارند.از انواع میز اتو میتوان به میز اتو ساده و میز اتو پریزدار اشاره کرد.

میز اتو پریزدار یکی از بهترین انواع میز اتو میباشد که زمانی که میخواهید لباس های خود را اتو کنید، در صورتی که از پریز برق فاصله داشته باشید و نتوانید دوشاخه اتو را به آن برسانید، میتوانید آن را به پریزی که رو میز قرار داده شده وصل کنید و به راحتی و بدون جا به جایی میز اتو، لباس های خود را اتو کنید.

فرقی نمی‌کند با چه پیکره بندی، هر تخته اتو از جنس فلز باید یک بسته و پوشش داشته باشد تا بستر فلزی تخته اتو از حرارت، خیلی گرم نشود. بیشتر میز های اتو با روکش کف و روکش تزیینی فروخته می‌شوند.

کنترل کیفیت در تمام جنبه‌های تولید تخته اتو دیده می‌شود. اول، مواد خام ورودی در هنگام دریافت، تحت بازرسی کامل قرار می‌گیرند. فولاد سرد هنگام تحویل مورد ارزیابی قرار گرفته تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها مطابق با مشخصات manufacturer’s هستند.

این فلز در تست‌های سختی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. سطح فلز به طور دقیق برای مشخص کردن نشانه‌های زنگ زدگی بررسی میشود؛ اگر زنگ وجود داشته باشد، مخلوط قابل‌قبول تلقی نمی‌شود.

عرضه مستقیم میز اتو پریزدار

عرضه مستقیم میز اتو پریزدار  داشتن لباس‌های تمیز به شما احساس بهتری نسبت به خود و افزایش اعتماد به نفس می‌دهد. اتو نه تنها چین و چروک را از بین می‌برد، بلکه همچنین لباس‌های شما را نیز تمیز می‌کند. اتو کردن لباس همچنین پارچه را برای بهبود کیفیت خود، ارتقا می بخشد و طولانی بودن عمر پارچه راتضمین می‌کند.

این کار را با میزهای اتو پریزدار به بهترین نحو احسن انجام دهید. برای تهیه این میزها با مجموعه ما در ارتباط باشید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید