مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش میز اتو پایه بلند در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

از یک میز اتو با کیفیت چه میدانید؟انواع مختلف میز اتو با بهترین قیمتکدام نوع میز اتو برای صادرات مناسب تر است؟عرضه بدون واسطه میز اتو پایه بلند در سراسر کشور

در حقیقت میز اتو پایه بلند از دسته محصولات کاربردی و پرطرفداری است که در مدل های مختلف و جذاب طراحی و تولید شده و همین امر باعث می شود تا این محصول، قیمت های متفاوتی داشته باشد.

البته باید به این نکته توجه داشت که قیمت فروش میز اتو پایه بلند در تهران به عوامل مختلفی نظیر مدل محصول، شرکت تولید کننده، ابعاد آن، نوع بسته بندی، نحوه فروش، هزینه های حمل و نقل و غیره بستگی خواهد داشت.

قیمت فروش میز اتو پایه بلند در بازار تهران

از یک میز اتو با کیفیت چه میدانید؟

از یک میز اتو با کیفیت چه میدانید؟ همان طور که می دانیم میز اتو یکی از تجهیزات مهم در منازل برای راحت اتو کردن لباس های مختلف می باشد. از این رو کیفیت آن بسیار حائز اهمیت بوده و در انتخاب افراد نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد.

شاید برندهای زیادی از میز اتو نظیر بوش، یونی وان، یونیک و غیره در بازار موجود باشند. اما باید توجه داشت که در کنار برند این محصول، باید به استانداردهای لازم و ضروری یک میز اتو درجه یک توجه نموده و سپس اقدام به خرید نمود.

در همین راستا در این بخش از مقاله به بررسی مهمترین مشخصات یک میز اتو با کیفیت خواهیم پرداخت.

  • در ابتدا برای بررسی کیفیت میز اتو باید به کیفیت مواد اولیه آن نظیر روکش پارچه ای، تخته میز اتو و پایه های آن توجه ویژه نمود و اجزای آن را یک به یک از نظر درجه کیفی، مورد بررسی قرار داد.
  • علاوه بر موارد گفته شده، یک میز اتو درجه یک از طراحی خاص و زیبایی برخوردار می باشد. تا در این راستا بتوان آن را به راحتی استفاده کرد.
  • یکی دیگر از ویژگی های این محصول، خاصیت جمع شدن آن در ابعاد کوچک می باشد. به طوری که بتوان آن را به راحتی جمع کرده و در یک فضای کوچک تر نگه داری نمود.
  • هم چنین میز اتو باید از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد تا افراد با قرار دادن اتو بر روی آن و در حین اتو کشی لباس ها، اطمینان خاطر داشته باشند.
  • از دیگر مشخصات یک میز اتو مرغوب، برخورداری آن از ابعاد و وزن استاندارد می باشد. تا در این صورت افراد بتوانند آن را به راحتی جا به جا کرده و در هر نقطه ای از منزل استفاده نمایند.

انواع مختلف میز اتو با بهترین قیمت

انواع مختلف میز اتو با بهترین قیمت میز اتو دارای تنوع بسیار زیادی می باشد تا بتواند نیاز و سلیقه عموم مردم را پوشش دهد. به همین منظور در این بخش برای افزایش آگاهی افراد به معرفی انواع مختلف میز اتو با بهترین قیمت می پردازیم.

میز اتو پایه کوتاه:

این محصول برای اتوکاری در حالت نشسته با پایه های کوتاه طراحی شده است و از مزایای آن می توان به کوچک بودن این محصول نسبت به نمونه های دیگر اشاره نمود.

میز اتو پایه بلند:

از نمونه میز اتوهای پرطرفداری است که به جهت داشتن پایه های بلند برای اتوکاری در حالت ایستاده مناسب می باشد. البته لازم به ذکر است پایه های میز اتو، مطابق با قد افراد و در چندین حالت مختلف تنظیم می شود.

میز اتو پریزدار:

یکی ار نمونه های پرطرفدار این محصول میز اتوهای پریزدار می باشد. زیرا این محصول با داشتن سیم رابط متصل به میز اتو می تواند در هر نقطه ای از منزل، استفاده شود و افراد دیگر نگران کوتاه بودن سیم اتو و دور بودن از پریز برق نباشند. البته نمونه های مختلفی از این محصول وجود دارد، اما یکی از بهترین نوع این محصول، یونیک پریزدار می باشد.

میز اتو بدون پایه:

برخی از نمونه های میز اتو به گونه ای طراحی شده اند که هیچ پایه ای نداشته و توسط یراق آلات در داخل کمد قرار گرفته اند. از این رو برای استفاده توسط اهرم می توان آن را خارج کرده و پس از استفاده دوباره جمع کرد. از مزایای آن می توان به این نکته اشاره کرد که فضای کمی را اشغال کرده اند و برای آپارتمان های کوچک مناسب می باشد.

کدام نوع میز اتو برای صادرات مناسب تر است؟

کدام نوع میز اتو برای صادرات مناسب تر است؟ در واقع میز اتو از دیگر محصولات داخلی می باشد که به دلیل کیفیت بالای این محصول، تنوع زیاد و طراحی جذابش توانسته طرفداران زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد. به همین دلیل بخش عظیمی از انواع میز اتو به کشورهای دیگر ارسال می شود تا تولید کنندگان بتوانند در راستای صادرات محصولات غیر نفتی نقش داشته باشند و هم چنین در جهت ارز آوری در داخل کشور و اشتغال زایی در زمینه تولید داخلی گام عظیمی بردارند و محصولات خود را با حداقل میزان سود و در نظر گرفتن هزینه هایی نظیر نرخ ترخیص کاری، حمل و نقل و دیگر هزینه های جانبی در اختیار سایر کشورها قرار دهند.

البته در میان نمونه های مختلف از میز اتو، برخی از نمونه های آن برای صادرات به دیگر کشورها مناسب است که در ادامه به بررسی مشخصات میز اتوهای صادراتی خواهیم پرداخت.

  • در ابتدا برای صادرات میز اتو باید به طراحی جذاب و زیبایی ظاهری آن توجه ویژه نمود تا این محصول بتواند در بازار جهانی و رقابت با محصولات مشابه پیروز میدان شود.
  • هم چنین میز اتو صادراتی باید در کنار زیبایی، کیفیت و مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.
  • خدمات پس از فروش و ضمانت کالا از دیگر مواردی است که منجر به اعتماد خریدار می گردد.
  • لازم به ذکر است میز اتوهای ویژه صادرات باید از بسته بندی ایده آلی برخوردار باشند تا در صورت ارسال به دیگر کشورها و طی کردن مسافت های طولانی سالم به دست مصرف کننده برسند و در ضمن جذابیت بالایی داشته باشند.

عرضه بدون واسطه میز اتو پایه بلند در سراسر کشور

عرضه بدون واسطه میز اتو پایه بلند در سراسر کشور میز اتو از نمونه کالاهای پر مصرف و متنوعی است که افراد برای سهولت در اتو کردن البسه خود نیاز به خرید و استفاده از آن را خواهند داشت. در نتیجه در هر منزل مسکونی به راحتی می توان یکی از مدل های میز اتو را پیدا کرد.

به همین منظور تولید کنندگان انواع میز اتو، در راستای دسترسی آسان افراد به این محصول، اقدام به عرضه مستقیم آن در بازارهای سرتاسر کشور نموده اند. چرا که با عرضه بدون واسطه میز اتو پایه بلند و سایر مدل های آن در سراسر کشور، امکان خرید برای علاقه مندان به این کالا فراهم می گردد.

به گونه ای که افراد برای خرید نمونه های مختلف میز اتو مجبور به پرداخت هزینه های جانبی و واسطه ها نخواهند بود و می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولید کننده، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید