مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت رخت آویز لباس استیل از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت رخت آویزکارخانه تولید رخت آویز
انواع بند رخت فلزی

قیمت رخت آویز لباس به مشخصات آن بستگی دارد. به طور مثال رخت آویز لباس استیل گرانتر از مدل های آهنی است اما در عوض کارکرد طولانی تری دارد و فلز استفاده شده در کارخانه کاملا مرغوب و درجه یک است. اما یک جنس ارزان و مرغوب هم می توانید تهیه کنید.

قیمت رخت آویز

قیمت رخت آویز لباس در چند سال اخیر افزایش داشته است. اما این افزایش از نسبت تورم عمومی سایر کالاهای مصرفی کمتر بوده است. همین باعث می شود یک گزینه عالی برای خشک کردن لباس ها در فضاهای کوچک و بسته باشد. علاوه بر آن بند رخت آپارتمانی به دلیل داشتن بال های تاشو و ترمزهای پلاستیکی از سر خوردگی آن روی کاشی و سرامیک داخل منزل جلوگیری می کند.

در ایران فروشگاه های مختلفی رخت آویز لباس را عرضه می کنند. اولین و مهمترین مراکز عرضه آن لوازم خانگی فروشی ها است. یعنی فروشگاه هایی که لوازم برقی دارند. همچنین پلاسکوها و پلاستیک فروشی ها و مراکز پخش عمده هم انواع مختلفی از رخت آویز را برای فروش دارند.

در صورتی که مشتریان عمده بخواهند از درب کارخانه رخت آویز را دریافت کنند معمولا راه های مختلفی برای ارسال آن وجود دارد. اولین و مهمترین راه که توصیه هم می شود مراجعه حضوری به تولیدی و گرفتن بار می باشد. در این روش می توانید خیلی راحت و بی دردسر کالای خود را با وانت خود به انبار منتقل کنید. اما این روش برای همه کاربرد ندارد به  خصوص برای افرادی که در شهرهای دور از تهران یا مراکز صنعتی زندگی می کنند.

راه مهم دیگر ارسال از طریق باربری خرده بار است. در صورتی که بار فرد به اندازه یک ماشین خاور نباشد این روش کاربرد دارد. این روش به این طریق عمل می کند که باربری تعداد زیادی خرده بار از مشتریان خود سفارش می گیرد و همه را با یک ماشین سنگین ارسال می کند تا هزینه بین همه سرشکن شود. امروزه به جرات می توان گفت تمام شهرهای ایران حتی دوردست ترین شهرها از تهران ارسال بار مستقیم دارند.

قیمت رخت آویز لباس

قیمت رخت آویز

قیمت رخت آویز آپارتمانی به عوامل زیادی بستگی دارد. اولین آن جنس محصول است. رخت آویز لباس استیل گرانتر از آهنی است. در واقع این کالا از فولاد زنگ نزن ساخته شده است. در نتیجه می توان تا سال ها به راحتی از آن استفاده کرد و مقاومت بسیار بالایی از آن انتظار داشت. نوع آهنی دارای رنگ الکترواستاتیک بوده و در برابر خط و خش آسیب پذیر است. ممکن است بعد از چند سال استفاده دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شود. با این حال هر کدام از آن ها با توجه به قیمتشان توجیه پذیر هستند. برای مثال ممکن است خیلی ها حاضر باشند یک بند رخت ارزانتر بگیرند و در عوض به جای 20 سال مثلا 4 سال از آن استفاده کنند.

دومین عامل مهم نوع رخت آویز و وزن آن است. معمولا بند رخت ایستاده سه طبقه و دو طبقه به دلیل این که فرایند ساخت پیچیده تری دارند و مواد بسیار بیشتری در آن به کار می رود گرانتر هستند. از سوی دیگر رخت آویزهایی که به پروانه ای معروف هستند مدل های روتین بازار هستند و بنابراین ارزان تر هستند.

در حال حاضر قیمت عمده فروشی بند رخت های یک طبقه معمولی جنس آهنی از 170 هزار تومان شروع می شود. نوع استیل حداقل 390 هزار تومان قیمت دارد و استیل سه طبقه هم حدودا 1500000 تومان به فروش می رسد. در نظر داشته باشید که قیمت ها مدام در حال نوسان است و در ایران هیچ قیمتی حتی برای یک  هفته ثابت نمی ماند.

قیمت بند رخت

کارخانه تولید رخت آویز

از آن جا که تهران پایتخت ایران و مرکز اقتصاد است بسیاری از تولیدی ها در این استان هستند. بیش از نیمی از کارخانه تولید رخت آویز در تهران قرار دارند که نشان دهنده اهمیت آن است. روزانه تعداد زیادی کانتینر لوازم خانگی از تهران به مقصد عراق از تهران بارگیری می شود.

در یک کارخانه عوامل زیادی باید دست به دست هم بدهند تا یک رخت آویز به مرحله تولید برسد. از سویی با توجه به این که در ایام پایانی سال به سر می بریم فروش مواد اولیه مانند آهن، نایلون، کارتن بسته بندی هم دچار مشکل شده است و این امر می تواند بر تولید بند رخت تاثیرگذار باشد.

ایجاد شرایط مناسب برای تولیدکنندگان و امن کردن بازار یکی از کارهای مهم دولت است که باید انجام دهد. متاسفانه در چند سال اخیر دولت تنها در جهت ناامن کردن بازار و دلال بازی گام برداشته است. نوسان شدید قیمت ها باعث شده است که دلالان خیلی راحت بتوانند از این بازار سودهای کلان ببرند که هم به ضرر تولید است و هم به ضرر مشتری و مصرف کننده.

امید است که با ایجاد شرایط مناسب در بازار همه تولیدکنندگان ایرانی بتوانند محصولات خود را علاوه بر داخل ایران به کشورهای مختلف جهان نیز صادر کنند تا از این طریق ارزآوری برای کشور افزایش یابد و درآمد سرانه ایرانی ها رشد کند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید