مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع نردبان فلزی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت انواع نردبانکارخانه نردبان فلزی

قیمت انواع نردبان به صورت عمده و خرده تفاوت زیادی دارد. اکثر لوازم خانگی فروش ها و یا پخش های بزرگ نردبان فلزی ارزان را از درب کارخانه به صورت عمده تهیه می کنند تا برایشان به صرفه تر باشد. با این حال شرایط ایجاد شده به واسطه بیماری کرونا مراجعه حضوری را دشوار کرده است.

از کارهای بسیار ساده مانند عوض کردن لامپ اتاق تا کارهای فنی و تخصصی مثل گچکاری سقف و تزئینات نیاز به نردبان برای کار کردن در ارتفاع وجود دارد. اکثر خانواده ها ترجیح می دهند همواره در خانه یک عدد نردبان خانگی داشته باشند تا از گذاشتن میز و صندلی در زیر پا خودداری شود. اما نکته ای که در اینجا هست این است که جنس باکیفیت و مرغوب یک قیمت منطقی و ارزان خریداری شود.

قیمت نردبان

قیمت انواع نردبان

یکی از نکات مهمی که در قیمت انواع نردبان باید حتما در نظر داشت تعداد پله های آن است. معمولا نردبان های فلزی ارزان از 2 پله شروع می شود و تا 6و 7 پله ادامه دارد. پس اگر می خواهید ارتفاع بیشتری را پوشش دهید بهتر است که از تعداد پله ی بیشتری استفاده شود. البته اگر فکر می کنید که معمولا برای سطوح پایینتر استفاده دارید می توانید از مدل های دو و سه پله استفاده کنید که در کنار رفع نیازتان وزن پایین تری دارد و قابلیت جابجایی آن هم بیشتر است. طبیعتا هر چه تعداد پله بیشتر شود قیمت نردبان هم بیشتر می شود. در اصل قیمت گذاری آن هم به همین طریق صورت میگیرد که بر حسب تعداد پله است. سایر مصنوعات فلزی مانند قیمت بند رخت هم به همین شکل است.

در بعضی از نردبان ها که در بازار دیده می شود از پرچ های آلومینیومی به جای پیچ و مهره استفاده شده است. متاسفانه تولیدکنندگان نردبان برای کاهش هزینه های تولید این کار را می کنند.

اما این کار خطرناک است زیرا پرچ های آلومینیومی خطر شکستن دارند. همواره به این نکته ظریف دقت کنید تا بتوانید تا سال ها از نردبان استفاده مفید کنید. پیچ و مهره های محکم خطر شکستن ندارند.

تحمل وزن برای یک بند رخت یک آیتم بسیار مهم است. اگر از لوله هایی با ضخامت کافی استفاده نشود تحمل وزن بند رخت بسیار پایین می آید و ممکن است در زیر فشار زیاد خم شود. پیشنهاد می شود کیفیت نردبان را فدای قیمت ارزان آن نکنید و حتما تحمل وزن بالای صد کیلو داشته باشد. متاسفانه دیده شده که اجناس خیلی ارزان در بازار هستند که در ساخت آن از لوله های بسیار نازک استفاده شده است. این مدل ها بسیار خطرناک می باشند و احتمال سقوط از ارتفاع برای افراد دارند.

قیمت نردبان ارزان

کارخانه نردبان فلزی

اگر سری به کارخانه نردبان فلزی زده باشید متوجه می شوید که فرایند ساخت یک نردبان چقدر پیچیده است. البته واضح است که در نگاه اول به نظر می رسد ساخت و تولید یک نردبان بسیار ساده است. حتی بعضی ها می گویند چون وسیله برقی نیست ساختش خیلی آسان است. اما قطعا اگر در این صنف فعال باشید با دشواری های آن آشنا هستید.

انواع و اقسام قالب های مختلف، رنگ کاری، مونتاژ، بسته بندی و چندین مرحله دیگر باعث شده است که یک کارخانه نردبان فلزی از بخش های بسیار مختلفی تشکیل شده باشد.

معمولا کوره های رنگ کاری جدا از سالن اصلی ساخته می شود تا خطر آتش سوزی نداشته باشد. این کوره ها رنگ الکترواستاتیک که از قبل روی نردبان پاشیده می شود پخته می کنند تا ثابت شود و به سادگی از بین نرود.

در بخش مونتاژ کاری تمام قطعات جمع آوری می شود و سرهم سوار می شود. می توان گفت این بخش حساس ترین قسمت یک کارخانه نردبان است. قیمت انواع نردبان بیشتر به این قسمت مربوط می شود که انواع مدل ها وجود دارد و می توان با کیفیت های مختلف آن ها را سرهم کرد. حساسیت این بخش به این دلیل است که کوچکترین خرابی قطعه یا ماشین آلات باعث می شود کل کار اصطلاحا لنگ شود. در نتیجه کار مداوم این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر در این بخش کار به دقت انجام نشود ممکن است ایمنی محصول نهایی پایین باشد و استانداردهای کنترل کیفیت را پاس نکند.

به طور مثلا اگر پیچ ها به صورت کامل محکم نشوند احتمال این که با افزایش وزن نردبان دچار لرزش شود وجود دارد. در این صورت مشتری ها معمولا این اجناس را مرجوع می کنند که برای یک کارخانه تولیدی اصلا خبر خوشایندی نیست.

در این مرحله یک کفپوش عاج دار که عایق هم باشد روی کار نصب می شود. این کفپوش برای جلوگیری از سرخوردن کاربر بسیار موثر است و نبود آن می تواند خطرات جدی ایجاد کند. استفاده از پله های پهن تر در مقایسه با پله های باریک نیز یکی از فاکتورهای مهم در ایمنی یک نربان است که اکثر تولید کننده ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. این امر یکی از دلایل مهم افزایش فروش و صادرات این محصول است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید