مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع بند رخت کمجا ویژه هتل

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع بند رخت از لحاظ سایزبهترین صادرکننده بند رخت کمجا

بند رخت کمجا از بهترین نمونه های بند رخت است که کیفیت ممتاز و دوام و استحکام آن رضایتمندی مشتریان را بر انگیخته است و سختی و مقاومت بدنه نیز وزن زیادی از لباس را تحمل می کند. قیمت انواع این بند ویژه هتل بسته به جنس آن مختلف است چون در جنس های آلومینیوم، استیل و فلز عرضه می شود و مدل و سایز آن نیز در نرخ تاثیرگذار است که هر چه بند بزرگتر باشد گرانتر خواهد بود.

قیمت انواع بند رخت کمجا ویژه هتل

بررسی انواع بند رخت از لحاظ سایز

بررسی انواع بند رخت از لحاظ سایز از نظر سایز بند رخت دارای دو مدل می باشد مانند:

  • بند رخت دیواری: بر روی دیوار نصب می شود و با نام آویزی نیز شناخته می شود که بیشتر در بالای رادیاتورهای خانگی قرار می گیرد که از قابلیت تا شوندگی برخوردار می باشد، همچنین دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد و برای آویزان کردن لباس زیر، لباس بچه گانه، جوراب و … مناسب است.
  • بند رخت سقفی: مانند نوع دیواری است و ابعاد کوچکی دارد.
  • بند رخت ایستاده: دارای پایه هایی با استحکام بالایی و قابلیت تا شدن هستند که به دلیل ابعاد بزرگی که دارند انواع لباس های بزرگ و کوچک را می توان در آنها نگهداری نمود. 

بند رخت ها دارای مدل ها و اشکال مختلفی هستند و نمونه های ایستاده که نوع بزرگتر است در مدل های چند طبقه و پهن نیز وارد بازار می شود که حجم انبوهی از لباس را می توان در آنها آویزان کرد. این مدل های بزرگ برای خانواده های پر جمعیت مناسب است که هر طبقه یا هر بخشی را می تواند به نوعی از لباس اختصاص داد.

جنس این بندها از پلاستیک، استیل، آلومینیوم و فلز رنگ شده است که هر یک از مقاومت های مختلفی برخوردار می باشد و هر چه وزن آنها بیشتر باشد در برابر وزش باد مقاوم هستند. لذا هرچه در برابر رطوبت و آب نیز مقاومت داشته باشند دچار زنگ زدگی نخواهند شد.

بهترین صادرکننده بند رخت کمجا

بهترین صادرکننده بند رخت کمجا بهترین صادر کننده بند رخت کمجا با کیفیتی که در محصول خود ایجاد نموده توانسته نظر بازارهای خارجی را به خود جلب نماید و لذا رونق خوبی به کار خود داده و سهمی از صادرات را نیز به خود اختصاص داده است.

یک بند رخت تاشو اپارتمانی خوب باید چنان بادوام و مقاوم باشد که وزن لباس های خیس را تحمل کند و دچار شکستگی و یا تغییر شکل ندهد و خریدار نیز باید به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشد. پایه های مقاوم از اصلی ترین اجزای این بند است که باید ضخیم و استوار باشد.

بند رخت طیف های متنوعی را شامل می شود و برای زمستان که لباس ها در بیرون از منزل خشک نمی شود بهتر است نمونه های بند رخت شوفاژی، بخاری و هتلی و … را خریداری نمود تا در زمان کمتری لباس های شسته شده در آن خشک شود.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید