مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ارزان نردبان شش پله در معتبر ترین فروشگاه ها

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با برندهای معتبر نردبان در ایرانمیزان سود حاصل از تولید نردبانراهنمای خرید باکیفیت ترین نردبانرعایت استاندارد های لازم برای تولید نردبانفروشگاه عرضه نردبان شش پله با کمترین قیمتعرضه نردبان شش پله مستقیم از کارخانهخرید نردبان شش پله مستقیم از کارخانه

علاوه بر انواع نردبان، مواد مختلف نردبان دارای مزایا و معایب منحصر به فردی هستند. اکثر نردبان ها از فلز، چوب یا فایبرگلاس ساخته شده اند. موادی که برای شما بهترین کار را دارد به بودجه، نیازهای پروژه و نیازهای حمل و نقل شما بستگی دارد.

قیمت ارزان نردبان شش پله در معتبر ترین فروشگاه ها

آشنایی با برندهای معتبر نردبان در ایران

آشنایی با برندهای معتبر نردبان در ایران نردبان همیشه در زندکی ما کاربرد زیادی دارد، و با توجه به با اهمیت بودن ایمنی و کیفیت آن، باید همواره تلاش کنیم بهترین نردبان را با بهترین کیفیت تهیه کنیم، اگر شما نمی‌دانید استاندارد های لازم بردی یک نردبان مناسب چیست، یا از تشخیص آن عاجز هستید پس بای به سراغ برند های معتبر بروید تا خیالتان از هر لحاظ کاملا راحت باشد، در زیر با چند برند معتبر ایرانی تولید نردبان اشاره خواهیم کرد:

  1. آلوم پارس
  2. نردبان خانگی اطلس
  3. مهرنگار
  4. نردبان خانگی کلاسیک
  5. نردبان خانگی آنتیک
  6. نردبان خانگی لوتوس
  7. نردبان خانگی هایلوک
  8. سنردبان خانگی برلیان

میزان سود حاصل از تولید نردبان

بازار جهانی نردبان آلومینیوم قرار است تا پایان سال 2025 از 900 میلیون دلار فراتر رود. بر اساس مطالعه ای که توسط Acumen Research and Consulting تهیه شده است، این صنعت همچنین CAGR 9 درصدی را طی سال های 2018-2025 منعکس می کند.

گزارش تحقیقات بازار نردبان آلومینیومی شامل تجزیه و تحلیل SWOT است که نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها را شامل می شود که تجزیه و تحلیل کاملی از رقبا، رشد بازار، سهم بازار و علاوه بر آن به عنوان مقایسه CAGR بر اساس منطقه به شما ارائه می دهد. این گزارش تجزیه و تحلیل این گزارش تحقیقاتی را برای دوره 2016 تا 2025 ارائه می دهد که در آن سال های 2018-2025 دوره پیش بینی و 2018 سال پایه است. داده های سال 2016 به عنوان اطلاعات تاریخی گنجانده شده است.

این گزارش تمامی روندها و فناوری هایی را که انتظار می رود نقش مهمی در رشد بازار جهانی نردبان آلومینیوم در طول دوره پیش بینی ایفا کنند، پوشش می دهد. محرک‌ها، محدودیت‌ها و فرصت‌هایی که انتظار می‌رود از سال 2019 تا 2026 بر بازار تأثیر بگذارند را برجسته می‌کند. این مطالعه چشم‌اندازی جامع از این گزارش از نظر درآمد (به میلیون دلار آمریکا) و حجم (بر حسب میلیون واحد) در مناطق مختلف ارائه می‌کند.

راهنمای خرید باکیفیت ترین نردبان

راهنمای خرید باکیفیت ترین نردبان برای خرید یک نردبان مناسب باید به نکاتی توجه کنید، در زیر به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم:

نردبان تاشو سنگین با پله های عریض برای هر کاربری مناسب است. به اندازه کافی سبک برای مصارف خانگی و همچنین به اندازه کافی سنگین برای استفاده تجاری. این نردبان از آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده و دارای طراحی جمع و جور تاشو است. نردبان دارای پله های عریض با تشک های لاستیکی برای جلوگیری از لیز خوردن است.

ساخت و ساز محکم

طراحی تاشو نردبان امکان ذخیره سازی سریع و صرفه جویی در فضا را پس از استفاده فراهم می کند. می توان آن را در یک ساختار جمع و جور جمع کرد که در صورت عدم استفاده به راحتی قابل ذخیره سازی است. پس از اتمام عملیات، آن را به راحتی در زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی خود ذخیره کنید.

طراحی ضد لغزش

نردبان تاشو چند منظوره 35 فوتی از آلیاژ ضد زنگ استاندارد صنعتی ساخته شده است تا دوام نهایی را داشته باشد و قابلیت حمل سبک را حفظ کند. نردبان خوش ساخت می تواند حداکثر وزن 150 کیلوگرم را تحمل کند.

قابلیت تاشدن و جابجایی آسان.

طاق بلند در بالا

محصول یک نردبان تاشو باشد، همچنین دارای یک لولای تاشو آسان و صاف باشد. دارای یک صفحه پلاستیکی با طراحی ضد لغزش برای چسبندگی و محافظت بهتر است. قوس بلند آن به شما کمک می کند و ایمنی را تضمین می کند در حالی که پله های پهن آن با الگوی ضد لغزش مانع از سر خوردن شما می شود. به راحتی کار می کند که می تواند برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی در صورت عدم استفاده، صاف تا شود.

طراحی تاشو نردبان امکان ذخیره سازی سریع و صرفه جویی در فضا را پس از استفاده فراهم می کند. می توان آن را در یک ساختار جمع و جور جمع کرد که در صورت عدم استفاده به راحتی قابل ذخیره سازی است. پس از اتمام عملیات، آن را به راحتی در زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی خود ذخیره کنید.

آلیاژ آلومینیوم با استحکام بالا

ایمن برای استفاده باشد.

رعایت استاندارد های لازم برای تولید نردبان

نردبان های خود نگهدار – این نردبان ها اغلب به شکل A هستند و به تنهایی ایستاده اند و در طیف وسیعی از مواد و درجه های کاری تولید می شوند. ارتفاع از 6 تا 30 فوت متغیر است. نردبان های خود نگهدار باید دارای یک پخش کننده یا قفل باشند که قبل از استفاده قفل شود. هرگز در حالت بسته از نردبان خود نگهدارنده استفاده نکنید.

نردبان مستقیم – یک نردبان مستقیم را به یک سازه تکیه دهید تا به سطح بالایی برسید. هنگام استفاده از نردبان مستقیم، بالای نردبان باید سه فوت بالاتر از ارتفاع سازه ای باشد که روی آن قرار گرفته است و باید با زاویه 75 درجه متمایل شود – 1: 4 یا 1 فوت از دیوار به ازای هر چهار فوت. . . ارتفاع نردبان ارتفاع نردبان معمولا بین 10 تا 30 فوت است.

نردبان های اکستنشن – نردبان های اکستنشن که در ارتفاع 16 تا 60 فوتی موجود هستند، نردبان های مستقیم با یک بخش پایه و یک بخش پرواز هستند که می توانند در ارتفاعات مختلف تنظیم شوند.

نردبان های پلت فرم – نردبان های سکو نردبان های پلکانی با سطح سکو و نرده های بلند هستند. دستورالعمل های مشابه برای نردبان های قاب A.

نردبان نورد – همچنین به عنوان نردبان نورد شناخته می شود، نردبان های نورد معمولاً در سناریوهای انبارداری مانند انبارها یا برای رسیدن به تجهیزات با ارتفاع معین مانند سطل خوراک در ماشین های تولید کارخانه استفاده می شوند. برخی از نردبان های مستقیم دارای چرخ هستند اما به عنوان نردبان نورد در نظر گرفته نمی شوند. هیچ نردبان چرخ دار نباید هنگام حمل سرنشین غلت بخورد.

پایه های نردبان شما باید به آن اجازه دهد تا وزن و تجهیزات شما را بدون لغزش یا فرو رفتن بیش از حد در زمین نگه دارد.

اگر به یک نردبان مناسب برای کار دسترسی ندارید یا از شما خواسته شده است که نردبان را به درستی راه اندازی کنید، فوراً به کسی بگویید. طبق OSHA، شما حق دارید تا زمانی که بتوانید وظایف خود را ایمن انجام دهید، از کار کردن خودداری کنید.

2. مقررات ارتفاع نردبان

نردبانی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد در عین حال که تعادل خود را ایمن نگه دارید، کار مورد نظر خود را انجام دهید و هرگز از دو پله بالای یک نردبان یا بالای چهار پله از بالا بالا نروید. یک نردبان اضافی بایستید.

نردبان امتدادی یا مستقیمی که برای رسیدن به سطح بالا استفاده می شود باید حداقل 3 فوت بالاتر از نقطه تکیه باشد (نمودار را ببینید). نردبانی که تا ارتفاع 48 فوتی یا بیشتر امتداد می یابد، نیاز به امتداد 6 فوتی فراتر از لبه دارد.

یک نردبان امتدادی یا مستقیم باید حداقل 3 فوت بالاتر از تکیه گاه باشد. (شکل ایمنی نردبان افزودنی قابل حمل OSHA D-1 که توسط Safesite نشان داده شده است.)

هنگام حمل ابزار یا صنایع دستی هرگز از نردبان ضمیمه بالا نروید. ابتدا بالا بروید، سپس ابزار را با استفاده از طناب یا بلوک بلند کنید و تکل کنید.

یک نردبان 6 فوتی به طور متوسط ​​10 فوت، 8 فوت دارد. نردبان به 12 فوت و غیره دسترسی دارد.

از پوشش بالایی نردبان A-frame به عنوان پله استفاده نکنید. به جای آن از نردبان بالاتر استفاده کنید.

3. رتبه بندی وظایف نردبانی

از رتبه بندی وظایف نردبان روی برچسب برای تعیین اینکه آیا نردبان به اندازه کافی پایدار و قوی است تا کار را پشتیبانی کند، استفاده کنید.

رتبه بندی وظیفه نردبان و محدودیت وزن عبارتند از:

نوع 3: حداکثر وزن 200 200، سبک وزن برای مصارف خانگی نوع 2: حداکثر وزن 22 225، کار متوسط ​​برای نقاشان، صنایع دستی و سایر پروژه های ساده نوع 1: حداکثر وزن 250 250، سنگین برای مصارف حرفه ای و/یا صنعتی ابزار و تجهیزات سبک وزن نوع 1A: حداکثر وزن 300 پوند، بسیار سنگین برای مصارف حرفه ای و/یا صنعتی با ابزار و تجهیزات وزن سبک نوع 1AA: حداکثر وزن 375 پوند، کار عالی برای کارهای سنگین

وزن لباس ها و PPE خود و همچنین وزن ابزار و موادی که استفاده می کنید را در نظر بگیرید.

وزن ابزار و مواد متداول مورد استفاده عبارتند از:

سطل رنگ 5 گالن – سمپاش قابل حمل 60 پوند – پنکه سقفی 20 پوند – جعبه ابزار 30 پوند – زونا 35 پوند – صفحات تخته سه لا 70 تا 100 پوند – 80 پوند 4 x 4 فوت – 80 پوند چگونه به درستی تنظیم کنید

برای راه اندازی صحیح نردبان، نردبان خود را از نظر آسیب هایی مانند خمیدگی، فرورفتگی، لبه های تیز، گریس / لغزش، پله ها / پیچ های شل، لنت های آسیب دیده و پخش کننده های لولایی لولایی یا آسیب دیده بررسی کنید. .

از چک لیست بازرسی تجهیزات نردبان استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که بازرسی های شما هر بار کامل و دقیق هستند.

فروشگاه عرضه نردبان شش پله با کمترین قیمت

فروشگاه عرضه نردبان شش پله با کمترین قیمت فلز اکثر نردبان شش پله فلزی از آلومینیوم ساخته شده اند که مزایا و معایب کلیدی را ارائه می دهد. مزایای نردبان آلومینیومی عبارتند از: سبک وزن: مواد آلومینیومی نردبان ها را سبک و حمل و نقل آسان نگه می دارد. این می تواند در زمان و انرژی در پروژه هایی که نیاز به جابجایی مکرر نردبان دارند، صرفه جویی کند.مقرون به صرفه: در مقایسه با سایر مواد، آلومینیوم ارزان است. این می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه ها هنگام خرید چند نردبان کمک کند.بادوام: آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است و در شرایط آب و هوایی سخت خراب نمی شود. این می تواند یک انتخاب عالی برای استفاده طولانی مدت از نردبان شما باشد. معایب نردبان های آلومینیومی عبارتند از: الکتریسیته را هدایت می کند: یک نردبان آلومینیومی می تواند یک مدار الکتریکی بین منبع الکتریکی، نردبان و بدن شما را تکمیل کند. اگر روی یک پروژه برق کار می کنید ، نردبان های آلومینیومی ممکن است باعث ضربه هایی شوند که در صورت تماس با سیم برقی در حالی که روی آن ایستاده اید، ممکن است منجر به سقوط و صدمات جدی شود. اگر پروژه های شما اغلب شامل برق است، نردبان آلومینیومی ممکن است بهترین انتخاب نباشد.دمای محیط را منعکس می کند: هنگامی که از نردبان آلومینیومی در آفتاب شدید یا سرمای شدید استفاده می کنید، فلز دمای محیط محیط شما را منعکس می کند. اگر قصد دارید از نردبان خود در تابستان یا زمستان در فضای باز استفاده کنید، ممکن است آلومینیوم برای شرایط کاری راحت مناسب نباشد.چوب مزایای نردبان های چوبی عبارتند از: نارسانا: نردبان های چوبی جریان الکتریسیته را رسانا نمی کنند، که آنها را به انتخابی مطمئن برای پروژه های الکتریکی تبدیل می کند.مقرون به صرفه: مانند آلومینیوم، نردبان های چوبی نسبتاً ارزان هستند. این می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه ها هنگام خرید چند نردبان کمک کند.مقاوم در برابر دمای محیط: نردبان های چوبی در شرایط آب و هوایی شدید گرم یا سرد نمی شوند. اگر به یک نردبان قابل اعتماد در تابستان یا زمستان نیاز دارید، ممکن است انتخاب خوبی باشند. معایب نردبان های چوبی عبارتند از: سنگین وزن: نردبان های چوب جامد بسیار سنگین تر از نردبان های آلومینیومی هستند – به خصوص اگر بلند باشند. اگر روی پروژه ای کار می کنید که نیاز به جابجایی مکرر نردبان دارد، نردبان چوبی ممکن است دست و پا گیر شود.مشکلات بالقوه دوام: اگر نردبان های چوبی در زیر باران، برف یا گرمای شدید برای مدت طولانی بیرون رها شوند، ممکن است شروع به خراب شدن کنند. اگر قصد دارید نردبان خود را در خارج از منزل نگهداری کنید یا آن را به بیرون وسایل نقلیه کاری شرکت خود متصل کنید، نردبان های چوبی ممکن است بهترین گزینه نباشند.فایبرگلاس مزایای نردبان فایبرگلاس عبارتند از: بادوام: فایبر گلاس قوی است و ترک نمی خورد یا خرد نمی شود. اگر به یک نردبان بادوام نیاز دارید این ممکن است ایده آل باشد.نارسانا: مزیت فایبرگلاس در مقابل نردبان آلومینیومی این است که فایبرگلاس رسانای برق نیست. اگر با یا نزدیک قطعات الکتریکی کار می کنید، نردبان های فایبرگلاس ممکن است گزینه خوبی باشند.مقاوم در برابر دمای محیط: مواد فایبرگلاس به اندازه آلومینیوم گرما یا سرمای محیط را حفظ نمی کند. اگر قصد دارید از نردبان خود در خارج از منزل در گرما یا سرمای شدید استفاده کنید، این ممکن است ایده آل باشد. معایب نردبان فایبرگلاس عبارتند از: گران‌تر: در مقایسه با آلومینیوم و چوب، فایبرگلاس گران‌تر است. این ممکن است سرمایه گذاری نردبان شما را فراتر از بودجه شما افزایش دهد.سنگین تر: مواد فایبرگلاس از آلومینیوم سنگین تر است، که ممکن است به پروژه هایی که نیاز به جابجایی مکرر نردبان دارند، فشار وارد کند. با ت جه به موارد بالا قیمت نربان ها با تونه به ابعاد، جنس و کیفیت محصول متفاوت می‌باشد، شما مشتریان عزیز، می‌توانید محصول مورد نظر خود را با جنس دلخواه و کیفیت مناسب و پایین ترین قیمت از ما خریداری نمایید.

اگر شما با دنبال خرید نردبان با کیفیت با کمترین قیمت می‌باشید، توصیه می‌کنیم از فروشگاه های معتبری که دارای نمایندگی برند های معتبر و ایمن نردبان هستند، خرید نمایید، همچنین شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ما نیز دیدن فرمایید.

در این صورت مشاورین ما، همواره شما را در انتخاب بهترین محصول یاری خواهند کرد.

عرضه نردبان شش پله مستقیم از کارخانه

فلز اکثر نردبان شش پله فلزی از آلومینیوم ساخته شده اند که مزایا و معایب کلیدی را ارائه می دهد. مزایای نردبان آلومینیومی عبارتند از: سبک وزن: مواد آلومینیومی نردبان ها را سبک و حمل و نقل آسان نگه می دارد. این می تواند در زمان و انرژی در پروژه هایی که نیاز به جابجایی مکرر نردبان دارند، صرفه جویی کند.مقرون به صرفه: در مقایسه با سایر مواد، آلومینیوم ارزان است.

این می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه ها هنگام خرید چند نردبان کمک کند.بادوام: آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است و در شرایط آب و هوایی سخت خراب نمی شود. این می تواند یک انتخاب عالی برای استفاده طولانی مدت از نردبان شما باشد.

معایب نردبان های آلومینیومی عبارتند از: الکتریسیته را هدایت می کند: یک نردبان آلومینیومی می تواند یک مدار الکتریکی بین منبع الکتریکی، نردبان و بدن شما را تکمیل کند. اگر روی یک پروژه برق کار می کنید ، نردبان های آلومینیومی ممکن است باعث ضربه هایی شوند که در صورت تماس با سیم برقی در حالی که روی آن ایستاده اید، ممکن است منجر به سقوط و صدمات جدی شود.

اگر پروژه های شما اغلب شامل برق است، نردبان آلومینیومی ممکن است بهترین انتخاب نباشد.دمای محیط را منعکس می کند: هنگامی که از نردبان آلومینیومی در آفتاب شدید یا سرمای شدید استفاده می کنید، فلز دمای محیط محیط شما را منعکس می کند. اگر قصد دارید از نردبان خود در تابستان یا زمستان در فضای باز استفاده کنید، ممکن است آلومینیوم برای شرایط کاری راحت مناسب نباشد.

چوب مزایای نردبان های چوبی عبارتند از: نارسانا: نردبان های چوبی جریان الکتریسیته را رسانا نمی کنند، که آنها را به انتخابی مطمئن برای پروژه های الکتریکی تبدیل می کند.مقرون به صرفه: مانند آلومینیوم، نردبان های چوبی نسبتاً ارزان هستند.

این می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه ها هنگام خرید چند نردبان کمک کند.مقاوم در برابر دمای محیط: نردبان های چوبی در شرایط آب و هوایی شدید گرم یا سرد نمی شوند. اگر به یک نردبان قابل اعتماد در تابستان یا زمستان نیاز دارید، ممکن است انتخاب خوبی باشند.

معایب نردبان های چوبی عبارتند از: سنگین وزن: نردبان های چوب جامد بسیار سنگین تر از نردبان های آلومینیومی هستند – به خصوص اگر بلند باشند. اگر روی پروژه ای کار می کنید که نیاز به جابجایی مکرر نردبان دارد، نردبان چوبی ممکن است دست و پا گیر شود.مشکلات بالقوه دوام: اگر نردبان های چوبی در زیر باران، برف یا گرمای شدید برای مدت طولانی بیرون رها شوند، ممکن است شروع به خراب شدن کنند. اگر قصد دارید نردبان خود را در خارج از منزل نگهداری کنید یا آن را به بیرون وسایل نقلیه کاری شرکت خود متصل کنید، نردبان های چوبی ممکن است بهترین گزینه نباشند.

بعضی از تولیدی ها به دلیل حذف واسطه ها و راحتی مشاریان محصولات خود را درب کارخانه و با مناسب ترین قیمت عرضه می‌کنند، مزایای این نوع عرضه حذف واسطه ها و پایین آمدن قیمت نهایی محصول خواهد شد، همچنین به علت تعامل مستقیم تولید کننده با مصرف کننده و تبادل نظرات کیفیت محصول در تولیدات آتی بالاتر خواهد رفت.

خرید نردبان شش پله مستقیم از کارخانه

خرید نردبان شش پله مستقیم از کارخانه در صورتی که شما نوع نردبان مورد نیاز خود را شناسایی کنید، می‌توانید بصورت مستقیم به تولید کننده مراجعه نمایید و نردبان مورد نیاز خود را با کیفیت و کارایی مناسب و دلخواه بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه نمایید، در این صورت به دلیل حذف واسطه قیمت نهایی خرید برای شما پایین تر خواهد بود.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید