مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه میز اتو نشسته با قیمتی استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کدام نوع میز اتو فروش بیشتری دارد؟پارامترهای تعیین کیفیت میز اتوراهکارهای گسترش صادرات میز اتوصادرات میز اتو نشسته به کشورهای اروپایی

میز اتو به عنوان وسیله ای برای اتو کردن راحت انواع البسه به کار می رود صرفا برای اتو کردن نیاز به یک زیره می باشد تا لباس به صورت صاف روی آن قرار داده شده و عمل اتوکشی انجام گیرد. بهترین وسیله برای این کار میز اتو بوده که با داشتن استحکام بالا، دوام بیشتری را ارائه داده و همچنين مانع از انتقال گرمای اتو به فرش، موکت و… در هنگام اتوکشی می شود. میز اتو نشسته از دیرباز مورد تقاضای بسیاری از افراد قرار گرفته است با عرضه طرح های جدید این محصول نیز به صورت ایستاده، نوع نشسته عموما محبوبیت خود را از دست نداده و با قیمتی استثنایی در مراکز فروش سراسر کشور عرضه می گردد‌.

فروش ویژه میز اتو نشسته با قیمتی استثنایی

کدام نوع میز اتو فروش بیشتری دارد؟

کدام نوع میز اتو فروش بیشتری دارد؟ میز اتو عموما به علت کاربردی که دارد صرفا برای اتوکشی خریداری می گردد ولی با توجه به تنوع طرح و مدل این محصول در بازار، باید نوع فعالیت و راحتی خریدار مدنظر قرار گرفته و متناسب با آن اقدام به خرید نمود. از دیرباز میز اتوی طرح نشسته مورد استفاده برای این عمل می بود ولی امروزه نوع کابینت دار این محصول که علاوه بر ارائه کارایی بهتر، از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است، مورد توجه تازه عروسان قرار گرفته است.

در بررسی میزان فروش مدل های میز اتو به این نکته دست می یابیم که به علت تنوع سلایق گوناگون، تمامی طرح های این محصول پرتقاضا می باشند به عنوان مثال افرادی که در رده سنی بالاتری بوده و به علل استخوان درد و کمردرد توانایی سرپا ایستادن به مدت طولانی را ندارند، نوع نشسته این محصول را به کار می برند ولی افراد جوان به خصوص تازه عروس ها، علاوه بر کاربرد، زیبایی و شیکی محصول برایشان اهميت ویژه ای داشته و بالطبع انتخاب نوع کابینت دار این محصول در اولویت خرید آنها قرار می گیرد. لازم به ذکر است مدل جدید کابینت دار صرفا به صورت ایستاده امکان اتوکشی را ممکن می سازد لذا فضای زیر محصول، کاربرد دیگری داشته که می تواند اقلام مورد نیاز خیاطی را در خود جای دهد.

نوع دیگر میز اتوی ایستاده نیز وجود دارد که صرفا کاربرد اتوکشی را دارد اما قابلیت تنظیم پایه های محصول، امکان اتوکشی ایستاده و نشسته را به وجود می آورد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این محصول می تواند برای افرادی که از کمبود فضای کافی در منزل رنج می برند مناسب باشد چرا که کاملا پس از استفاده جمع شده و در داخل کمد یا کنار دیوار قرار می گیرد.

پارامترهای تعیین کیفیت میز اتو

پارامترهای تعیین کیفیت میز اتو میز اتو همواره مانند تمامی محصولات دیگر از ویژگی هایی برخوردار است که درجه کیفی محصول را نمایش می دهد. میز اتو نیز در مدل جدید و قدیم، خصوصیاتی داشته اند که طبعا یکسان بوده و شناخت این امر برای انتخاب بهترین نوع محصول بسیار کمک کننده می باشد. از پارامترهای تعیین کیفیت میز اتو در ابتدا می توان به جنس چوب مورد استفاده در تولید آن اشاره کرد. همانطور که می دانید در سطح میز اتو چوبی قرار گرفته شده که با فوم کشی و پارچه کشی این قطعه پوشش داده شده است. جنس چوب موردنظر باید از نوع متراکم و سخت بوده تا بتواند در برابر حرارت و رطوبت حاصل از بخار اتوکشی، مقاومت خود را حفظ نماید.

جنس پارچه روکش نیز در انتخاب میز اتو تاثیرگذار می باشد. برای رویه کشی باید از پارچه ای استفاده گردد که ضمن ضخامت و تراکم بالا، رنگ پس نداده تا اتوکشی برای انواع لباس های روشن به راحتی انجام گیرد. پایه های به کار رفته و تعبیه شده در زیر تخته اتو صرفا با پیچ و مهره متصل گشته است. پایه کوتاه و بلند این محصول باید دارای قطر مناسبی بوده و از فلز ضد زنگ و رنگ شده باشد. در انتخاب میز اتوی دو حالته باید تنظیم و باز و بست محصول در مراکز فروش جهت تست انجام گیرد تا خریدار به راحتی بتواند نحوه استفاده و کیفیت آن را متوجه شود.

راهکارهای گسترش صادرات میز اتو

راهکارهای گسترش صادرات میز اتو میز اتو در سالهای اخیر توسط شرکت های تولیدی در سراسر کشور تولید و عرضه می شود. مدل های جدید و قدیمی این محصول برای کارایی بیشتر، سال به سال باکیفیت تر ارائه شده که این امر به جهت استفاده از مواد اولیه درجه یک و وارداتی و همچنين تجهیزات تولیدی مناسب می باشد. با توجه به مطالب بالا صادرات این محصول امری بدیهی بوده که صرفا توسط برندهای تولیدی معروف انجام می گیرد.

دسترسی به محوز صادرات معمولا توسط مراکزی صورت می گیرد که استاندارد های و معیارهای لازم جهت امر صادرات را رعایت کرده و به طور کلی در مراحل تولید خود به کار برده اند. هرچند تولید این محصول توسط برندهای بسیاری با رعایت اصول خاصی صورت می گیرد با این حال مجوز صادرات برای مراکز مذکور به جهت امور یادشده اعطا گردیده و میزان بسیاری بالایی از تولیدات در طول سال برای صادرات در نظر گرفته می شود. از این رو استفاده از سایت های آنلاین جهت دسترسی راحت تر خريداران داخلی و خارجی یکی از راه های گسترش امر صادرات می باشد. در این امر خريداران خارجی کشورهای مختلف به صورت آنلاین از طرح، کیفیت و همچنین قیمت محصول آگاهی یافته و در صورت تمایل با ارتباط گیری آنلاین، میزان سفارشات معین خود را به ثبت خواهند رساند.

صادرات میز اتو نشسته به کشورهای اروپایی

صادرات میز اتو نشسته به کشورهای اروپایی میز اتو نشسته علاوه بر محبوب بودن در بازار داخلی، مورد توجه خریداران خارجی نیز قرار گرفته است لذا در بررسی میزان صادرات، برابری این نوع از میز اتو با میز اتوی کابینت دار کاملا واضح و شفاف می باشد. تولیدکنندگان مزبور پس از سفارش گذاری کشورهای خارجی، صرفا در ارتقای کیفیت و تولید نهایت دقت خود را به خرج می دهند تا محصول به دست آمده علاوه بر طرحی زیبا، از کیفیت بی نظیری نیز برخوردار باشد.

مدل های تاشو، نشسته، جیمی، کابینت دار و … با طراحی های زیبا و جذاب در داخل سایت های مزبور ارائه شده است تا کشورهای اروپایی و همسایه جهت انتخاب راحت تر عمل نمایند. صادرات این محصول به صورت زمینی، دریایی و هوایی صورت گرفته و صرفا عمل فوق بسته به میزان فاصله مکانی به کشور مقصد انجام می گیرد. کشورهای همسایه عموما میز اتوی صادراتی را توسط ماشین های حمل بار از راه گمرگ دریافت می نمایند که هزینه کمتری نسبت به صادرات از طریق هوایی و دریایی دارد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید