مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه میز اتو ایستاده در بازار ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز اتوچه عواملی کیفیت میز اتو را افزایش می دهد؟بررسی محدودیت ها در کشور مقصد برای صادرات میز اتوعرضه مستقیم میز اتو ایستاده با کمترین قیمت

فروش ویژه میز اتو ایستاده در ایران، به منظور رونق گرفتن بازار این نوع محصول و خارج شدن حالت ثبات از بازار هر چند وقت یکبار توسط عرضه کنندگان این نوع کالا انجام می شود. میز اتوی ایستاده، یکی از وسایل مورد نیاز در هر خانه ای می باشد، که هنگام اتو کردن لباس ها استفاده می شود، که بین 70 تا 90 سانتی متر ارتفاع آن قابلیت تنظیم دارد و در مدل های مختلفی مانند ثابت، کمدی، نصبی و تاشو تولید می شود.

فروش ویژه میز اتو ایستاده در بازار ایران

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز اتو

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز اتو از عوامل تاثیر گذار بر قیمت میز اتو می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • مدل: میز اتو در مدل های مختلفی مانند میز اتو ایستاده، میز اتو نشسته، میز اتو ریلی، میز اتو فانتزی، میز اتو تاشو و میز اتو ثابت ایستاده تولید می شود که هر کدام از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند. میز اتو ریلی فانتونی، از وسط بالشتک تا می شود و روی یک محفظه یا کابینت با ریل نصب می شود و با بیرون کشیدن میز اتو می توانید از آن استفاده کنید و با سُر دادن آن به داخل محفظه می توانید میز اتو را جمع نمایید. میز اتو تاشو، دارای پایه های تاشو می باشد و شما بعد از استفاده می توانید به راحتی آن را تا کنید و در جای خودش بگذارید. میز اتو ثابت ایستاده، در مدل های کشودار و کابینت دار وجود دارد و در مکانی ثابت قرار می گیرد و به دلیل وزنی که دارد به راحتی جا به جا نمی شود و قابلیت جمع شدن آن هم وجود ندارد.
  • نوع مواد اولیه: برای تولید میز اتو از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که هر کدام بر اساس کیفیتی که دارند، باعث شده اند، قیمت میز اتو متغیر باشد. به عنوان مثال برای تولید جای اتو و پایه ها از چوب، فلز، فایبر گلاس، آلومینیوم و استیل استفاده می کنند، علاوه بر این برای جای اتو هم از اسفنج و پارچه استفاده می نمایند‌.
  • امکانات: میز اتو دارای امکانات مختلفی می باشد و هر چه امکانات میز اتو بیشتر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می کند. از امکانات میز اتو می توان به ژانت، آویز لباس، سیم رابط یا پریز، سیم اتو و قفل کودک اشاره کرد. برخی از میز های اتو دارای قسمتی برای اتو کشیدن آستین می باشند، که به آن ژانت می گویند. اگر میز اتو آویز لباس داشته باشد، شما می توانید بعد از اتو کردن لباس آن را آویزان کنید تا خنک شود. برخی از مدل های میز اتو دارای پریز هستند و اگر پریز برق اصلی دور باشد، می توانید سیم اتو را به پریز میز اتو متصل کنید. قفل کودک که در میز اتو وجود دارد، موجب شده کودک نتواند آن را دستکاری کند و خطر واژگونی را کاهش می دهد.
  • ابعاد میز اتو: هر چه ابعاد میز اتو بیشتر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می کند و با کاهش ابعاد اتو، قیمت آن هم کاهش می یابد و میز اتو دارای پایه کوتاه ارزان تر از میز پایه ایستاده و بلند می باشد.
  • نوع برند: شرکت های مختلفی مانند شرکت فیلیپس در زمینه تولید لوازم خانگی کار می کنند، که هر کدام با قیمت های متفاوتی میز اتو را عرضه می نمایند.

چه عواملی کیفیت میز اتو را افزایش می دهد؟

چه عواملی کیفیت میز اتو را افزایش می دهد؟ عوامل زیادی باعث افزایش کیفیت میز اتو می شود. یکی از این عوامل مواد اولیه به کار رفته در تولید کالا می باشد، به عنوان نمونه جنس پارچه و اسفنجی که برای تولید بالشتک و روکش میز اتو استفاده می شوند باید محکم و ضخیم باشند، تا کیفیت میز اتو تولید شده افزایش یابد و اگر روکش و بالشتک میز اتو نازک باشند، کیفیت میز اتو کاهش پیدا می کند. جنس پارچه روکش میز اتو باید ضد آب و نسوز باشد.

میز اتو در جنس های مختلف آلومینیوم، استیل و چوب تولید می شود. میز اتو آلومینیوم، وزن کمی دارد و عمر آن هم بالا می باشد و مقاومت زیادی هم در مقابل حرارت دارد و هر چه ضخامت آلومینیوم بیشتر باشد، کیفیت میز اتو هم افزایش پیدا می کند.‌ میز اتو چوبی در برابر گرما اتو مقاومت کمی دارد و چون سنگین می باشد، جا به جایی آن به سختی انجام می شود‌‌.

پارچه های لانه زنبوری و حفره برای دوخت روکش میز اتو مناسب می باشند، چون بخار اتو را تبخیر و از خود عبور می دهند‌. لایه روکش بین 4 تا 8 میلی متر ضخامت دارد و جنس آن معمولا نمد است‌. پارچه روکش میز اتو، می تواند از جنس سیلیکون، متالیک و نخ باشد تا خاصیت بازتابی و نچسب پیدا کند. در هنگام خرید میز اتو باید روی بالشتک روی آن دست بکشید و اگر حس کرده اید زیر آن سخت می باشد، نشان دهنده کیفیت پایین میز اتو است. بهترین بالشتک اتو باید فرورفتگی و برآمدگی نداشته باشد و برای این که بخار و گرما از آن عبور کنند باید متخلخل باشد.

بررسی محدودیت ها در کشور مقصد برای صادرات میز اتو

بررسی محدودیت ها در کشور مقصد برای صادرات میز اتو کشور های وارد کننده مختلفی برای این که بتوانند از تولیدات داخلی خود حمایت کنند و صادرات خود را افزایش دهند، محدودیت هایی را برای کالاهای وارداتی به کشور خود ایجاد می کنند. افزایش تعرفه کالای وارد در کشور مقصد برای صادرات میز اتو ایرانی، یکی از مشکلاتی می باشد، که برای صادر کنندگان وجود دارد، تعرفه های سنگینی که در کمرگ کشور وارد کننده باید پرداخت شود، باعث شده برای صادرکنندگان میز اتو ایرانی محدودیت ایجاد شود.

برخی از کشور هایی که مقصد صادرات، میز اتو ایرانی هستند، محدودیت های مقداری را برای کالا وضع می کنند تا بتوانند با دامپینگ مبارزه نمایند و از کالای داخلی خود حمایت نمایند‌، که این باعث شده صادر کنندگان نتوانند در مقدار زیادی کالا را صادر کنند.

مقررات ارزی و عدم همکاری بانک های کشور های مقصد صادرات برای پرداخت ارز کالای فروخته شده هم یکی از محدودیت هایی می باشد، که برای صادرات کالا وجود دارد. بسته شدن مرز های بسیاری از کشور ها به دلیل شیوع ویروس کرونا هم یکی از موانعی می باشد، که برای صادرات وجود دارد.

عرضه مستقیم میز اتو ایستاده با کمترین قیمت

عرضه مستقیم میز اتو ایستاده با کمترین قیمت عرضه مستقیم میز اتو ایستاده با کمترین قیمت، باعث شده میزان محصول فروخته شده بیش از 90 درصد افزایش یابد و تعداد خریداران جدید این نوع کالا به طور شگفت انگیزی افزایش یابد، چون مشتریان بدون واسطه و با کمترین قیمت می توانند کالا را تهیه کنند، که این می تواند هر خریداری را مجذوب نماید.

عرضه مستقیم کالا یکی از راه های افزایش فروش می باشد و می تواند کمک مالی زیادی به خریداران کند، علی الخصوص در شرایط سخت اقتصادی امروزه که خرید کالا با قیمت ارزان بسیار سخت و دشوار است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید