مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم نردبان چابکی دست ساز با قیمت استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی راه های صادرات نردباناستاندارد های لازم برای تولید نردبان درجه یکبررسی قیمت نردبان با توجه به نوع آنخرید بی واسطه نردبان چابکی دست ساز از فروشنده معتبر

شرکت ما به عنوان یکی از فروشندگان و عرضه کنندگان مستقیم نردبان چابکی دست ساز همواره سعی بر تولید محصولی با کیفیت و مرغوب با بهترین مواد و قطعات لازمه را داشته است، در راستای تحقق این هدف رضایت مشتری و عرضه محصول با کیفیت که بزرگترین دارایی و دست آورد ماست میسر شد. شرکت ما با عرضه مستقیم این کالا در بازار فروش گام بزرگی در جهت تثبیت قیمت برداشته است چراکه با حذف واسطه محصولی خوب و مرغوب به صورت مستقیم و به دور از هرگونه افزایش قیمتی با نازل ترین و مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده میرسد، و این عمل رضایت و حمایت مشتری را برای ما در بر داشته است.

فروش مستقیم نردبان چابکی دست ساز با قیمت استثنایی

بررسی راه های صادرات نردبان

بررسی راه های صادرات نردبان صادرات کالا یکی از راه های پیشرفت هر کشوری به شمار می آید و همچنین گام بزرگی در جهت توسعه صنایع مختلف بر می دارد، از این رو شرکت ما به تولید و عرضه کالا در بازار داخلی بسنده نکرده و به دنبال صادرات محصولات خود به دیگر کشور ها نیز میباشد. برای پیشرفت و توسعه صادرات کالا عوامل زیادی هستند که بر این امر تاثیر گذارند در ادامه به بررسی برخی از این عوامل میپردازیم:

  • شناسایی کشور های هدف با توجه به محصول: یکی از عواملی که در توسعه صادرات برخ کالا ها مانند نردبان چابکی موثر است شناسایی کشور هایی است که محصول مورد نظر در بازار مصرف ان تقاضای زیادی داشته باشد. برای مثال کشور هایی که در زمینه ورزش و تمرینات بدنی پیشرو هستند انتخاب مناسبی برای صادرات وسایل ورزشی همچون نردبان چابکی به شمار میروند.
  • کیفیت محصول: محصولی که برای صادرات در کشور های صادرکننده تولید میشود باید کیفیت خوب و بی نقصی داشته باشند و مسلما محصول صادراتی باید از کیفیت بالاتری نیز برخوردار باشد تا باعث رشد صادرات ان محصول شود.

عوامل زیاد دیگری نیز هستند که بر صادرات نردبان اثر میگذارند. موضوع دیگری که در عرصه صادرات حائز اهمیت است راه های صادر به کشور های وارد کننده است برای مثال برای صادر کردن محصولی همچون نردبان چابکی بستن قرارداد تامین باشگاه های بزرگ ورزشی، فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ لوازم ورزشی میتواند گزینه خوبی برای توسعه صادرات ان باشد. با در نظر گرفتن این موارد میتوان سالانه حجم زیادی از محصول را در بسته بندی صادراتی ومخصوص برند خود به دیگر کشور ها نیز عرضه کرد.

یکی دیگر از راه های صادرات نردبان تبلیغ برند در مسابقات ورزشی خارجی و همچین استفاده از شخصیت های معروف ورزشی برای تبلیغ است، این عمل باعث بهتر شناخته شدن محصول میشود و تاثیر بسزایی در تقاضا و همچنین صادرات ان خواهد داشت.

استاندارد های لازم برای تولید نردبان درجه یک

استاندارد های لازم برای تولید نردبان درجه یک به دلیل اینکه نردبان چابکی یک وسیله ورزشی و تمرینی است و تاثیرات زیادی از جمله اثر بر عضله های کمر، ران، بازو، لگن و… افزایش سرعت هماهنگی، افزایش سرعت عکس العمل در شرایط مختلف، تاثر مثبت روی ضربان قلب و … دارد اگر طبق استاندار های لازم و مشخص ساخته و تولید نگردد میتواند نتیجه عکس داده و تاثیرات مخربی روی بدن بگذارد، در نتیجه رعایت استاندارد های لازم برای تولید نردبان درجه یک از الزامات است و بسیار مهم است.

این استاندارد ها توسط متخصصین مربوطه تشخیص داده شده و یک کیفیت خاص برای تولید ان در نظر گرفته میشود که این استاندارد ها باید در خط تولید رعایت شود تا محصول تولیدی هم عاری از هرگونه نقص یا ضرری باشد، برای مثال یک طول مشخص برای نردبان در نظر گرفته میشود که معمولا نردبان های تولیدی در طول های سه و پتج متری تولید میشوند.

یکی دیگر از عوامل مهم سایز پله های نردبان است با توجه به اینک این سایز ها قابل تنظیم هستند نباید از یک حد مجاز کمتر یا بیشتر شوند.

مورد دیگری که میتوان به ان اشاره کرد این است که نردبان به گونه ای ساخته شود که ورزشکار بتواند روی هر سطحی از ان استفاده کند مثلا برای سطوحی مثل چمن مصنوعی، سالن ورزشی، زمین خاکی و… متناسب باشد این امر باعث میشود ورزشکار محدودیتی برای استفاده از ان نداشته باشد و برای هر ورزشکاری در هر رشته ای با زمین متفاوت مناسب باشد.

بررسی قیمت نردبان با توجه به نوع آن

بررسی قیمت نردبان با توجه به نوع آن عوامل زیادی در تعیین قیمت یک نردبان چابکی خوب و درجه 1 دخالت دارد که در ادامه بعضی از این عوامل را بررسی خواهیم کرد.

نردبان چابکی در جنس های مختلفی تولید میگردد و مطمئنا جنس و مواد بکار رفته در تولید نردبان چابکی یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی ان خواهد بود. بعضی از نردبان های چابکی از پلاستیک منعطف و پارچه های ضخیم و برخی از فلزات خیلی سبک ساخته میشوند. جنس پارچه، میزان و درجه فشردگی پلاستیک به کار رفته در ان و حتی نوع فلز بکار رفته در ان متفاوت است به همین دلایل رنج قیمتی متفاوتی برای قیمت گذاری نردبان چابکی در نظر گرفته میشود.

علاوه بر مطالب گفته شده طول نردبان چابکی نیز در قیمت گذاری ان موثر است، نردبان چابکی در طول سه یا پنج متر تولید میشود و قابلیت تغییر سایز دارد که ورزشکار با توجه به توان بدنی و میزان فشردگی تمرینات خود بتواند طول پله های نردبان را تغییر دهد، مسلما نردبان با طول بیشتر قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

یکی دیگر از عوامل موثر وسایل جانبی است که همراه با نردبان عرضه میشود برای مثال طراحی و عرضه یک کوله متناسب با سایز نردبان برای حمل آسان تر یکی از عوامل تعیین کننده قیمت هستند.

خرید بی واسطه نردبان چابکی دست ساز از فروشنده معتبر

خرید بی واسطه  نردبان چابکی دست ساز از فروشنده معتبر همواره تبادل کالا و دست به دست شدن تا رسیدن به بازار مصرف یکی از معضلاتی است که باعث افزایش قیمت اصلی کالا میشود. شرکت ما همواره سعی داشته که محصولات تولیدی خود را مستقیما و بدون هیچ واسطه ای به دست مصرف کننده برساند و همین امر باعث شده کالایی با قیمتی مناسب و با بهترین کیفیت و متناسب با استاندارد های روز دنیا به دست شما عزیزان برساند. البته همواره در خرید دقت داشته باشید تا محصول مورد نیاز خود را از فروشنده معتبر دریافت کنید و همیشه قیمت مناسب دلیل بر اصل بودن کالا نمیشود. برای تجربه یک خرید به صرفه و مطمئن میتوانید به درگاه اینترنتی ما مراجعه فرمایید تا محصول اصل و درجه 1 را با قسمت واقعی و مناسب تهیه کنید همچنین میتوانید در زمینه خرید با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمائید. لذت یک خرید مطمئن و به صرفه را با ما تجربه کنید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید