مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تضمینی بند رخت چرخدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت مدل استیل روکش دار طول 20 مترتوزیع کنندگان انواع بند رخت چرخدار

با افزایش روزانه جمعیت و بالا رفتن تعداد افرادی که مسیر زندگی خود را از روستا به شهر انتقال می دهند، به طبع روند آپارتمان نشینی نیز در این مناطق بیشتر خواهد شد. فضای کوچک آپارتمان، محیطی برای طناب بستن نخواهد داشت. پس با استفاده از انواع بند رخت، می توان به صورت جامع بر این مشکل فائق آمد. این مجموعه با فروش تضمینی بند رخت چرخدار درجه یک، آماده خدمت رسانی به هم میهنان عزیز و ارجمند می باشد. 

فروش تضمینی بند رخت چرخدار

مشخصات بند رخت مدل استیل روکش دار طول 20 متر

مشخصات بند رخت مدل استیل روکش دار طول 20 متر انواع مدل های بند رخت به نحوی طراحی می شوند که توانایی تحمل وزن های بالا را داشته باشند. در واقع می توان هم زمان، پوشاک مختلف لباس از جمله پالتو، شلوار، پیراهن، لباس زیر و موارد دیگر تا 30 کیلوگرم را بر روی آنها قرار داد.

جنس مواد اولیه بکارگیری شده در زمان ساخت، میله های استیل می باشد تا بتواند نیرو وارد شده بر سطح را تحمل نموده، خم نشده و در طول بازه های زمانی طولانی مدت قابل استفاده باشد.

به علاوه این کالا، برای قرار گیری لباس های خیس بر روی آن می باشد. در نتیجه، روکشی از جنس استاتیک یا گالوانیزه بر روی کار نصب می گردد تا زنگ نزده و پس از گذشت سال های سال، همواره کیفیت اولیه خود را حفظ نماید.

انواع بند رخت کلاسیک، در اندازه های 20 متری تعبیه می شوند تا بتوان در زمان و مکان دلخواه، البسه های متنوعی را بر روی آن قرار داده و خشک نمود. کیفیت بالای متریال استفاده شده، خطر هر گونه پارگی و افت محصول را از آن دور می نماید.

بند رخت بالکنی نیز گزینه ایده آل دیگری برای استفاده در فضای کوچک بالکن در مجاورت هوای آزاد می باشد. نحوه استفاده از آن ساده بوده و بر روی دو سمت دیواره داخلی نصب می گردد. 

این دسته از محصولات در رنگ بندی های گوناگون، روانه بازار هدف می شوند تا مشتری بنا به کاربردی که دارد و سلیقه شخصی خود، اقدام به تهیه محصول مورد نظر نماید.

توزیع کنندگان انواع بند رخت چرخدار

توزیع کنندگان انواع بند رخت چرخدار بار ها پیش آمده که بخواهید لباس های خیس پهن شده بر روی بند رخت را جابجا نمایید، اما به دلیل وزن سنگینی که دارد، این امر مشکلاتی را برایتان به همراه داشته است. بند رخت چرخدار این ویژگی را فراهم می آورد که بتوان به آسان ترین شیوه ممکن آن را همراه با لباس در مکان دلخواه قرار داد. 

برای تهیه محصول خود از برترین توزیع کنندگان انواع بند رخت چرخدار در کشور، تنها کافیست تا تلفن همراه هوشمند و یا ساده خود را برداشته و از طریق یکی از شماره های نوشته شده در سایت با ما ارتباط برقرار نمایید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید