مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع بند رخت هتلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت مدل آپارتمانی 100cmبهترین تولیدکننده بند رخت هتلی

بند رخت هتلی یکی از وسایل کاربردی و محبوب در بین مسافران می باشد این بند رخت قابل استفاده در فضاهای کوچک و سربسته می باشد که پس از شست و شو لباس می توانید برای خشک کردن از این محصول استفاده نمایید. بند رخت هتلی در انواع مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد. برای خرید مستقیم و بدون واسطه انواع بند رخت هتلی می توانید با شماره ای که در همین صفحه درج شده است تماس حاصل نمایید.

فروش انواع بند رخت هتلی

مشخصات بند رخت مدل آپارتمانی 100cm

مشخصات بند رخت مدل آپارتمانی 100cm بند رخت آپارتمانی یا هتلی با طراحی منحصر به فرد و شکل بسیار کوچک خود یکی از وسایل کاربردی برای آپارتمان ها، هتل ها، مهمان خانه و.. می باشد که به دلیل کوچک بودن فضا و نداشتن حیاط با مشکل خشک کردن لباس پس از شست و شو مواجه هستند. در ادامه این بخش با انواع بند رخت و مشخصات آن آشنا میگردیم.

انواع بند رخت به همراه مشخصات:

  • بند رخت چرخدار: این مدل از بند رخت دارای دو یا سه طبقه می باشد که لباس ها در آن آویز می گردد و در قسمت پایه از چهار چرخ تولید گردیده است که سبب سهولت در جا به جایی بند رخت گردیده است و به راحتی می توانید پس از آویز رخت ها محل آن را تعویض نمایید.
  • بند رخت ضد زنگ: این مدل از بند رخت دارای بدنه استیل با کیفیت می باشد که پس از آویز رخت ها چار تغییر رنگ و زنگ زدگی نمی گردد.
  • بند رخت آپارتمانی100cm: این مدل یکی از بهترین و باکیفیت ترین بند رخت ها می باشد که ا وزن سبکی برخوردار می باشد و از قابلیت جمع شدن پس از استفاده برخوردار است.
  • بند رخت شوفاژی: این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابلیت قرار گرفتن روی شوفاژ را دارد.

بهترین تولیدکننده بند رخت هتلی

بهترین تولیدکننده بند رخت هتلی با توجه به کمبود جا در آپارتمان ها و هتل ها، انواع بند رخت با شکل های کوچک طراحی شده اند که خرید این محصول از سوی افراد هر روزه افزایش می یابد از همین رو کارخانه های زیادی به تولید این محصول پرداخته اند و در شکل های گوناگون با قیمت مختلف به بازار عرضه می دهند.

ما یکی از تولیدکنندگان بند رخت هتلی و آپارتمانی در سطح کشور می باشیم که در این زمینه دارای موفقیت های بی شماری هستیم که محصول را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهیم. برای خرید بند رخت هتلی با کیفیت عالی و قیمت منحصر به فرد به صورت مستقیم هم اکنون می توانید با شماره ای که در همین صفحه درج شده است تماس حاصل نمایید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید