مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع بند رخت فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت تک آویز مدل R01توزیع کنندگان انواع بند رخت فلزی

بند رخت محصولی ست که برای آویزان نمودن لباسهای شسته شده به منظور خشک شدن مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از مراکز ارائه دهنده این محصول، با فروش انواع بند رخت فلزی، توانسته اند خدمات ارزنده ای را به خریداران این محصول ارائه دهند که البته نشان رضایت و حمایت مصرف کنندگان به خوبی تائیدکننده این ادعا می باشد؛ بویژه که این محصولات به نسبت این خدمات قیمت مناسبی هم دارند.

فروش انواع بند رخت فلزی

مشخصات بند رخت تک آویز مدل R01

مشخصات بند رخت تک آویز مدل R01 بند رختها با توجه به نوع خود و کاربردی که دارند، ویژگیهایی را از خود به نمایش گذاشته اند که باعث شده انتخاب از بین نمونه های مختلف از آن به راحتی و با توجه به نیاز افراد صورت پذیرد.
امروزه استقبال از خرید و فروش آن بسیار گسترده بوده و تولیدکنندگان را برای افزایش کمی و کیفی این محصولات به رقابت واداشته است.
یکی از مدلهای شاخص بند رخت، تک آویز است که خود زیرمجموعه های زیادی دارد.

مشخصات بند رخت تک آویز مدل R01:

  • ابعادی که برای طراحی آن در نظر گرفته است، طول 140 سانتیمتری، عرض 100 و ارتفاع 60 سانتیمتر را نشان می دهد که بیانگر استاندارد بودن آن می باشد.
  • پس از استفاده به راحتی می توانیم آن را تا کرده و در گوشه ای از خانه قرار دهیم؛ بدون آنکه نگرانی اشغال فضای زیادی وجود داشته باشد.
  • این بند رخت از دو بال تشکیل شده که هر کدام از آنها 6 میله و در مجموع 12 میله برای آویزان کردن انواع لباس دارد. در قسمت پایینی نیز 5 میله تعبیه شده است.
  • روکش استاتیکی که بر روی فلزات سازنده آن قرار دارد، علاوه بر ایجاد زیبایی، پایداری آن را در برابر رطوبت و فرسودگی بالا می برد.
  • میله های این بند رخت در فرایند جوشکاری، به صورت کاملاً مستحکم در کنار هم جای گرفته اند و امکان لرزش برای آنها وجود ندارد.
  • به صورت کلی سطح میله های سازنده ان خمکاری شده و گوشه های آن به صورت تیز نیست که باعث آسیب و پارگی لباس شود.
  • میزان تحمل وزن آن به بیش از 25 کیلوگرم می رسد. در نتیجه انواع پالتو و لباسهای زمستانی و سنگین به راحتی روی آن جای می گیرد.

توزیع کنندگان انواع بند رخت فلزی

توزیع کنندگان انواع بند رخت فلزی بند رخت در بین انواع وسایل و ابزارآلاتی که امروزه وارد زندگی ما شده اند، توانسته اند جایگاهی ویژه را از آن خود نماید. انواع بند رخت از جمله بند رخت تاشو اپارتمانی می تواند به صورت جامع و کامل نیاز ما به این محصول را پاسخ گفته و انتظاراتی که از یک بند رخت ضد زنگ و مقاوم وجود دارد را برآورده سازد.
توزیع کنندگان انواع بند رخت فلزی، ظرفیتهای موجود در بازار را شناخته اند و اساس تولیدات خود را بر مبنای تهیه باکیفیت ترین و کارآمدترین نمونه از این محصولات قرار داده و در نتیجه اعتماد عمومی را با خود همراه نموده اند. این توزیع کنندگان معمولاً برای هر سلیقه ای محصولی را برای ارائه در نظر دارند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید