مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده معتبر بند رخت ایستاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بند رخت کشویی استیلامرکز صادرات انواع بند رخت ایستاده

فروشنده معتبر بند رخت ایستاده نمایندگی به مشتری عرضه می شود. بندرخت انواع مدل های مختلف خود را دارا می باشد قیمت بندرخت ایستاده نسبت به نمونه های دیگر ارزان بوده است. استفاده کردن از این بند رخت نیز بسیار آسان و راحت بوده است و در این زمینه برای مصرف کننده مشکلی به وجود نمی آید.

فروشنده معتبر بند رخت ایستاده

ویژگی های بند رخت کشویی استیلا

ویژگی های بند رخت کشویی استیلا ویژگی های بند رخت کشویی استیلا به این صورت بوده است که باعث شده افراد زیادی برای خشک کردن لباس های خود از آن استفاده کنند این بندرخت ها از جنس آلومینیوم طراحی شده است بندرخت های مورد نظر به گونه ای ساخته شده اند که در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم هستند و به راحتی تحت تاثیر این عوامل قرار نمی گیرند.

این بند رخت ها مجهز به 4 لاین می باشند طول هر کدام یک از این لاین ها 3 متر بوده است که در مجموع طول لاین ها 12 متر می باشد. بند های این رخت آویز از جنس ابریشم با کیفیت بوده است که در ساخت آن به کار رفته است.

این بند رخت به گونه ای ساخته شده که می تواند تا 12 کیلوگرم وزن را بر روی خود به خوبی تحمل کند. و به راحتی مشتریان می توانند از آن در تراس و بالکن استفاده کنند. بند رخت استیلا به گونه ای ساخته شده که از طراحی جالبی برخوردار می باشد این بند رخت به صورت کاربردی تولید شده و در اختیار علاقمندان خود قرار گرفته است.

بند رخت استیلا کم حجم و سبک بوده است و از این نظر نیز منحصر به فرد می باشد این بند رخت به صورت کشویی عمل می کند یعنی در صورت نیاز داشتن می توانید از امکانات به کار رفته در آن استفاده کرده و بند ها تعبیه شده را بیرون کشیده و از آن استفاده کنید.

این بند رخت دارای سیستم جمع کننده خودکار بوده است. بند رخت استیلا در برابر رطوبت، گرما، سرما و نور خورشید مقاوم بوده است و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد. این بندرخت به صورت دیواری ساخته شده است.

مرکز صادرات انواع بند رخت ایستاده

مرکز صادرات انواع بند رخت ایستاده مرکز صادرات انواع بند رخت ایستاده این محصول را به کشور های متقاضی خود صادر می کند صادرات این محصولات در داخل کشور باعث رونق گرفتن کسب و کار شده است و افراد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.

بند رخت ارزان با روش خرید بدون واسطه امکان پذیر است در این روش محصول به قیمت مقرون به صرفه ای به دست حریدار می رسد. بند رخت چرخدار یکی دیگر از مدل های بند رخت در بازار است. که این بندرخت نیز مشتری خود را دارا می باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید