مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم بند رخت مدل هتلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره بند رخت هتلیتولیدکنندگان انواع بند رخت هتلی

بند رخت هتلی. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی اوقات به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی مجبور هستید که لباس ها را برای خشک کردن درخانه پهن کنید. طبیعی است که اگرروی مبلمان و تخت خواب شما از انواع لباس های تازه شسته شده پوشیده شده باشد منظره خوش آیندی به وجودنمی آید..پس تنهاراهی که باقی میماند خرید بند رخت است.بند رخت ها به دلیل فضای زیادی که برای پهن کردن لباس هادارند مورد توجه قرار گرفته اند. به گونه ای که گاهی اوقات شرایط جوی مناسب است و هوا آفتابی می باشد ولی بعدازمدت کمی وضعیت هوانامساعد می شود و باران یابرف میبارد دراین مواقع تنهاراه جمع کردن لباس هااست ولی اگر بندرخت داشته باشید دیگر نگرانی نخواهید داشت.

عرضه مستقیم بند رخت مدل هتلی

همه چیز درباره بند رخت هتلی

همه چیز درباره بند رخت هتلی بندرخت هتلی با طراحی بسیار منحصر به فرد کوچک و جمع وجور که بیش ترین استفاده را در آپارتمان ها مراکز اقامتی و مهمان خانه ها دارند. با طراحی ساده و کار آمد تنها با چسباندن آن روی یک نقطه از دیوار می توانید لباس های خودتان راخشک نمایید. پس از استفاده از رخت انداز هتلی درصورتی که به آن نیاز نداشته باشید می توانید طناب آن رارهاکنیدتابه حالت دوران به دور یک قرقره که در محفظه قرار دارد بپیچد. این محصول وزن بسیارسبکی دارد و به سادگی قابلیت حمل را دارد. درخرید بندرخت ضد زنگ که بیش ترآنها ازجنس استیل است و کار را برای تشخیص قلابی یا اصل بودن آن را سخت می کند باید دقت کرد.شما می توانید با یک آهن ربا به اصل یا قلابی بودن آن پی ببرید بندرخت ضدزنگ در مقایسه با دیگر بندرخت ها کمی گران تر است چون جنس آن بادوام و مقاومت بیش تری نسبت به بندرخت های دیگر در برابر وزن لباس ها داردبند رخت ضد زنگ در مناطق مرطوب و در زمستان ها که هوا مرطوب است کارایی بیش تری نسبت به مناطق و فصول دیگر سال دارد.

تولیدکنندگان انواع بند رخت هتلی

تولیدکنندگان انواع بند رخت هتلی  بندرخت ضدزنگ  درواقع وسیله ای از جنس فلز یاپلاستیک که باعث می شودپهن کردن لباس برروی آن به راحتی انجام شود.بندرخت دارای خطوطی است که لباس لابه لای آنهاقرارمیگیرد.استفاده ازآن بسیارراحت است کافی است آن راباز کنیدتابتوانیدروی آن لباس پهن کنید.دربازاربندرخت های مختلفی وجود دارد مانند بند رخت ضدزنگ ویابندرخت تاشو آپارتمانی و…که شمامیتوانیدآنهاراتهیه واستفاده کنید. بند رخت تاشو اپارتمانی محصولی جدید است که در آپارتمان های وخانه هایی که حیاط ندارند بیسارمناسب می باشند جنس این محصول اغلب از جنس آلمینیوم است که در برابر رطوبت مقاوم است بندرخت تاشو آپارتمانی یکی از پرمصرف ترین وسایل درخانه می باشد. که نیاز شما را به استفاده ازبند رخت های بلند از بین می برد. استفاده در تراس و حیاط های کوچک به راحتی امکان پذیر بوده  و دارای دو طبقه رخت آویز می باشد که ازطبقه پاییین برای خشک کردن لباس های کوچک و جوراب می توانبد استفاده نمایید. برای پهن کردن لباس های نوزادان هم این رخت آویز مناسب است. وزن بدنه محصول نسبت به ابعاد آن هم بسیار سبک است و تقریبا 5 کیلوگرم می باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید