مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده رخت پهن کن تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات رخت پهن کن های تاشوبررسی بازار رخت پهن کن تاشو

به دلیل گسترش زندگی آپارتمان نشینی و خانه های با متراژ پایین لزوم استفاده از لوازم خانگی تاشو و مدرن برای کم جا بودن آنها بیشتر شده است. یکی از این وسایل رخت پهن کن تاشو است. رخت پهن کن تاشو با کارایی های متفاوتی ساخته می شوند و حتی نحوه قرار گیری یا نصب آنها نیز می تواند متفاوت باشد و بر اساس سلیقه مشتری و فضای خانه مشتری انتخاب شود.

عرضه عمده رخت پهن کن تاشو

مشخصات رخت پهن کن های تاشو

مشخصات رخت پهن کن های تاشو برخی از خانه ها حتی تراس نیز ندارند و لزوم استفاده از این رخت پهن کن ها در فضای خانه بیشتر حس می شود. انواع رخت پهن کن شامل نوع پایه دار است که معمولا یک طبقه است اما می تواند چند طبقه یا به شکل مکعبی، پایه مثلثی، زیگزاگی پایه دار که در هر طبقه یک سطح صاف نیز دارد باشد. این رخت پهن کن ها معمولا مناسب تراس یا بالکون می باشند و جنس آنها نیز می تواند استیل یا پلاستیکی باشد. اما دسته دیگر این رخت پهن کن ها که آنها نیز تاشو هستند به صورتی است که در محل مناسبی از خانه که می تواند آشپزخانه یا حمام یا سرویس بهداشتی باشد به دیوار نصب می شوند. اینها را نیز می توان به سمت سطح دیوار تا نمود و فقط زمانی که قصد لباس پهن کردن دارید آن را به صورت عمود بر دیوار باز کنید.

پس از باز شدن، این سطح و میله هایش می تواند یک سطح مربع تخت ساده باشد و یا دو دیواره ای باشد و پس از باز شدن اولین سطح، سطح عمودی نیز باز شود. این سطوح حتی می توانند کشویی باشند یعنی طول سطح را پس از باز کردن افزایش داد و این بستگی به فضای خانه شما و محل نصب دارد. برخی از این رخت پهن کن های نصبی به دیوار لبه زیگزاگی از دو طرف دارند و میله ها یک سطح تخت را تشکیل نمی دهند. در اغلب موارد این رخت پهن کن به رنگ سفید عرضه می شوند. حتی نوعی از این محصولات می باشد که می توان به سقف با یک میله عمودی که دارد نصب نمود و سطح تخت موازی با سقف قرار می گیرد و پس از استفاده می توانید تا کنید و به سقف بچسبانید.

بررسی بازار رخت پهن کن تاشو

بررسی بازار  رخت پهن کن تاشو رخت پهن کن کلاسیک معمولا همان شکل پایه دار است که پایه ها معمولا ضربدری هستند و سه سطح وجود دارد که دو تای آنها بر روی سطح وسطی تا می شوند. از آنجاییکه هر مشتری می خواهد این محصولات رو در نقطه خاصی از خانه به کار ببرد در نتیجه ابعاد بر اساس فضاهای داخلی و بررسی نوع ساخت و ساز منازل و امکان نصب یا قرار دادن تعیین می شود.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید