مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بی واسطه نردبان ریلی به تمام نقاط ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل اصلی در قیمت گذاری نردبانبررسی موانع صادراتی نردبانبررسی کیفیت مواد بکار رفته در تولید نردبانخرید مستقیم نردبان ریلی از معتبرترین فروشگاه

عرضه بی واسطه نردبان ریلی به تمام نقاط ایران، باعث شده مشتریان بتوانند با هزینه کمتری محصول را تهیه کنند و در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. نردبان، به صورت پایه های فلزی یا چوبی عمودی می باشد که در مدل های مختلفی مانند نردبان ریلی، نردبان پله ای و….. تولید می شود.

عرضه بی واسطه نردبان ریلی به تمام نقاط ایران

عوامل اصلی در قیمت گذاری نردبان

عوامل اصلی در قیمت گذاری نردبان عوامل اصلی در قیمت گذاری نردبان، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • نوع متریال: نردبان ها در جنس های مختلفی مانند چوبی، آلومینیوم و فلزی تولید می شوند، که از میان ها آن ها نردبان های آلومینیومی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.
  • استحکام و کیفیت اتصالات: هر چه کیفیت اتصالات نردبان بالاتر باشد، قیمت نردبان هم افزایش پیدا می کند.
  • اندازه: هر چه نردبان به شما در دستیابی به ارتفاعات بلند کمک کند، از قیمت بیشتری هم بر خوردار می باشد.
  • مدل: از انواع مدل های نردبان می توان به مدل های ساده، مدل های تلسکوپی و مدل های تاشو اشاره کرد. مدل های ساده نردبان، کاملا ساده می باشند و بسته به ارتفاع و جنس بدنه قیمت گذاری می شوند. مدل های تلسکوپی، در دو دسته تلسکوپی تاشو و تلسکوپی ساده می باشند و بسته به سطح کارایی مورد نظرتان می توانید اندازه بلندی آن را تنظیم کنید و میزان بلندی آن با بهره گیری از قفل ارتفاع تثبیت می شود. مدل های تاشو، این مدل نردبان ها قابلیت تاشدن را دارند و بعد از هر بار استفاده به راحتی باز و بسته می شوند، به همین دلیل مکان کمتری را اشغال می کند.
  • قانون عرضه و تقاضا: با افزایش تقاضا و کاهش تقاضا، قیمت به ترتیب افزایش و کاهش پیدا می کند.
  • بسته بندی: کیفیت و ظاهر بسته بندی روی قیمت نردبان تاثیر مستقیمی دارد و بهترین نوع بسته بندی باید استاندارد باشد و از شکل ظاهری زیبایی برخوردار باشد.

بررسی موانع صادراتی نردبان

بررسی موانع صادراتی نردبان برای صادرات نردبان موانع صادراتی مختلفی وجود دارد. مشکل حمل و نقل، یکی از موانع صادراتی می باشد که سال های متمادی است، که گریبان صادر کنندگان است. خرده مالکی در نظم ترابری و ضعف بزرگ سیستم لجستیکی از مشکلات سیستم حمل و نقل می باشد. در زمان تحریم حمل و نقل دریایی با قیومت شرکت کشتیرانی ملی در مقابل صادر کنندگان نهایت موانع را ایجاد کرد و تحریم ها باعث شده، شرکت کشتیرانی بین الملل نتواند به صادر کنندگان خدمات بدهد و به علت انحصار شرکت کشتیرانی، بسیاری از صادر کنندگان مجبور به پرداخت هزینه های مازاد شده اند‌.

ارزش گذاری کالای گمرکی، یکی دیگر از چالش هایی می باشد، که صادر کنندگان کالا با آن مواجه هستند. از دیگر موانع صادراتی می توان به اعمال نرخ های تعرفه بالا از سوی کشور های هدف، تحریم های دولت های غربی علیه کشور، نوسانات شدید نرخ ارز و عدم مزیت رقابتی حاصل از پایین نگه داشتن دستوری نرخ ارز اشاره کرد. یکی دیگر از مشکلات مربوط به رونق صادرات، بازاریابی و توزیع می باشد، که دستگاه دیپلماسی اقتصادی کشور با جدیت از صادر کنندگان حمایت نکرده است و باعث شده به دلیل اقدامات فعالانه برخی از کشور های رقیب، سهم ایران از بازارهای صادراتی کاهش یافته یابد.

سازمان توسعه و تجارت و معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه باید حداکثر فعالیت را داشته باشد تا بازاریابی فعال محصول با رایزنی بازرگانی متخصص و کارآمد انجام شود. برای طی کردن موفقیت آمیز کلیه مراحل گام به گام صادرات باید تمام موانع صادراتی حل و فصل شوند.

بررسی کیفیت مواد بکار رفته در تولید نردبان

بررسی کیفیت مواد بکار رفته در تولید نردبان کیفیت مواد به کار رفته در تولید نردبان، باعث شده این نوع کالا با کیفیت های مختلفی عرضه شود. از میان انواع نردبان ها، نردبان آلومینیومی ( به کوره رفته و اجینگ شده ) از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و به هیچ عنوان زنگ نمی زند. این نوع نردبان بسیار مقاوم و سبک می باشد. در تولید نردبان از متریال های مختلفی استفاده می شود، که کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید نردبان باعث شده، نردبان در انواع مختلفی تولید شود، که از مدل های مختلف نردبان می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • نردبان چوبی: در تولید این نوع نردبان از چوب های با وزن بالا و بدون تراشه های تیز و بدون لبه ها استفاده می شود. در هنگام خرید این نوع نردبان توجه کنید، که ترک خوردگی، پوسیدگی، شکستگی، خوردگی و نقص های حاصل از فشردگی تراکم گره در آن دیده نشود و دارای ریل های بدون تاب خوردگی و سالم باشد. برای ساخت نردبان چوبی باید از چوب های متراکم و سختی مانند چوب درخت گردو آمریکای و درخت بلوط استفاده شود، چون از استحکام بالایی برخوردار می باشد.
  • نردبان فایبرگلاس: این مدل نردبان در طول های بلندتر عموما در دسترس نمی باشد، چون از چوب فایبرگلاس متراکم تر است، به همین دلیل سنگین تر از نردبان چوبی می باشد. فایبر گلاس، ماده ای متراکم می باشد و گرمای کمتری نسبت به فلزات هدایت می کند و زیر نور خورشید پوسته پوسته نمی شود و مقاومت بالایی در برابر درجه حرارت های بسیار بالا دارد.
  • نردبان های آلومینیومی: در دو دسته تولید می شوند، که شامل نردبان های با ریل های نواری و نردبان های با ریل های یکپارچه می شوند. نردبان های یکپارچه، دارای ریل های یکپارچه آلومینیومی می باشند که دارای پله هایی از جنس آلومینیوم هستند، که با فواصل منظمی اتصالاتی به ریل ها وصل شده است. پله های این نوع مدل نردبان به وسیله یک گیره رابط یا اتصالات جوشکاری به ریل ها متصل شده اند، به همین دلیل به سهولت پله ها شل نمی شوند، مگر این که ریل ها دچار مشکل خاصی شده باشند. به این نوع نردبان ها، نردبان های صنعتی می گویند.
  • نردبان های فلزی: از فولاد ساخته شده اند و از استحکام بالایی برخوردار هستند و وزن سنگی دارند و نسبت به دیگر مدل های نردبان از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

خرید مستقیم نردبان ریلی از معتبرترین فروشگاه

خرید مستقیم نردبان ریلی از معتبرترین فروشگاه خرید مستقیم نردبان ریلی از معتبر ترین فروشگاه، باعث شده مشتریان بتوانند با اطمینان کامل از کیفیت و با قیمت کمتری از بازار محصول را تهیه کنند. خرید نردبان ریلی به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد، همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد و از کاربرد های این نوع کالا به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای تمیز کردن پنجره ها و تمیز کاری راهرو ها استفاده می شود.
  • برای تعمیرات نمای ساختمان کاربرد دارد.
  • برای فعالیت های مربوط به باغ ها و درختان مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای تمیز کردن سطوحی که در ارتفاع هستند، استفاده می گردد.
  • برای تعمیر لامپ، لوستر و وسایلی که در ارتفاع هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.
علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید