مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش بند رخت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت رویال مدلSiDaCo.Ro60فروش تضمینی انواع بند رخت ارزان

بند رخت یکی از اقلام کاربردی و پر مصرف در اغلب منازل آپارتمانی است. این محصول با استفاده از متریال های مختلفی نظیر فلزی، پلاستیکی و … تهیه می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت می باشند. شرکت پخش بند رخت ارزان انواع این محصول را به روش های مختلف حضوری و یا غیر حضوری ارائه می کند. این روزها بازار خرید و فروش انواع بند رخت رونق بسیار خوبی دارد.

شرکت پخش بند رخت ارزان

مشخصات بند رخت رویال مدلSiDaCo.Ro60

مشخصات بند رخت رویال مدلSiDaCo.Ro60 بند رخت رویال دارای چه مشخصاتی می باشد؟ این محصول قابلیت نصب بر روی دیوار، داخل بالکن و توی حمام را دارد. گیره های متحرک دارد که به شما این امکان را می دهد که آن را روی شوفاژ و یا نرده همچنین درب و پنجره موقتا نصب کنید و به آسانی نیز جدا می شود.

این رخت آویز از آلیاژ استیل مرغوب تهیه شده است که باعث می شود به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نشود و از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. این محصول قابلیت جمع شدن را دارد و برای مکان هایی با فضای کم بسیار مناسب است و جای بسیار کمی را اشغال می کند.

این بند قابلیت تحمل فشار و وزن بالا را دارد و به راحتی می توانید انواع لباس شامل پالتو، پتو و … را روی آن پهن کنید. از ویژگی های مثبت این محصول می توان به کیفیت ساخت بالا، مقاوم بودن در برابر رطوبت و پوسیدگی، قیمت مناسب، ابعاد و اندازه استاندارد و … اشاره کرد. 

فروش تضمینی انواع بند رخت ارزان

فروش تضمینی انواع بند رخت ارزان فروش تضمینی انواع بند رخت ارزان توسط همین سایت صورت می گیرد. در این مرکز مشتری می تواند انواع این محصول را به صورت آنلاین و با بهترین قیمت خریداری کند. در حال حاضر انواع بند رخت در شرکت های تولید کننده با استفاده از بهترین متریال و توسط تکنولوژی روز دنیا مطابق با استانداردهای لازم تولید و عرضه می شود.

اهداف این شرکت ها ارتقاء کیفیت محصولات و کاهش هزینه‌های تولید می باشد تا مشتری بتواند محصول دلخواه را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کند.

امروزه انواع بند رخت وارداتی و ایرانی در بازار وجود دارد که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند و نوع وارداتی آن با توجه به نوسانات اخیر نرخ ارز قیمت بالاتری دارد.

از انواع بند رخت تولید شده در کشور می توان به بند رخت چرخدار، بند رخت شوفاژی، بند رخت طبقاتی، چتری، دیواری، ایستاده، تاشو و … اشاره کرد که هر کدام ویژگی ظاهری متفاوتی داشته و از جنس های مختلفی نظیر استیل ضد زنگ، گالوانیزه و … ساخته می شوند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید