مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم نردبان تاشو ارزان قیمت از بهترین تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات کلیدی در خرید بهترین جنس نردبان تاشوآشنایی با دسته بندی نردبان تاشو بر اساس جنسآشنایی با بهترین نردبان تاشو برای صادراتمقایسه نردبان تاشو و خانگیسفارش اینترنتی نردبان تاشو ارزان با بهترین کیفیتفروش نردبان تاشو با تخفیف ویژه در نمایشگاه تهرانپخش بدون واسطه نردبان تاشو با کمترین نرخ

خرید مستقیم نردبان تاشو ارزان قیمت از بهترین تولیدی داخلی سبب حذف واسطه ها و سود بیشتر برای تولید کننده است، نردبان تاشو ارزان قیمت برای هر خانه ای لازم است و کاربرد های فراوانی دارد، هنگامی که بخواهیم از یک بلندی بالا برویم حتما به این وسیله نیاز پیدا خواهیم کرد، معمولا در زمان های مختلفی از جمله پاک کردن شیشه ها، سقف خانه، دیوار های بلند و شستن و باز کردن پرده به یک نردبان نیاز داریم.

خرید مستقیم نردبان تاشو ارزان قیمت از بهترین تولیدی

نکات کلیدی در خرید بهترین جنس نردبان تاشو

نکات کلیدی در خرید بهترین جنس نردبان تاشو

نکات مهم در هنگام خرید نردبان:


1-قیمت نردبان

قیمت نهایی نردبان تاشو به عواملی مانند مواد اولیه در ساخت نردبان، میزان وزن قابل تحمل، بالا بودن ایمنی و برند آن وابسته است. البته علاوه بر موارد ذکر شده قیمت نردبان نیز در نردبان هایی که کاربرد خانگی دارند و یا در استفاده در مشاغل صنعتی نیز به کار برده می شوند نیز متفاوت است.

2-سطح پلکان

جنس سطح پلکان نردبان نیز یکی دیگر از عواملی است که می تواند تاثیر بر خرید و انتخاب محصول و کالا نهایی ما نقش داشته باشد، سطح پلکان باید طوری طراحی شود که پای ما به راحتی روی آن قرار بگیرد و تعادل ما را به خوبی حفظ کند و دارای سطحی صاف و لغزنده ایی نباشد که پای ما سر بخورد و آسیب فیزیکی به ما وارد شود.

در این صورت نردبان از سطح ایمنی بیشتری برخوردار هست، علاوه بر این موضوع ارتفاع این پله ها هم نباید بیشتر از 30 سانت باشد.

3-میزان وزن قابل تحمل

در هنگام خرید انتخاب بین نردبان سبک و سنگین، یکی دیگر از عواملی است که در خرید و انتخاب ما تاثیر زیادی دارد. استفاده از نردبان سنگین چیزی نیست که توانست آن را نادیده بگیرد، زیرا استفاده از نردبان های سنگین در دراز مدت امکان دارد، خطری را مانند دیسک کمر برای ما به وجود بیاورد، و بیشتر در مشاغل صنعتی کاربرد دارد.

علاوه بر این نردبان های سبک خانگی نیز ممکن است برای افراد سنگین وزن باعث خطر شود و باعث ایجاد صدمه می شود. محاسبه میزان وزن قابل تحمل در نردبان های تولیدی ایرانی، استاندارد جهانی را ندارد و باید خود فرد مورد نظر همیشه مراقب خود باشد.

4-میزان ارتفاع نردبان

یکی دیگر از موارد که در خرید نردبان تاشو مهم و نکاتی است، مقدار ارتفاع نردبان است. این مقدار ارتفاع نردبان وابسته به استفاده و کاربرد ما از نردبان دارد. برای نمونه: اگر در محیط خانه قرار است از نردبان تاشو استفاده کنیم، حتما به یک نردبان کوتاه تر نیاز است. عکس این مورد ممکن است نیاز به نردبانی بلند قوی داشته باشیم که در محیط صنعتی با آن کار کنیم. در هر دو نمونه انتخاب نوع نردبان تاشو و مقدار ارتفاع آن وابسته به کاربرد آن‌ ها متفاوت است.

5-جنس نردبان

در ساخت نردبان تاشو از متریال های مختلفی مانند آهن، چوب و آلومینیوم استفاده شده است. جنس نردبان تاشو تاثیر زیادی در قیمت آن می گذارد. با توجه به محدودیت بودجه‌ ای که برای خریدن و انتخاب در دارید از بین تنوع این متریال ها انتخاب کنید و کاربرد آن محصول خود ر خریداری کنید.

آشنایی با دسته بندی نردبان تاشو بر اساس جنس

انواع نردبان از لحاظ جنس:

تولید نردبان ها در کارخانه های ایرانی دارای تنوع بالایی از انواع مدل آن از جمله:

نردبان انتیک

نردبان کلاسیک

نردبان هایلوکس

نردبان تلسکوپی

نردبان هارمونی ( یا نردبان مفصلی یا چند کاره )

نردبان تاشو

نردبان کشویی

نردبان فانتزی

و…

نردبان ها را می توان بر اساس سنجش و مراحل های مختلفی تقسیم کرد: براساس جنس ، کاربرد و یک طرفه یا دو طرفه بودن و … نردبان ها از نظر جنس به پنج دستی چوبی ، استیل ، پلاستیکی ، آهنی و آلومینیوم تقسیم میشود و بر اساس کاربرد به طور کلی می توان نردبان تاشو را به دو دسته نردبان های خانگی و نردبان های مخابراتی (یا صنعتی) دسته بندی کرد.

برای اولین بار تولید نردبان ها از جنس چوب بودند. اما چوب گزینه ای مناسبی برای تولید نردبان از نظر مقاومت، جنس و فرسودگی و … نبود.

پس انسان پیشرفت کرد و به مرور زمان نردبان هایی از جنس اهن تولید و وارد بازار شدند و استقبال خوبی هم از نردبان های آهنی شد. زیرا قیمت تمام شده آهن نسبت به قیمت نهایی آلومنیوم بسیار کمتر بود و همین دلیل باعث می شود، قیمت نردبان های اهنی از نردبان آلومینیومی کمتر باشد. همان طور که می دانید، در ساخت نردبان چندین گزینه برای آهن ( پروفیل – پروفیل صنعتی – ورق آهنی محکم و …) وجود دارد و همین مورد باعث می شود جنس نردبان های آهنی نیز با هم تفاوت داشته باشند و مدل های مختلفی در بازار وجود داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی های خوب آهن جوش قوی می خورد و مقاومت آن بسیار عالی می باشد ( نردبان های الومینیوم ضعیف جوش میخورند ) و همین باعث میشود بعد از جوشکاری مقاومت فوق العاده ای داشته باشد.

نکته ای که جلب توجه میکند، این است که یک خال جوش میتواند وزنی معدل یک تن را تحمل کند. برای آن که قیمت این نوع نردبان همچنان کمتر شود پروفیل صنعتی آهنی می تواند انتخابی بسیار مناسب باشد. این پروفیل از پروفیل خود آهن سبک تر می باشد چرا که ضخامت کمتری دارد. به طور مثال اگر پروفیل آهن 3 میلی متر قطر و ضخامت دارد پروفیل صنعتی حدود 5/1 تا 2 میلی متر قطر و ضخامت آن است و از نظر مقاومت هم بسیار عالی می باشد و فشاری تا حدود 150 تا 170 کیلو گرم را تحمل میکند.

علاوه بر اینکه قیمت نهایی نردبان های آهنی به صرفه تر و نسبتا پایین تر است ، مزیت دیگر این نوع نردبان می تواند این باشد که نسبت به انواع دیگر خود به خاطر مقاومت جنس اهن و قیمت ان پله های این محصول را پهن تر می سازند و این مورد باعث میشود هنگامی شما به مدت زیادی روی پله های ان سر پا قرار می گیرید پاهای تان درد نگیرند و دیرتر خسته شوید. اما از عیب های این نوع نردبان می توان به وزن زیاد آن‌ ها و حجم زیاد شان اشاره کرد که در زمینه حمل نقل کار را برای افراد مشکل میکند.

البته در ساخت مدل های خانگی مدل اهنی با مدل الومنیوم تفاوت زیادی در وزن ندارند اما در مدل های صنعتی و مخابراتی که ارتفاع آنها به 6 متر ممکن است برسد این اختلاف قابل توجه است و این اختلاف وزن و حجم بسیار به چشم می خورد و باید مدل متناسب با کار را تولید کرد. حداکثر دو تیکه بودن ( نهایتا سه تیکه در بعضی از مدل ها ) از بدی های دیگر این مدل نردبان می باشد که برای حمل و نقل آن ممکن است به مشکل بزرگی برخورد کنید، در مواقعی که شما از نردبان بلند استفاده می کنید شما مجبور می شوید که برای حمل و نقل آن ها از وانت استفاده کنید.

برای مثال: برای فردی که باغ و حیاط دارند و در داخل باغ و یا حیاط فقط استفاده می کند، گزینه مناسبی است، اما برای افرادی مانند نصاب های پرده و کسانی که در شغل فنی خود به نردبان نیاز دارند با مشکل مواجه می شوند. به دلیل وزن و حجم زیاد نردبان های آهنی همچنین به دلیل اینکه قیمت نهایی پایین تری نسبت به مدل های آلومینومی که دارند مورد استقبال بیشتر مردم قرار می گیرند، که در زمینه مصارف خانگی به چشم می خورد.

آشنایی با بهترین نردبان تاشو برای صادرات

آشنایی با بهترین نردبان تاشو برای صادرات آشنایی با انواع نردبان تاشو:

نردبان چوبی :

از قدیمی ترین و اولیه ترین نردبان های ساخته شود توسط انسان می‌ توان به نردبان های چوبی اشاره کرد. در ساخت این نوع نردبان ها از جنس چوب سبک و مقاوم استفاده شده است. هنوز هم این نوع نردبان در بسیاری از مناطق طرفدار دارد و می توان آنها را در بازارها مشاهده کرد. چوبی که برای تولید نردبان های چوبی از آن مصرف می شود، باید حتما بدون تراش و ترک ورقه باشد تا به کیفیت بهتری برسد.

نرده های فلزی:

در ساخت نردبان های فلزی از دو نوع جنس آهن و آلومینیوم استفاده می شود، نردبان های آهنی را با استفاده از لوله های آهنی که توسط دست درست شده است، درست می کنند. نردبان های آلومینیومی از فلز آلومینیوم و به طور پیش ساخت در کارخانه ساخته می‌ شوند و بسیار سبک و مطمئن و مقاوم هستند. یکی از پر طرفدار ترین نردبان های تولید شده نردبان های آلمینیومی هستند که از بهترین نوع نردبان هایی هستند که از نظر ایمنی بسیار خوب هستند و مشتری بسیاری دارد.

نردبان های فایبر گلاس یا پلاستیکی:

از معایب تولید نردبان های فایبر گلاس این است که از نردبان های فایبرگلاس یا پلاستیکی نمی‌ توان نردبانی با طول زیاد درست کرد. زیرا با این که جنس فایبرگلاس بسیار فشرده می شود و توان مقاوم بهتر از چوب است ولی به دلیل سنگین شدن وزن نردبان امکان شکستن آن در ارتفاع بالا نیز افزایش پیدا می کند. از مزایای جنس فایبرگلاس در تولید نردبان می‌ توان به این اشاره کرد که رسانای جریان الکتریکی نیستند و اجازه عبور دما را از خود نمی دهد. می‌توان از نردبان های فایبر گلاس یا پلاستیکی به راحتی و سادگی استفاده کرد و مطمئن بود که حالت خود را حفظ می کند.

هر سه مدل این نردبان ها با توجه به شرایط کشور مقصد می توانند در نوع خود بهترین باشد ولی باید بیشتر توجه به نیاز کشور مقصد کرد.

برای مثال اگر به کشور صنعتی و بازار های جهانی فعالیت دارید بهتر است از نردبان های فلزی استفاده کرد که کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت دارد ولی نردبان های فایبر گلاس یا پلاستیکی بیشتر کاربرد خانگی دارد و برای کشور های در حال توسعه خوب است و نردبان های چوبی برای صادرات به بازار های کشور هایی همچون افغانستان و پاکستان بهتر است.

مقایسه نردبان تاشو و خانگی

نردبان تاشو به اسم های دیگری از جمله نردبان جمع شو ، نردبان جمع شونده یا نردبان مفصلی نیز شناخته می شود. البته صنعت گران و مهندسان، بر حسب شکل مورد استفاده اسم های مختلفی را بکار می برند. از نظر ارتفاع ، این محصول بین 1 تا 5/5 متر ارتفاع دارد البته در حالت هشتی شکل و یا همان حالت جمع شونده دارد.

البته اساسا این محصول برای کار در حالت هشتی طراحی شده است. در حالت کلی نردبان به دیوار تکیه داده می شود، این حالت مناسب نیست و امکان شکستن لولا های آن وجود دارد. لطفا در هنگام خرید این مدل نردبان تاشو به این نکته توجه داشته باشید و وزن زیادی را روی آن قرار ندهید.

در تولید نردبان های خانگی معمولاً روی آن دارای برچسب ها یا نشانه هایی هستند که می گوید چقدر می تواند نردبان وزن یک شخص را تحمل کند. به طور کلی همیشه نمی توان پیش بینی کرد که چه فردی از نردبان خانه استفاده می کند بنابراین بهتر است از یک نردبان با تحمل حداقل 100 کیلوگرم استفاده شود. برای تهیه نردبانی که خانگی نیست نیز بهتر است به نوع کار خود تامل کنید و سپس شکل، جنس و ارتفاع مناسب را انتخاب کرد.

سفارش اینترنتی نردبان تاشو ارزان با بهترین کیفیت

سفارش اینترنتی نردبان تاشو ارزان با بهترین کیفیت دو مورد از پر کاربرد ترین نردبان های تاشو خانگی نردبان 8 پله و 5 پله است.

یکی از پر کار برد تر نردبان خانگی، نردبان 8 پله است، این نردبان در میان نردبان های خانگی دارای بیشترین ارتفاع است که اجازه دسترسی یک فرد را تا حداکثر 4 متر را فراهم می کند. و بدلیل اینکه پله های این نردبان پهن 20 سانتی متری است به فرد این اجازه را می دهد که تعادل خود را در ارتفاع بیشتر از دست ندهد. ویژگی این نردبان طراحی یک دستگیره جهت حمل و نقل سادگی نردبان و قفل کن پله با اطمینان بالا و سبک بودن آلومینیوم نردبان وزن 12 کیلوگرم از ویژگی های فیزیکی این مدل نردبان خانگی می باشد.

نردبان خانگی 5 پله نیز که دارای سطح بزرگ کفی پله های نردبان این اجازه را برای فرد مورد نظر فراهم می کند تا با اطمینان بالا و حفظ تعادل بر روی نردبان به کار خود رسیدگی کرد. علاوه بر سطح کفی بزرگ نردبان می توان به یک لایه لاستیکی مشکی ضد لغزش بر روی هر پله این نردبان اشاره کرد که با ایجاد یک سطح استحکاک بین پاها و پله جلوگیری از لیز خوردن و سر خوردن فرد می کند. جنس بدنه نردبان از پروفیل های آهن حرارت دیده شده ، با مقاومت بالا و سبک تولید شده.

فروش نردبان تاشو با تخفیف ویژه در نمایشگاه تهران

یکی از متداول ترین سوالات پرسیده شده در نمایشگاه تهران این است که نردبان تاشو سقفی چیست و برای چه کاربردهایی مناسب است؟

تنها یک مدل نردبان سقفی در کشور وارد شده و موجود است که مانند نردبان تلسکوپی هست. از نردبان تلسکوپی می توانید برای نصب روی سقف استفاده کنید. نردبان تلسکوپی را باید به سقف یا همان جایی که قرار است بالا روید، به دیوار تکیه داده و سپس بصورت کشویی آن را باز کنید و از آن استفاده نمایید. این مدل نردبان تلسکوپی سقفی دارای 2 سایز 380 سانتیمتری و 440 سانتیمتری می باشد. این نردبان ها، نردبان هایی هستند که به راحتی توانایی باز و بسته شدن دارند.

در زبان عامیانه به این مدل پله تاشو نیز می گویند که دارای کاربردهای بسیاری بوده و این نردبان در مکان هایی استفاده می شود که نمی‌ توان نردبان بزرگ و ثابت برای دسترسی به فضای مکان استفاده کرد. جمع کردن نردبان شیوه ای خوبی برای هر فردی است که می خواهد اندازه نردبان متغیر باشد و یا پله ها را پنهان کند. این کالا به دو مدل دستی و برقی دسته بندی می شوند و اکثرا از فلز و چوب ساخته می شود. بیشترین صورت استفاده از این مدل نردبان های سقفی تاشو در مغازه ها و ویلا ها و یا وارد شدن به اتاق زیر شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش بدون واسطه نردبان تاشو با کمترین نرخ

پخش بدون واسطه نردبان تاشو با کمترین نرخ نردبان های جدید تاشو و ثابت سقفی توسط وارد کنندگان بزرگی در کشور تامین و پخش می شود که دارای خرید اینترنتی و پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

یکی از ارزان قیمت ترین نردبان های دستی نردبان سقفی ثابت است.

نوع نردبان ها دارای ویژگی سبک، فشرده و قوی می باشند و به همین دلیل می توان توسط یک نفر جابجا شود. در هنگام بکار گیری قلاب آن که در قسمت بالای آن طراحی شده است در هنگام استفاده بر روی ستون های اصلی لوله های آن تکیه داده می شوند. ستون آن ها به صورت واحد قرار گرفته و طول آن کمتر از 5/4متر نیست. در صورتی که طول ستون این نردبان از 4/5 متر بیشتر باشد از دو تکه و ستون ساخته می شوند. وزن آن ها برای ستون های یک تکه حداکثر 16کیلوگرم و برای ستون های دو تکه 18کیلوگرم می باشد که در کارخانه های صنعتی کاربرد دارد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید