مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده نردبان تاشو با بهترین کیفیت مستقیم از تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نوع نردبان تاشو برای صادراتانواع دسته بندی نردبان تاشو در بازارفرآیند تولید نردبان تاشو به چه صورت استراهنمای خرید بهترین نردبان تاشوقیمت فوق العاده نردبان تاشو در سال 1400معتبرترین تامین کننده نردبان تاشو با بهترین کیفیت در کشوربرترین صادر کننده نردبان تاشو به اروپا

نردبان یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری برای رسیدن به ارتفاعات بلند می باشد که در طرح، جنس و کیفیت های مختلف تولید می شود. یکی از انواع نردبان ها، نردبان تاشو است که نردبان تاشو آلومینیومی محصولی کارآمد و متناسب با نیاز امروز زندگی شهری. تولید شده نه از چوب یا طناب بلکه از آلومینیوم آلیاژی 6063 فابریک و نو. این آلیاژ بسیار مقاوم و سبک است. برای خرید عمده نردبان تاشو با بهترین کیفیت و جنس بطور مستقیم و بدون واسطه از تولیدی ها و کارخانجات اقدام نمایید.

خرید عمده نردبان تاشو با بهترین کیفیت مستقیم از تولیدی

بهترین نوع نردبان تاشو برای صادرات

بهترین نوع نردبان تاشو برای صادرات

نردبان ها امروزه در انواع و جنس های مختلفی وارد بازار شده اند، که معایب نردبان های گذشته مانند وزن بالا در آنها رفع شده است. به نسبت کاربری و نیازی که از نردبان دارید باید به انتخاب و خرید نردبان بپردازید. بهترین نوع نردبان تاشو از مجموع ۲ یا ۴ نردبان ساخته شده است، که آنها را بر مبنای همان تعداد تکه ها،۲تکه تاشو ویا ۴ تکه تاشو می نامند. تفاوت نردبان های ۴تکه و ۲ تکه در ابعاد آنها است. ابعاد نردبان ۴تکه به خاطر تاشدن بیشتر از ۲تکه کوچکتر بوده و حجم کمتری را اشغال می کند‌. نردبان تاشو نردبانی است بدون تکیه گاه و خود ایستا به همین دلیل میزانی ناچیز از ارتفاع نردبان کاسته می شود.

تولید کنندگان بهترین نوع نردبان تاشو را با قیمت ارزان برای صادرات آماده می کنند. بهترین نوع نردبان تاشو، نردبان های آلومینیومی که از فلز آلومینیوم ساخته می‌شوند و بسیار سبک و ایمن و مقاوم هستند. نردبان های آلومینیومی از بهترین نوع نردبان هایی هستند که از نظر ایمنی بسیار خوب هستند و به کشور های حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی ارسال می شوند.

نردبان های تاشو چهار پله از جمله کالاهایی هستند که تقاضای بالایی برای صادرات به سراسر جهان دارند. نردبان آلومینیومی تاشو پس از تولید در چند مرحله از نظر درجه کیفیت مورد آزمایش قرار می گیرند و سپس بسته بندی می شود. نردبان آلومینیومی تاشو 4 پله معمولاً در خانه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد اما در انبارها بسیار استفاده می شود. این نردبان ها سبک، جمع و جور و تاشو هستند و در هر مکانی قابل استفاده هستند.

انواع دسته بندی نردبان تاشو در بازار

نردبان های موجود در بازار از انواع مختلفی برخوردار هستند. یکی از انواع نردبان ها، نردبان های تاشو هستند. این نوع از نردبان ها همانطور که از نامشان نیز مشخص است، از قابلیت تاشوندگی برخوردار هستند. می توان آن را برای هر بار استفاده نمودن باز و بسته کرد و به دلیل تاشو بودن ساختار کلی آن ها نیز برای نگهداری نیاز به جا و مکان کمتری در هر محیط خانگی و صنعتی پیدا کرد.

انواع نردبان تاشو:

  1. نردبان 5 پله: وزن نردبان 10 کیلوگرم، ارتفاع آخرین پله ۱.۲۵ سانتی‌متر، بازه‌ حداکثر ارتفاع ۲.۱ تا ۳ متر.
  2. نردبان 20 پله: وزن نردبان ۲۰ کیلوگرم، ابعاد در حالت جمع شده و بسته ۳۷x27x158 سانتی‌متر، ارتفاع آخرین پله ۵۶۰ سانتی‌متر.
  3. نردبان 18 پله: وزن نردبان ۱۴ کیلوگرم، ارتفاع آخرین پله ۴.۴ سانتی‌متر، حداکثر وزن قابل تحمل ۱۱۰ کیلو گرم
  4. نردبان 3 پله: وزن نردبان ۵.۵ کیلوگرم، ابعاد در حالت جمع شده و بسته ۱۲۵ × ۳۹ × ۷.۵ سانتی‌متر، ارتفاع آخرین پله ۰.۷ سانتی‌متر
  5. و …

نردبان تاشو در انواع، طرح، جنس و رنگبندی های مختلف تولید می شود. هر کدام از نردبان های تاشو ویژگی های مشخص به خود را دارد که باید طبق نیاز خود و محل مورد استفاده نردبان را انتخاب کنید. برای مثال برای ارتفاع های بسیار زیاد به نردبان تاشو 5متری نیاز است که قطعا برای کارخانجات و انبار ها از این محصول استفاده می شود.

فرآیند تولید نردبان تاشو به چه صورت است

فرآیند تولید نردبان تاشو به چه صورت است

همه محصولات و ابزار های صنعتی برای تولید مراحل و فرایند خاص خود را دارند. فرایند تولید نردبان تاشو به صورت زیر است:

  • حجم یا مقدار تولید یک محصول مشخص و خاص
  • میزان اثرگذاری نظرات مشتریان در خصوصیات و ویژگی های محصول
  • میزان تنوع محصولات تولید شده در کارخانه
  • امکان پذیر بودن قطع کردن عملیات تولیدی در یک کارخانه یا نیاز به کارکرد پیوسته و 24 ساعته در کل روزهای سال
  • نسبت هزینه های ماشین آلات تولیدی، به میزان هزینه های نیروی انسانی برای تولید یک محصول مشخص در کارخانه
  • میزان انعطاف پذیری قابل قبول در کارکرد ماشین آلات و مهارت های نیروی انسانی، به منظور تولید محصولات متنوع در کارخانه

فرایند تولید انواع نردبان تاشو از نوه فرایند پیوسته می باشد. در کارخانجات تولید نردبان تاشو ماشین آلات مشغول به کار در این نوع صنایع تولیدی، یک زنجیره پیوسته را تشکیل می دهد و جریان تولید محصول، از ماده اولیه گرفته تا عرضه محصول نهایی به صورت پیوسته در این زنجیره در حال انجام می باشد. نظرات و سلایق مشتری تقریباً تأثیری در مشخصات محصولات ندارد و مشتری باید بالاجبار محصولاتی با مشخصات تعیین شده توسط کارخانه را بپذیرد.

راهنمای خرید بهترین نردبان تاشو

قبل از خرید بهترین نردبان تاشو به چند نکات مهم زیر توجه کنید و بعد اقدام به خرید نمایید:

  1. انتخاب نوع: اولین نکته ای که هنگام خرید نردبان باید به آن توجه کنید، نوع ساختار کالای مورد نظرتان است و نردبان ها بطور کلی در سه ساختار مختلف: ساده یا کلاسیک، تلسکوپی و تاشو طراحی و تولید می شوند.
  2. جنس نردبان: برای خرید نردبان حتما به جنس بدنه توجه کنید. امروزه برای ساخت نردبان ها از متریال های گوناگونی نظیر: چوب، آهن، آلومینیوم، استیل و همچنین پلاستیک استفاده می شود که شما بایستی با توجه به نوع نیاز و همچنین میزان بودجه خود اقدام به خرید یک نردبان مناسب نمایید
  3. پایه های مقاوم و مستحکم: یادتان باشد وقتی از پله های یک نردبان بالا می روید، به هیچ چیز و هیچ کسی اعتماد نکنید، جز مقاومت و استحکام پایه های در نظر گرفته شده برای نردبان! پایه های این نوع از محصول در کنار طراحی و مقاومت بالای خود در برابر فشار و ضربه باید در حدفاصل مناسبی از یکدیگر نیز تعبیه شده باشند و سبب ایجاد تعادل برای اشخاصی شوند که از آن ها در ارتفاعات مختلف استفاده می کنند.
  4. میزان ارتفاع: قبل از خرید نردبان حتما به ارتفاع توجه کنید و ببینید که برای چه مکانی نیاز به ارتفاع دارید اگر برای محیط کوچک و خانه نیاز به نردبان دارید حتما نردبان تاشو سه پله ای را خریداری کنید.
  5. میزان وزن قابل تحمل: به فاکتور میزان تحمل وزن نردبان قبل از خرید توجه کنید. و اگر از دسته افراد سنگین وزن هستید، به سادگی از کنار این موضوع عبور نکنید که قطعا خطرات زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت!
  6. قیمت نردبان تاشو: قیمت نردبان بسته به عوامل مختلفی دارد که بی اغراق در این مطلب شما با مهمترین آن ها روبرو شده اید. حال این شما هستید که بایستی با توجه به میزان بودجه و همچنین نوع زمینه مصرفی (خانگی یا صنعتی) خود اقدام به خرید نردبان باکیفیت و مناسب برای خود شوید.

قیمت فوق العاده نردبان تاشو در سال 1400

قیمت فوق العاده نردبان تاشو در سال 1400

نردبان آلومینیومی تاشو بدون شک یکی از بهترین انواع نردبان های موجود در بازار است که به دلیل قیمت مناسب، یک بازار پر رونق در کشور ایجاد کرده است. این نردبان ها همیشه از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند و در حالی که سبک وزن هستند از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند. فروش مستقیم این نردبان ها از طریق کارخانه با حذف واسطه ها توسط نمایندگی های فروش انجام می شود. اما فروش مستقیم کارخانه تولید کننده نه تنها بر قیمت ها تأثیر می گذارد بلکه می تواند تحویل کالاها را نیز با سرعت بیشتری انجام دهد.

همچنین نردبان هایی که مستقیماً برای فروش به مشتریان می رسند از نظر کیفیت و همچنین تنوع، توانایی پاسخگویی به بسیاری از نیازهای مشتریان را دارند و می توانید سفارش اصلی خود را از طریق راه های تماس با ما ثبت کنید. قیمت نردبان تأثیر زیادی در انتخاب دارد، بنابراین ابتدا باید بدانید چقدر می توانید برای نردبان هزینه کنید. هنگامی که مبلغ خرید نردبان را مشخص می کنید ، مشخص می شود که کدام نوع در محدوده ای انتخابی شما وجود دارد و کدام نوع نیست. این امر خرید را آسان کرده و مشکلی نخواهید داشت.

در حال حاضر بازار فروش‌ مستقیم نردبان تاشو بسیار داغ می باشد که این امر به علت کاربرد گسترده و کیفیت درجه یک این محصول توانسته مشتریان زیادی را راضی نگه دارد. و اکثر آنها انواع نردبان تاشو را به شکل کلی و با نازل ترین قیمت خریداری می کنند. بسیاری از نمایندگی های صادر کننده و صنایع گوناگون و .. از خریداران عمده نردبان تاشو محسوب می شوند.

معتبرترین تامین کننده نردبان تاشو با بهترین کیفیت در کشور

ایران یکی از کشورهای پیشرو در تولید نردبان است و نامی محبوب در بین مردم می باشد. نردبان های ایرانی همیشه با بهترین کیفیت و از بهترین مواد اولیه موجود تولید می شوند و همین امر باعث شده است تا در بازارهای خارجی به اندازه بازارهای داخلی موفق باشیم و فروش محصولات خود در سطح بین المللی با موفقیت به انجام رساند. بدون شک ظرفیت بالای تولید نردبان تاشو آلومینیومی در کارخانه برای کمک به پاسخگویی به مطالبات بازار داخلی کمک شایانی می کند و در ایجاد شرایط صادراتی با ساختاری مناسب موثر است.

برند ها و تولید کنندگان معتبر زیادی در زمینه تولید انواع نردبان تاشو فعالیت می کنند که هر کدام در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. هر کدام از تامین کنندگان سعی می کنند بالاترین و بهترین کیفیت را در برای تولید محصولات خود در نظر بگیرند و همین امر سبب شده است انتخاب معتبر ترین برند کار دشواری شود.

برند های تولید نردبان تاشو در زمینه تولید نردبان صندلی شو هم فعالیت می کنند. نردبان صندلی شو محصولی کاربردی و با کیفیت و محصولی لازم برای منزل هر ایرانی است. با خرید این محصول علاوه بر اینکه شما یک نردبان زیبا در منزل خود خواهید داشت، هر زمان اراده کنید و تنها با خم کردن قسمت جلوی نردبان می توانید یک صندلی مقاوم و مطمئن در اختیار داشته باشید. با داشتن همچنین محصولی دیگر نیازی به پنهان کردن نردبان در آپارتمان ها نیست.

نردبان کشویی آلومینیومی با دوام و بسیار سبک در حالت هشتی 2.40 متر و در حالت یک تیکه 4.90 سانتی متر می باشد. جنس این نردبان آلومینیوم بوده و ظرفیت تحمل وزن تا 150 کیلو گرم را دارد. نردبان کشویی یا نردبان مخابراتی نردبان‌هایی هستند که با قرارگرفتن ۲ یا ۳ نردبان توسط ریل روی هم ایجاد می‌شوند و بیشتر مناسب مشاغلی هستند که نیاز به حمل و‌ نقل نردبان و دسترسی به ارتفاع‌های بلند را دارند. این نردبان‌ها عموما از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود اما مواردی نیز از جنس آهن داریم. طرز استفاده از این نردبان‌ها بدین صورت است که نردبان در ابتدا در حالت جمع شده است اما در‌ صورت نیاز به دسترسی به ارتفاع‌های بلندتر کشوی دوم و سوم به ترتیب از نردبان خارج می‌شوند.

برترین صادر کننده نردبان تاشو به اروپا

برترین صادر کننده نردبان تاشو به اروپا

برترین صادر کنندگان نردبان تاشو علاوه بر صادرات این محصول، صادرات بند رخت، میز اتو را در لیست کار خود قرار داده اند. صادر کنندگان این محصولات را در کیفیت و جنس های مختلف تولید می کنند و با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به کشور های اروپایی صادر می کنند. امروزه صادرات نردبان تاشو رشد چشمگیری داشته است و باعث ارزآوری شده است.

تولید کنندگان در غرب تهران برترین صادر کنندگان نردبان تاشو هستند که به تولید انبوه این وسیله روی آورده اند. بیشترین صادرات انواع نردبان به کشورهای همسایه مانند: آذربایجان، عراق، ترکیه، افغانستان، ارمنستان، امارات، کویت، قطر و… می باشد که هر ساله تعداد قابل توجهی از بهترین نردبان های متنوع در مدل های مختلف تزیینی، ثابت سقفی، تاشو و مخابراتی و… به این کشورها صادر می شود که با توجه به استفاده کاربردی و کیفیت خوب در آنجا هم بسیار پرفروش است و مشتریان زیادی دارد.

البته برای صادرات انواع نردبان باید مراحل و فرایند گوناگونی طی شود و محصول مورد نظر از لحاظ سطح کیفی، قیمت، ابعاد و جنس، استاندارد بودن و… ویژگی ها و فاکتور های لازم را برای صادرات داشته باشد تا بتواند مورد قبول واقع شود و مجوز لازم را از سازمان های ذیربط به دست آورد. پس از گرفتن مجوز در بسته بندی های زیبا و محکم به گمرک ها ارسال می شود و در آنجا هم باید هزینه‌های مربوط به انبارداری، ورودی گمرک، ترخیص کاری، تخلیه و بارگیری و… کاملا تسویه شود تا بتواند از طریق مرزهای دریایی و زمینی و… ایران را ترک کنند.

صادرات انواع نردبان علاوه بر سود مناسب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشورمان می شود و در افزایش درآمد و ایجاد شغل برای جوانان تاثیر دارد. همچنین به رونق کسب و کار کمک کرده و باعث بهتر شدن روابط تجاری ایران با سایر کشورها می شود. برای صادرات انواع نردبان شرکت های صادر کننده نیاز به سرمایه مناسبی برای ارسال محصول به کشور های اروپایی دارند و این سرمایه بستگی به هزینه های حمل و نقل، عوارض گمرکی، روش صادرات و .. دارد.

امیدواریم صادر کنندگان بتوانند با نازل ترین هزینه باکیفیت ترین کالا را به اکثر کشور‌ ها صادر نمایند. انواع نردبان امروزه در کارخانه های تولید کننده معتبر با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و توسط دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته با کیفیتی مرغوب در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شود. در تمامی مراحل تولید استاندارد های لازم رعایت می گردد تا محصولی با بالاترین سطح کیفی و طول عمر زیاد تولید و روانه بازار فروش‌ نمایند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید