مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بی واسطه میز اتو ایستاده از معتبرترین فروشگاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

استانداردهایی که باید برای تولید میز اتو رعایت شودصفر تا صد صادرات میز اتو با کیفیتبهترین مراکز پخش میز اتو در ایرانبررسی رقابت بین صادرکنندگان میز اتو درجه یکفروش ویژه میز اتو ایستاده با کمترین قیمتعرضه مستقیم میز اتو ایستاده با بهترین کیفیتتوزیع بی واسطه میز اتو ایستاده در مراکز معتبر

میز اتو عموما جزو ابزاری می باشد که در خیاطی یا مصارف روزمره برای اتو کردن انواع البسه کاربرد دارد. این محصول در بازار فروش از نوع ایستاده تا نشسته موجود می باشد که هر یک تقاضای بالایی را دارا است. میز اتو ایستاده در سالهای اخیر مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این محصول با داشتن پایه های بلند سبب شده است تا فرد مصرف کننده به صورت ایستاده عمل اتو کردن را به نحو احسن انجام دهد. اتو کردن به حالت ایستاده، سرعت عمل را بالاتر برده و لباس را در وضعیت مناسبی برای اتو قرار می دهد. خرید بدون واسطه میز اتو ایستاده از معتبرترین فروشگاه های سراسر کشور با برندهای درجه یک و باکیفیت صورت می گیرد.

خرید بی واسطه میز اتو ایستاده از معتبرترین فروشگاه

استانداردهایی که باید برای تولید میز اتو رعایت شود

استانداردهایی که باید برای تولید میز اتو رعایت شود میز اتو در تمامی طرح و مدل های موجود از یک قطعه چوب برش داده شده تولید می شود. چوب مزبور برای سطح کار جهت اتو کردن تعبیه می شود لذا باقی لوازم و ابزارهایی که در تولید این محصول استفاده می گردد جنبه کمکی و تزیینی را دارا هستند. در تولید این محصول تولیدکنندگان باید استانداردهایی را جهت حصول کیفیت عالی رعایت نمایند که اطلاع از موارد مذکور برای خریداران می تواند در انتخاب بهتر و مناسب تر محصول بسیار موثر واقع شود.

  • این محصول عموما باید از چوب محکم و بادوام تولید شود. تخته چوبی موردنظر باید ضد آب باشد لذا تولیدکنندگان با قرار دادن لایه ای روی تخته چوب برای غیر قابل نفوذ کردن حرارت و رطوبت اتو، توانسته‌ اند کیفیت مقبولی را ارائه دهند. تخته چوب مورد نظر در طرح ویژه برش داده می شود به صورتی که یک طرف تخته به صورت قائم و الزاویه بوده و طرف دیگر به حالت منحنی می باشد. قسمت منحنی محصول برای اتو کردن قسمت های کوتاه تر و زاویه دار انواع لباس تعبیه شده است که این امر در تسریع روند اتو کردن بسیار قابل تامل می باشد.
  • پارچه هایی که برای رویه کشی قسمت چوبی محصول مورد استفاده قرار می گیرد طبعا از تراکم تار و پود بالایی برخوردار است لذا ضدآب بودن پارچه مذکور می تواند در طول عمر مصرفی بالای آن موثر باشد. پاچه کشی به صورت کامل در پشت و روی قطعه چوبی انجام می گیرد که دیدی از آن وجود نداشته باشد.
  • عموما در تولید قسمت پایه از جنس فلز استفاده می شود. فلز موردنظر به صورت لوله ای با قطر مختلف بوده که با مواد ضد زنگ رنگ آمیزی می گردد. در قسمت طول میله فلزی، عموما ابزاری متصل شده است که تنظیم ارتفاع محصول را امکان پذیر نموده است. همچنین متحرک بودن پایه های آن امری واجب بوده که در صورت غیر استفاده بودن محصول، پایه ها جمع شده تا برای انتقال به مکانی دیگر مانعی نداشته‌ باشد. در قسمت تکیه گاه میله ها عموما واشر پلاستيکی تعبیه شده است تا میز در هنگام اتو کردن کاملا به کف زمین بچسبد.
  • در جدیدترین طرح این محصول، هیچ پایه ای وجود نداشته و صرفا از یک کمد چوبی برای ایستایی میز اتو استفاده می شود. به این صورت که کمد چوبی دارای دو درب بوده و ظرفیتی برای قرار دادن انواع لوازم خیاطی مانند چرخ خیاطی یا اتو را دارا است. از این رو محصول به صورت ثابت و غیر متحرک مورد استفاده قرار می گیرد.

رعایت تمامی موارد مذکور صرفا برای تولید میز اتوی درجه یک و صادراتی لازم و ضروری بوده و طبعا تولیدکنندگانی که فعالیت خود را برای دستیابی به میزان بالای صادرات درنظر دارند، می تواند با رعایت الگوريتم موجود، موفقیت خود را در این زمینه داشته باشند.

صفر تا صد صادرات میز اتو با کیفیت

میز اتو با برندهای مختلفی در سراسر کشور تولید و عرضه می شود ولی برندهایی که صرفا علاوه بر تولید جهت ارائه به بازار داخلی، به صادرات این محصول نیز می پردازند، به صورت انگشت شمار به فعالیت خود ادامه می دهند. تولیدکنندگان مزبور عموما در خط تولید خود از مواد اولیه و تجهیزات درجه یک و پيشرفته برای ارتقای کیفی محصول استفاده می کنند که قابل تقدیر می باشد. استفاده از بهترین جنس مواد اولیه در کنار دستگاه های تمام اتوماتیک، افزایش هزینه تولید را متوجه تولیدکنندگان می نماید لذا آنان هزینه های مربوطه را به صورت تک به تک روی قیمت تمام شده محصول تعمیم می دهند تا بتوانند سوددهی خود را به صورت درصدی داشته باشند.

در امر صادرات این محصول، اطلاع از صفر تا صد این امر برای بسیاری از خریداران جالب می باشد. با اطلاع از این امر می توان علت باکیفیت بودن و همچنین بالا بودن قیمت محصول را متوجه شد. این محصول عموما در خط تولید جداگانه ای با خط تولید معمولی، تولید می شود. در خط تولید مزبور تمامی دستگاه‌ ها و تجهیزات به کار رفته دیجیتالی بوده و بدین صورت نیروی کار کمتری موردنیاز می باشد. طرح های جدید و به روز به همراه ملزومات اضافی برای پیشبرد عمل اتو کردن به همراه خود محصول تولید می شود که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. ملزومات مذکور از جمله تخته اتوی مخصوص پارچه مخمل، تخته اتوی آستین و سر آستین می باشد.

پس از تولید و بسته بندی محصول، عموما نوبت به قسمت گمرک می رسد که در مراحل صادرات جزو سخت ترین و پیچیده ترین مراحل می باشد. در این مرحله نرخ ترخیص کاری و باقی مراحل توسط صادرکننده به همراه پرداخت هزینه های مربوطه انجام می گیرد. هزینه های موردنظر به علت ارزش گمرکی بالا، گزاف بوده و طبعا مورد توجه صادرکننده می باشد‌.

بهترین مراکز پخش میز اتو در ایران

بهترین مراکز پخش میز اتو در ایران میز اتو پس از گذر از مراحل تولید، برای پخش و ارسال به بازار داخلی مورد بسته بندی قرار می گیرد. بسته بندی محصول صرفا سلفون کشی بوده که برای طرح های جدید و حرفه ای داخل کارتن های ایمن برای بسته بندی در نظرگرفته می شود. عموما در مراکز پخش انواع طرح هایی از این محصول وجود دارند لذا با توجه به گستردگی طرح، خریداران می توانند با راحتی خیال طرح منتخب خود را در این مراکز برگزینند.

بهترین مراکز پخش میز اتو در ایران، عموما خدماتی از جمله ضمانت صدمات حمل و نقلی و … را برای خریداران عمده ارائه می دهند. مراجعه کنندگان به مراکز پخش جهت خرید این محصول، عموما حجم های بالایی را درخواست می نمایند از این رو شرایط ویژه پرداخت هزینه و همچنین ارائه تخفیف بی نظیر برای آنان می تواند سبب جذب بالای مشتری در این زمینه گردد.

عموما خریدارانی که در طول سال چندین بار به تهیه حجم هایی بالایی از محصول می پردازند، با مراکز پخش موردنظر قراردادهای کاری داشته و طبعا به صورت تلفنی یا آنلاین سفارشات خود را در حجم معین درخواست می نمایند و بالطبع بار محصول به صورت زمینی برای آنان ارسال می گردد.

بررسی رقابت بین صادرکنندگان میز اتو درجه یک

صادرکنندگان این محصول همانطور که در بالا ذکر شد از اصولی در تولید این محصول پیروی می نمایند که سبب شده است تا مجوزهای مربوطه برای امر صادرات را دریافت نمایند. در بررسی رقابت بین صادرکنندگان میز اتو درجه یک صرفا در درجه اول کیفیت مورد توجه قرار گرفته است. کیفیت های مربوطه چه در زمینه تولید و چه در زمینه بسته بندی می تواند درجه کیفی خروجی کار را تعیین نماید. تجهیزاتی که برای تولید اين محصول استفاده می شود، صرفا وارداتی بوده و در کشورهای خارجی به تولید رسیده است. واردات این محصول توسط خود تولیدکننده صورت گرفته که با درنظر داشتن هزینه واردات و قیمت بالای خود دستگاه، می توان به هزینه گزاف پرداختی تولیدکننده واقف شد.

شرایط ارسال نیز در این امر برای صادرکنندگان مهم می باشد. عموما محصولات موردنظر به صورت زمینی، هوایی و دریایی صادر می گردد اما بخشی از انتخاب نحوه ارسال به صورت سلیقه ای می باشد. طبعا کشورهایی که با ایران ارتباط دریایی دارند می توانند از این طریق محصولات صادراتی خود را به مقصد ارسال نمایند. ولی انتخاب از بین راه هوایی و زمینی سلیقه ای بوده که طبعا راه هوایی می تواند هزینه صادرات بالایی را برای صادرکنندگان به وجود بیاورد. عموما بیشترین روش برای صادرات محصول مزبور، راه زمینی بوده که با خودروهای بزرگ حامل بار این امر به نحو احسن انجام می گیرد.

بيشترين محصولاتی که برای صادرات توسط تولیدکنندگان درنظر گرفته می شود، در نوع فانتزی و حرفه ای می باشد بدین منظور که بهترین طرح از بین تولیدات خود را انتخاب کرده و به تایید مشتری خارجی خود می رسانند. ارائه طرح های ساده صرفا کاهش انگیزه خرید را برای خریداران محصولات صادراتی در پی خواهد داشت. نوع پایه دار جدید به همراه نوع کابینتی بیشترین عرضه را به کشورهای خارجی دارا است.

فروش ویژه میز اتو ایستاده با کمترین قیمت

فروش ویژه میز اتو ایستاده با کمترین قیمت میز اتو ایستاده همانطور که در بالا ذکر شد، در طرح های جدید و کلاسیک تولید می گردد ولی هر یک از طرح های موردنظر با تقاضای بالایی در بازار فروش مواجه شده اند از این رو تولیدکنندگان و مراکز فروش سعی دارند طرح های ساده تا پيشرفته این محصول را عرضه دارند تا افراد بر حسب سلیقه و بودجه بتوانند خرید عالی را تجربه نمایند.

فروش ویژه میز اتو ایستاده به صورت حضوری و آنلاین در مراکز معتبر فروش صورت می گیرد. این مراکز عموما در سراسر کشور فعال هستند که برندهای ایرانی و خارجی مختلفی را برای عرضه به خریداران موجود می نمایند. خریداران می توانند با مراجعه به فروشگاه و مشاهده طرح های جدید و قدیم محصول و بررسی کیفی آن، محصولی مناسب و درخور را انتخاب و خریداری نمایند. مدل های ساده این محصول صرفا با کمترین قیمت در مراکز مذکور به فروش می رسد لذا مشتریان با توجه‌ به بودجه ای که برای خرید این محصول درنظر دارند، می توانند طرح باکیفیت و درجه یکی را انتخاب نمایند.

در این مراکز برندهای ایرانی دارای قیمت مناسب تری از برندهای خارجی می باشد. از این رو خریداران با مقایسه قیمت و تناسب آن با کیفیت برندهای مختلف، تقاضای بالایی را برای برند ایرانی در طول سال داشته اند، لازم به ذکر است که کیفیت نوع خارجی این محصول طبعا بالاتر است ولی تولیدکنندگان ایرانی برای افزایش میزان فروش خود در بازار داخلی، سعی داشته اند که درجه کیفی خود را افزایش داده و هم سطح با نوع خارجی به فعالیت ادامه دهند.

عرضه مستقیم میز اتو ایستاده با بهترین کیفیت

عرضه مستقیم میز اتو ایستاده با بهترین کیفیت طبعا توسط تولیدکنندگان و مراکز فروشی صورت می گیرد که نمايندگی فروش برند خاص را دریافت کرده اند. در این مراکز، انواع محصولات تولیدی مستقیما برای فروش آماده شده و به مراکز فروش یادشده ارسال می گردد.

بهترین کیفیت این محصول طبعا مورد درخواست تمامی خریداران عمده و خرده می باشد لذا برای اطمینان از درجه کیفی بالای محصول، عموما باید محصول را به صورت مستقیم از برند تولیدی تهیه نمود. در این روش ضمانت های موردنیاز برای فروش مستقیما توسط تولیدکننده مقبول واقع می شود و بدین ترتیب خیال خریدار از جانب دریافت خدمات پس از فروش راحت می گردد. در این مراکز امکان تولید محصولات سفارشی نیز ممکن می باشد. افرادی که طرح های موجود و آماده در بازار، برایشان جذابیت خاصی نداشته است، صرفا با طراحی مخصوصی که در این زمینه انجام می دهند، سفارش تولید را به ثبت می رسانند. هزینه بالای تولید محصول سفارشی عموما برای سفارش دهندگان مورد قبول می باشد که قبل از تولید بخشی از هزینه به عنوان پیش پرداخت دریافت می گردد.

توزیع بی واسطه میز اتو ایستاده در مراکز معتبر

توزیع بی واسطه میز اتو ایستاده در مراکز معتبر مراکز تولیدی برای توزیع بدون واسطه میز اتو ایستاده، فعالیت خود را علاوه بر حضوری، به صورت آنلاین نیز انجام می دهند. فروش از طریق سایت های اینترنتی در سالهای اخیر مورد توجه تولیدکنندگان بوده و بیشتر فعالیت خود را در این روش قرار داده اند. فروشگاه های آنلاین عرضه کننده انواع میز اتو که توسط تولیدکنندگان و نمايندگی های فروش مدیریت می گردد، بیشتر از دیگر سایت های فروش مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند. چرا که در سایت های مذکور محصول کاملا بدون واسطه و مستقیم در اختیار خریدار قرار می گیرد که مزایای بالایی را برای افراد دارا می باشد. سود کم، قیمت پایین و دریافت محصولی اصل با خدمات پس از فروش از جمله مزایایی است که در خرید مستقیم و آنلاین برای خريداران به وجود می آید‌.

افراد می توانند با مراجعه به لینک سایت فروش برند تولیدی ایرانی یا خارجی، محصول موردنظر را با طرح متنوع مشاهده نمایند. محصول مذکور در انواع سایز و مدل به صورت ایستاده، کابینتی، ساده و لاکچری با توضیحات لازمه در سایت قرار داده شده است که امکان انتخاب را برای افراد راحت تر نماید. خرید عمده و تکی به روش مذکور بدون مانع به صورت شبانه روزی انجام می گیرد که نیازی به گفتگو با مدیران فروش و … وجود ندارد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید