مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بند رخت ارزان قیمت از بزرگترین مراکز فروش

آنچه در این مقاله می خوانید...

معیارهای موثر بر کیفیت بند رختاطلاعات مهم هنگام خرید بند رخت مرغوبعوامل موثر بر قیمت بند رختبررسی انواع بند رخت بر اساس جنسفروشگاه اینترنتی بند رخت ارزان قیمت با بهترین کیفیت فروش بند رخت با کیفیت در معتبرترین مراکزتوزیع مستقیم بند رخت درجه یک از کارخانه

قیمت بند رخت ارزان از بهترین مراکز فروش در سراسر کشور متغیر است.خرید بند رخت از مراکز فروش به صورت مستقیم باعث شده تا قیمت ها کاهش چشمگیری داشته باشند؛ زیرا حذف واسطه ها، باعث این ‌امر خواهد شد؛ از این ‌رو افراد می توانند از این طریق از میزان سود بیشتری نیز برخوردار شوند. مردم عزیز کشورمان می توانند از طریق سایت های معتبر در فروشگاه های بزرگ کالای مورد نظر خود را سفارش دهند.

خرید بند رخت ارزان قیمت از بزرگترین مراکز فروش

معیارهای موثر بر کیفیت بند رخت

معیارهای موثر بر کیفیت بند رخت معیارهای موثر بر کیفیت بند رخت شامل عوامل زیر می باشد.

ظرفیت بند رخت:

ظرفیت و قدرت بند رخت بستگی به میزان وزنی دارد که می تواند تحمل کند. برخی از آن ها می توانند وزن زیادی را تحمل کنند، اما برخی دیگر برای تعدادی از لباس ها با وزن کم طراحی شده اند. بنابراین هنگام انتخاب بند رخت، ابتدا باید دقت داشته باشید که بیشتر از چه لباسی استفاده می کنید.

استفاده ای راحت:

اگر فضای کمی دارید، باز و بستن منظم مشکل است. بنابراین هنگام خرید محصولی به نحوه ی باز و بسته شدن آسان آن دقت کنید. برخی از مدل های بند رخت آپارتمانی قابل جابه جایی هستند و به راحتی می توانید آنها را حمل کنید تا مانع کار شما نشوند مدل های تاشو و پایه های جمع شو از انواع آویزهای قابل جابه جایی هستند. اگر این مورد برای شما مهم است، یک بند رخت جمع شو کم جا تهیه کنید.

ظرفیت چوب لباسی:

ظرفیت بند رخت را با توجه به نوع آن و مکان مورد نیاز خود انتخاب کنید.

جنس:

جنس بند رخت ها معمولاً از پلاستیک روکش دار، فلزی و آلومینیومی ساخته می شوند که هر کس بنا بر سلیقه ی خود آن را تهیه می کند

اطلاعات مهم هنگام خرید بند رخت مرغوب

اطلاعات مهم در هنگام خرید بند رخت مرغوب شامل موارد زیر می باشد.

1_انتخاب نوع‌ بند رخت:

اولین نکته در هنگام خرید بند رخت توجه به نوع آن است که برای این منظور شما می توانید در صورت نوع نیاز و محل زندگیتان آن را خریداری نمایید. امروزه انواع بند رخت های دیواری، شوفاژی، ایستاده و کم جا برای این منظور تولید شده است.

2_اندازه و سایز بند رخت:

فاکتور مهم بعدی در جهت انتخاب بند رخت شامل دقت به اندازه کلی محصول و این که چقدر می توان بر روی میله های آن لباس پهن کرد، می شود. پیشنهاد می کنیم جهت تعیین سایز بند رخت مورد نظرتان که امروزه در سایز های متفاوتی نیز طراحی و تولید شده اند به کوچکی و یا بزرگی مکانی که در آن زندگی می کنید دقت کافی داشته باشید، اگر از آن دسته خانواده با تعداد کم هستید به سراغ خرید اندازه کوچک بند رخت بروید.

3_جنس بدنه بند رخت:

جنس و طرح آن می تواند بسته به نظر تولید کننده، طرح پلاستیک، طرح آلومینیوم، طرح استیل و در عین حال مقاوم در برابر رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید باشد. به هر حال انتخاب اینکه محصول مورد نیاز شما از چه جنسی باشد، بحثی است که به علایق و سلیقه شما بر می گردد.

4_تحمل وزن لباس های پهن شده:

فاکتور مهم بعدی در جهت انتخاب و خرید بند رخت دقت به میزان وزن کلی لباس های خیس و تازه شسته شده ای است که یک بند رخت می تواند آن را بدون تغییر شکل، هم‌چنین تعادل خود را از دست بدهد و سقوط کند، تحمل نماید. معمولا بند رخت ها قادر هستند بر روی خود وزنی مابین ۵ تا ۳۵ کیلوگرم را تحمل کنند که این میزان نیز بسته به ساختار و جنس مورد استفاده در بدنه‌ی محصولات دارد.

5_قیمت بند رخت:

با توجه به عوامل ذکر شده، باید متناسب با میزان بودجه و از آن مهمتر ارزان قیمت باشد و مکانی که می خواهید از بند رخت مورد نظرتان در آن استفاده کنید، یک محصول منحصر به فرد برای خشک شدن هرچه بهتر لباس هایتان در مکان باز بالکن، جلوی پنجره و یا حیاط منزل خود انتخاب نمایید.

عوامل موثر بر قیمت بند رخت

عوامل موثر بر قیمت بند رخت عوامل موثر بر قیمت بند رخت قابل استعلام از فروشندگان این کالا می باشد. قیمت این محصولات ممکن است در هر سال با سال های قبل متغیر باشد. این هزینه ها را می توان از فروشگاه های عرضه کننده آن جویا شد.

عوامل دیگری در تعیین قیمت این محصول موثر است که شامل:

شرکت تولید کننده:

نام شرکت یا برند تولید کننده ی این محصول بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.

کیفیت مواد اولیه:

مواد بکار رفته در ساخت این محصول بسیار مهم است.

به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا:

چگونگی ساخت این محصول با دستگاه های جدید و تکنولوژی مدرن بر روی کیفیت و قیمت این محصول موثر است.

هزینه تمام شده کالا:

هزینه نهایی این کالا هنگام تولید و عرضه به بازار داخلی موثر است.

نرخ خرید مواد اولیه:

قیمت خرید مواد اولیه بر قیمت نهایی این محصول رابطه مستقیم دارد.

جنس مواد به کار رفته هنگام ساخت:

همچنین هنگام ساخت بند رخت جنس مواد اولیه استفاده شده بسیار حائز اهمیت است و بر قیمت محصول بسیار تاثیر گذار است.

ابعاد:

سایز و اندازه های بند رخت و مدل و طرح این محصول بر قیمت آن موثر است.

وزن قابل تحمل:

این که محصول ذکر شده چقدر میزان وزن را تحمل کرده و هنگام آویز کردن لباس ها محکم بوده و حالت اولیه خود را از دست ندهد مهم است و بر قیمت آن موثر است.

کشور سازنده:

کشور سازنده نقش مهمی در قیمت کالا دارد.افراد امروزه با توجه به شرکت یا کشور کالا ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری می نمایند.

بررسی انواع بند رخت بر اساس جنس

1. بند رخت دیواری:

بند رخت دیواری این مدل بند رخت دیواری بسیار خاص هستند، تنها کافی است تا در محل مناسبی این مدل بند رخت دیواری را به دیوار متصل کنید این نوع بند رخت ها هم به حالت ثابت و هم به حالت متحرک ساخته شده اند. انتخاب هر کدام از مدل بند رخت دیواری بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد. برخی بند رخت دیواری را با نام رخت آویز دیواری نیز می شناسند. بند رخت دیواری برای خانه های کوچک بسیار مناسب است.

2. بند رخت خانگی:

یکی دیگر از انواع بند رخت آپارتمانی علاوه بر بند رخت دیواری، بند رخت ایستاده یا خانگی است. این مدل بند رخت در طرح های متنوع مربعی شکل، لوزی شکل و رنگی وجود دارند،که انواع آن ها به صورت طبقه ای در بازار پیدا می شوند،البته بند رخت خانگی در سایز و ارتفاع های متنوعی تولید می شوند که باید متناسب با منازل خود بهترین مدل بند رخت ایستاده را انتخاب کنید.

3. بند رخت جمع شونده:

این مدل بند رخت جمع شونده بیشتر مناسب برای استفاده در حمام ها هستند، در واقع در دو طرف این بند رخت ها گیره هایی وجود دارد که می توانید با وصل کردن این گیره ها به دو طرف، بند رخت خاصی را ایجاد کنید و از آن استفاده کنید. البته غیر از این مدل مدل های دیگری از بند رخت جمع شونده نیز در بازار وجود دارد به عنوان مثال بند رخت ایستاده ای داریم که حالت جمع شونده هم دارد.

4. بند رخت دیواری یا سقفی:

بند رخت دیواری یا سقفی این مدل بند رخت سقفی یا دیواری یکی از جدیدترین بند رخت های آپارتمانی می باشد که از ترکیب دو بند رخت دیواری و بند رخت سقفی ساخته شده است، مدل بند رخت دیواری سقفی فضای بسیار کمی را اشغال می کند و با توجه به قابلیت جمع شونده که دارد تنها در زمان مصرف می توانید آن را باز کنید، اسم دیگر این نوع بند رخت، بندرخت دیواری جمع شو است. این مدل را می توان طناب سیمی لباس جمع شو نیز دانست‌.

5. بند رخت لوکس:

این مدل یکی از جدیدترین مدل های بند رخت است که می توان گفت به تازگی وارد بازار داخلی کشور شده است، این نوع بند رخت به طوری ساخته شده است که فضای بسیار کمی برای نگهداری لازم دارد. به هنگام استفاده باید انتهای بند رخت را به جایی مانند دیوار متصل کنید و به حالت کشویی می توانید آن را جمع کنید و یا باز کنید. در واقع این مدل را هم می توان جزو دسته بند رخت دیواری به حساب آورد.

6.بند رخت چتری:

از مدل رخت آویز جدید می توان به مدل بند رخت چتری نیز اشاره کرد. برخی از این مدل به عنوان بند رخت طبقه ای نام گذاری کرده اند، عملکرد این مدل و نحوه استفاده از آن دقیقا همانند چتر است به همین دلیل نام بند رخت چتری را بر روی آن گذاشته اند، این نوع بند رخت ممکن است به حالت دو طبقه ای و حتی چند طبقه ای در بازار به فروش برسند، اکثر مدل بند رخت چتری اول به حالت بند رخت ایستاده بوده اند.

7. بند رخت مسافرتی یا هتلی:

این مدل بند رخت ها دارای سیم هایی هستند که با استفاده از این سیم ها می توانید بند رخت خود را بر روی شوفاژ و یا جایی قرار دهید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید، اصولا این مدل بند رخت ها در ابعاد و اندازه کوچک تری در بازار وجود دارند. از مدل بند رخت جدید می توان به بند رخت شوفاژی اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی بند رخت ارزان قیمت با بهترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی بند رخت ارزان قیمت با بهترین کیفیت فروشگاه اینترنتی بند رخت ارزان قیمت با بهترین کیفیت، در سراسر ایران فعالیت گسترده ای دارد.برای خرید این محصول با کیفیت می توان به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید،جهت رفاه حال همشریان عزیز می توان از طریق سایت های اینترنتی معتبر در سراسر کشور بند رخت ارزان در منازل یا محیط کاری خود در اسرع وقت به صورت رایگان دریافت می نمایند‌

امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است،از آنجا که مردم به خاطر مشغله های کاری، هزینه حمل و نقل،ترافیک،وسایر هزینه های اضافی دیگر رو به سایت های معتبر کرده اند و خرید های خود را از این طریق انجام می دهند.

فروش بند رخت با کیفیت در معتبرترین مراکز

در حال حاضر بند رخت، یک نمونه از کالاهای پر مصرف و نیز پر فروش بوده که دارای کاربرد زیاد و نیز در جهت خشک کردن انواع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد.معتبر ترین مراکز فروش انواع بند رخت در فروشگاه های معتبر سراسر کشور از طریق سایت های اینترنتی مخصوص محصول می باشند که توانسته اند این نوع محصول را به بهترین نوع کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین از معتبر ترین فروشگاه های سراسر کشور در اختیار متقاضیان قرار دهند که به صورت آسان و ارزان صورت می گیرد. بند رخت، بهترین بند رخت هایی است که در بازار وجود دارد و مشتریان بسیار زیادی خواهان خرید این نوع از بند رخت هستند. این امر موجب شده تا افراد زیادی اقدام به عرضه عمده بند رخت درجه یک در بازار نمایند تا از طریق فروش آن به سود قابل توجهی دست یابند.از آنجایی که این محصول در میان اقشار مختلف مردم مورد استفاده قرار میگیرد، در نتیجه تولید کنندگان سعی در تولید انبوه این محصول دارند. خوب است بدانید که این روزها فروش بند رخت با شرایط خاص صورت گرفته و همه متقاضیان می‌توانند این بند رخت را با شرایط خاص در اختیار داشته باشند. عرضه کننده بند رخت یک فروشنده مجرب و حرفه ای در زمینه عرضه باکیفیت ترین نوع بند رخت است و این فروشنده در حوزه جذب مشتری عملکردی ویژه را از خود نشان می‌دهد.این نوع بند رخت علاوه بر فروش داخلی،مصرف در اروپا نیز دارد.

توزیع مستقیم بند رخت درجه یک از کارخانه

توزیع مستقیم بند رخت درجه یک از کارخانه توزیع مستقیم بند رخت درجه یک از کارخانه با قیمت فوق العاده در سطح کشور فعالیت گسترده ای دارند بند رخت با کارایی بالا و قابلیت های متعدد، گزینه مناسبی برای خشک کردن لباس ها در فضاهای آپارتمانی کوچک است. این محصول توسط برندهای شناخته شده ای در طرح ها و سایز های متنوع با بکارگیری روش های گوناگون ساخته می شود. قطعا تامین نیاز بازار داخلی کشور از مهمترین اهداف برای تولید بند رخت درجه یک با قیمت مناسب است.

توزیع مستقیم این محصول نیز به منظور دسترسی راحت و خرید ارزان قیمت بند رخت توسط مصرف کننده نهایی خواهد بود. تولیدکننده بند رخت تلاشش بر این است تا طوری بند رخت ها را طراحی نماید که جای کمتری اشغال کند. از جمله مواردی که بسیار برای بند رخت ها مهم می باشد، همین مسئله‌ی جا است.

کارخانه تولید بند رخت خط تولید بند رخت فلزی با قیمت فوق العاده را راه اندازی می کند که هر کدام از این خط های تولید، کارایی خود را دارند. کارخانه ها نیز برای فروش محصولات شان نمایندگی های متعددی در شهرهای مختلف باز می نمایند که بیشتر در قالب فروشگاه می باشد. این نمایندگی های به آسانی در دسترس هستند.

عزیزان می توانند برای خرید ارزان مستقیما این کالای درجه یک را از کارخانه تهیه نمایند و در هزینه های خود صرفه جویی کنند‌.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید