مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بند رخت ویدا مدل 2020 دو طبقه چرخ دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بند رخت ایستاده ویدابند رخت دو طبقهبند رخت سه طبقهبند رخت عمودی چرخ دار
بند رخت ایستاده ویدا

بند رخت ویدا مدل 2020 از بهترین مدل های بند رخت است که تا کنون به بازار عرضه شده است. این بند رخت زیبا در دو مدل دو طبقه چرخ دار و سه طبقه در حال حاضر یافت می شود. اگر می خواهید تفاوت های آن ها را با دیگر مدل های بازار بدانید کافی است این نوشته را تا انتها دنبال کنید.

بند رخت ایستاده ویدا

از آن جایی که تنوع در هر محصولی باعث ایجاد حق انتخاب در مشتری می شود. حتی محصول ساده ای مثل بند رخت هم امروزه تولیدات بسیار گوناگونی دارد. اگر به دنبال خرید یک بند رخت شیک و زیبا هستید بهتر است علاوه بر مدل های معمولی مدل های عمودی را هم نگاهی بیندازید.

بند رخت ایستاده ویدا

بند رخت ایستاده ویدا در حال حاضر به صورت مستقیم از درب کارخانه به تمام کشور ارسال می شود. اگر می خواهید قیمت پایینتر دریافت کنید بهتر است این مدل را از خود تولید کننده خرید کنید. زیرا واسطه ها و دلالان قطعا برای سود خودشان مقداری به قیمت اجناس اضافه می کنند.

بند رخت چرخ دار ویدا

در حال حاضر بند رخت استیل ایستاده ویدا تنها از جنس استیل نگیر و ضد زنگ تولید میشود. این جنس اگرچه به نسبت اجناس آهنی قیمت کمی بالاتر دارد. اما کاملا ضد زنگ است و تحت هیچ شرایطی زنگ نمی زند. در واقع اگر آهنربا به قسمت های فلزی بند رخت بزنید متوجه می شوید که به هیچ عنوان خاصیت مغناطیسی ندارد و استیل بودن آن مشخص می شود.

دو مدل بند رخت ویدا در کارخانه تولید می شود:

بند رخت دو طبقه

اولین مدل بند رخت دو طبقه چرخ دار ویدا است. در عکس های زیر می توانید آن را ببینید.

بند رخت ویدا

برای خانواده های تا 4-5 نفر این مدل به مقدار کافی جای پهن کردن لباس دارد. فضای بسیار کم اشغال شده در اتاق را می توان از یکی از مزیت های اصلی این بند رخت نام برد. هر چند که برای داشتن فضای بیشتر برای پهن کردن لباس می توان از مدل سه طبقه استفاده کرد.

بند رخت سه طبقه

بند رخت سه طبقه چرخ دار ویدا برای خانواده های بیش از 5-6 نفر ساخته شده است.

قیمت بند رخت ویدا

در ساخت آن کارخانه از بهترین مواد اولیه و متریال ممکن استفاده کرده تا سال ها قابلیت استفاده داشته باشد و از کارایی و کیفیت آن کاسته نشود. طول میله ها برای پهن کردن لباس کاملا کافی است. وزن این مدل بند رخت هم به صورت هوشمندانه و مهندسی انتخاب شده تا یک خانم خانه دار بتواند به راحتی آن را جابجا کند و در استفاده روزمره دچار مشکل نشود.

بند رخت عمودی چرخ دار

بند رخت عمودی چرخ دار بیشتر برای فضاهای آپارتمانی که متراژ منازل پایین است کاربرد دارد. هر چند دوران استفاده از رخت آویز ها و رخت پهن کن های قدیمی به سر آمده اما هنوز هم عده ای از افراد اصرار به استفاده از آن ها دارند.

بند رخت چرخ دار ویدا

بند رخت های چرخ دار به سادگی با استفاده از چرخ هایشان قابلیت تحرک و جابجایی دارند و می توان همه جا به آسانی از آن ها استفاده کرد. در صورت تا شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. همچنین می توانید در روزهای بارانی و برفی در داخل منزل از آن استفاده کنید.

با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید خیلی راحت می توانید یکی از مدل های بند رخت عمودی چرخ دار را تهیه کرده و در زمستان خیالتان از این بابت راحت باشد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید