مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بررسی قیمت بند رخت ضد زنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایا استفاده از بند رخت ضد زنگروش های خرید انواع بند رخت ضد زنگ

از آنجایی که مرغوب ترین نوع بند رخت بند رختی است که زنگ نزند و بهترین جنس در  زمینه بند رخت ها جنس استیل آپارتمانی هستند. بند رخت  ضد زنگ در اندازه های مختلفی توسط تولید کنندگان ساخته می شوند. پس طبیعی است که قیمت هر یک از بند رخت ضد زنگ با سایز و ابعاد مختلف باهم متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق تر از نحوه سایز و ابعاد مختلف بند رخت ضد زنگ و بررسی قیمت آنها می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه فرمایید.

بررسی قیمت بند رخت ضد زنگ

مزایا استفاده از بند رخت ضد زنگ

مزایا استفاده از بند رخت ضد زنگ با خرید بند رخت ضد زنگ می توان خشک کردن لباس ها را در فضای کم انجام داد. جنس مقاوم بدنه بند رخت ضد زنگ باعث می شود که هرگز زنگ نزند. با وجود سبک زندگی آپارتمان نشینی و کمبود فضای کافی همچنین عدم دسترسی به فضا های باز مانند حیاط خانه امکان خشک کردن لباس ها به روش های قدیمی و بر روی طناب وجود ندارد. ضمن اینکه خشکاندن کامل لباس اهمیت زیادی در از بین رفتن و عدم رشد و نمو قارچ ها بر روی آن ها ، عدم ایجاد بوی نامطلوب در لباس و جلوگیری از چروک شدن بیش از حد  دارد که می توان استفاده از بند رخت ها را از مزایا به شمار آورد.

بند رخت شوفاژی یک بند رخت سیار است که می تواند بر مکان هایی نظیر شوفاژ تکیه داده شود. بر اساس مشخصات اعلام شده سازنده این محصول و بررسی های تیم  این محصول تحمل وزن 10 کیلوگرم  لباس را دارد و همچنین طول معادل 2.5 متر بند رخت طنابی را دارد. ابعاد این بند رخت 38 ×52 سانتیمتر است. پایه های پلاستیکی قابلیت عقب و جلو رفتن و تنظیم برای محل استفاده را دارد از مزایای استفاده از این بند رخت می توان به استفاده آن در داخل منزل کنار شوفاژ است که زودتر لباس ها خشک می شوند.  این بند رخت آویز ایرانی را می توان از طریق دسته ها یا قلاب های مخصوص فلزی بر روی شوفاژ، انواع در، نرده و مکان های مختلفی فیکس کرد و لباس های خود را بر روی آن خشک نمایید. به دلیل متحرک بودن دسته ها و امکان عقب و جلو بردن آن ها، با فضاهای مختلفی سازگار می باشد. بند رخت آویز شوفاژی نمو دارای 6 ردیف، ابعاد 19*33.5*50 سانتی متر، تاشو و ساخت ایران است.

امروزه بند رخت علاوه بر وظیفه نگهداری لباس ها، این رخت آویزها اکثرا در قسمت ورودی منازل  و اتاق خواب قرار می گیرند. انواع مدل بند رخت بند لباس های آپارتمانی به صورت دیواری، ایستاده و چتری هستند، با توجه به فضای کوچک آپارتمان های امروزی بسیاری از مدل های رخت آویز لباس ایستاده و چتری قابلیت تاشو داشته و جمع می شوند.

روش های خرید انواع بند رخت ضد زنگ

روش های خرید انواع بند رخت ضد زنگ جنس بند رخت  تمام استیل  هم سبک بوده و هم در برابر پوسیدگی و نم مقاوم می باشد. در هر حال اگر رخت آویز از مواد مرغوب ساخته شده باشد، نگرانی بابت طول عمر آن نخواهید داشت. شما می توانید برای خرید انواع بند رخت ضد زنگ به نشانی اینترنتی ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید