مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بررسی بازار بند رخت ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت گلکسی مدل Multi Functionمرکز پخش انواع بند رخت ارزان

بررسی بازار بند رخت ارزان قیمت نشان می دهد که هر کدام یک از بند رخت ها قیمت خاص خود را دارا می باشند. بند رخت ارزان قیمت به روش خرید مشتری و کیفیت بند رخت وابسته می باشد. مشتریان معمولا بر اساس فضای موجود در منزل خود یک مدل از این بند رخت را انتخاب می کنند و از آن در جهت خشک کردن لباس های خود استفاده می کنند.

بررسی بازار بند رخت ارزان قیمت

مشخصات بند رخت گلکسی مدل Multi Function

مشخصات بند رخت گلکسی مدل Multi Function مشخصات بند رخت گلکسی که در سطح بازار به مشتریان خود عرضه می شود به این صورت بوده است این بند رخت از نوع ایستاده می باشد و مشتری به راحتی می تواند آن را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهد. بند رخت مورد نظر از نوع تاشو می باشد و مصرف کننده در صورت نیاز از تمامی امکانات این بند می تواند استفاده کرده و بعد از تمام شدن کار دوباره آن ها را جمع کند. استیل استفاده شده در این بند رخت از نوع خالص است.

بند رخت گلکسی مجهز به قلاب نیز است که برای استفاده راحت مشتریان روی آن تعبیه شده است. بند رخت مورد نظر دارای دو طبقه است که مصرف کننده از هر دو طبقه آن برای خشک کردن لباس های خود می تواند استفاده کند. جنس این بند رخت از استیل ضد زنگ بوده است بنابراین این محصول در برابر رطوبت و هوازدگی نیز مقاوم می باشد و به راحتی تحت تاثیر این عوامل قرار نمی گیرد. این بندرخت در موقع بسته بودن فضای کمی اشغال می کند.

بند رخت گلکسی دارای 14 عدد میله به منظور آویزان کردن لباس های می باشد این محصول دارای 4 عدد چرخ برای انتقال راحت در آن به کار رفته است این بند رخت دارای جایگاه می باشد که از این قسمت برای آویزان کردن لباس ها به صورت ایستاده استفاده می شود. بند رخت مورد نظر دارای 8 عدد گیره لباس که همراه با گیره نگهدارنده نیز می باشد. مقاومت این بندرخت در برابر گرما و سرما و نور خورشید و ضربه بالا است.

مرکز پخش انواع بند رخت ارزان

مرکز پخش انواع بند رخت ارزان مرکز پخش انواع بند رخت ارزان محصول مورد ظنر را به مشتریان خود در سطح کشور عرضه می دهد. در داخل کشور انواع متعددی از بند رخت را دارا هستیم که هر کدام یک ویژگی خاص خود را به همراه دارد قیمت خرید هر کدام نیز به کیفیت بند رخت بستگی دارد. مشتریان بهتر است که این محصول را به صورت عمده و بدون واسطه برای خود تهیه کنند. بند رخت درجه یک از امکانات بیشتری برخوردار می باشد به همین دلیل میزان فروش این محصول بیشتر بوده است.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید