مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت بند رخت تاشو اپارتمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع بند رخت از لحاظ جنسعرضه کنندگان بند رخت تاشو اپارتمانی

یکی از بهترین ابزارها برای خشک کردن لباس به خصوص در خانه های آپارتمانی که دارای محدودیت فضا هستند بند رخت اپارتمانی است که با وجود اشغال فضای کم می توان تعداد زیادی لباس در اندازه های کوچک تا بزرگ را روی آن قرار داد و خشک نمود. قیمت بند رخت تاشو اپارتمانی طی سال اخیر به دلایل مختلف افزایش یافته است و اطلاع از آخرین قیمت این محصول برای خریداران به ویژه خریداران عمده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که می میزان سفارش آنها می تواند موثر باشد.آخرین قیمت بند رخت تاشو اپارتمانی

بررسی انواع بند رخت از لحاظ جنس

بررسی انواع بند رخت از لحاظ جنس

بند رختی یکی از وسایلی است که به طور مرتب با لباس های خیس و مرطوب سرو کار دارد و بنابراین لازم است از مقاومت بالایی نسبت به رطوبت برخوردار باشند.

یکی از مناسب ترین انواع بند رخت که در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شود بند رخت تمام استیل است که با توجه به خصوصیات آلیاژ به کار رفته در ساخت آن یعنی استیل دچار تخریب و خوردگی نمی شود.

بند رخت ضد زنگ تاشو یکی از مناسب ترین انواع این محصول برای آپارتمان می باشد که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر عدم زنگ زدگی به گونه ای طراحی شده است که کمترین فضا را اشغال کرده و حداکثر تعداد لباس ممکن در انواع سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ را می توان روی آن قرار داد.

انواع بند رخت ساخته شده از آهن گالوانیزه نیز در بازار وجود دارد که هرجند نسبت به رطوبت تا حدودی مقاوم هستند اما در دراز مدت دچار زنگ زدگی می شوند و کیفیت و استحکام آنها کم می شود طوری که زنگ های ایجاد شده روی آن می تواند باعث خراب شدن لباس ها نیز شود. استفاده از این نوع بند رخت ها تقریبا منسوخ شده است و کمتر در بازار وجود دارند.

عرضه کنندگان بند رخت تاشو اپارتمانی

عرضه کنندگان بند رخت تاشو اپارتمانی

عرضه کنندگان بند رخت تاشو اپارتمانی اقدام به عرضه این محصول با قیمت و کیفیت مناسب به بازار نموده اند تا بخشی از نیاز بازار به این محصول مفید برای واحدهای اپارتمانی و خانه های فاقد حیاط را تامین نمایند.

این محصول توسط عرضه کنندگان آن با کیفیت عالی و از جنس استیل تولید شده است تا رضایت خاطر مصرف کنندگان نهایی را در پی داشته باشد.

ما این کالا را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه کرده ایم و چنانچه به خرید عمده این محصول تمایل دارید در صورت سفارش تعداد بالا از بند رخت تاشو این محصول با قیمت کمتری برای شما ثبت سفارش خواهد شد.

این محصول در بسته بندی های مناسب قرار گرفته تا دچار خمیدگی و احیانا شکستگی ناشی از حمل و نقل نشوند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید