مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

معتبرترین عمده فروشی نردبان با نازل ترین قیمت در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی انواع نردبان بر اساس کاراییفاکتورهای موثر بر قیمت گذاری نردبانصفر تا صد صادرات نردبان با کیفیت از ایرانراهنمای جامع خرید نردبان با کیفیتخرید تضمینی نردبان با بالاترین کیفیت از نمایندگی معتبرپخش مستقیم نردبان با تضمین کیفیت در تهرانبزرگترین تامین کننده نردبان با کیفیت در تهران

معتبر ترین عمده فروشی نردبان در تهران وجود داشته که محصولات خود را با نازل ترين قیمت و کیفیت عالی به فروش می رساند. انواع نردبان ساده و تاشو در اندازه های مختلف موجود می باشند.

نردبان ساده که از جنس فلز با کیفیت و مستحکم تولید شده است در متراژ های متنوع 4 متری ، 7 متری ، 9 متری و غیره وجود دارد که برای مصارف مختلف خانگی و یا صنعتی کاربرد دارد.

برای خرید انواع نردبان تاشو ، ساده و متحرک در اندازه ها و متراژ های گوناگون می توان علاوه بر مراجعه حضوری ، از طریق سایت و یا فروشگاه اینترنتی نیز اقدام کرد.

مرکز فروش و عرضه انواع نردبان ، محصولات خود را به صورت عمده با قیمت ارزان و کیفیت بالا به فروش می رساند. امکان خرید و سفارش از تمامی شهر ها و استان ها در سراسر کشور برای خریداران نیز وجود دارد.

نردبان های صنعتی با کیفیت مخابراتی ، تلسکوپی و مفصل دار در بهترین کیفیت و قیمت ارزان متناسب با نیاز مشتریان قابل سفارش می باشد.

معتبرترین عمده فروشی نردبان با نازل ترین قیمت در تهران

دسته بندی انواع نردبان بر اساس کارایی

دسته بندی انواع نردبان بر اساس کارایی نردبان یکی از ابزار و وسایل کاربردی است که به کمک آن می توان به ارتفاع بالاتر که دسترسی دشواری دارد به راحتی دست پیدا کرد. نردبان یکی از ابزار کاری ضروری برای مشاغل و تاسیسات محسوب می شود که به وسیله آن می توان انجام اعمالی مانند برق کشی ، لوله کشی ، تعمیرات و غیره را انجام داد.

به طور کلی نردبان به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم بندی می شود. در تمامی انواع نردبان اندازه های مختلف وجود دارد که بسته به نوع کاربرد و محل مورد استفاده آن را انتخاب و خریداری می کنند.

انواع نردبان را از جنس فلزی ، آلومینیومی و یا چوبی تولید می کنند. نردبان های چوبی که در گذشته از آن استفاده می شده است از ایمنی کم تری برخوردار بوده و امروزه استفاده از آن تقریبا منسوخ شده است.

مهم ترین ویژگی یک نردبان در هر نوع ، جنس و اندازه ای که باشد ایمنی و استحکام آن است. به این دلیل که استفاده کننده از نردبان در ارتفاع قرار دارد بسیار مهم است که‌ ایمنی فرد حتما تامین شود‌.

نردبان های مختلف کارایی های متنوعی نیز دارند.از انواع مختلف نردبان می توان به نردبان تاشو ، نردبان کشویی و مفصل دار و یا صنعتی نام برد. نردبان های تاشو در دو نوع پله ای و نرده ای نیز وجود دارند.

نردبان های خانگی دارای اندازه کوچکتر هستند و معمولا از نردبان های تاشو پله ای یا نرده ای که کوچک و کوتاه هستند استفاده می شود. در نردبان های خانگی معمولا از پله های پهن استفاده می شود.

تعمیرکاران اماکن مختلف مانند بیمارستان ها ، شرکت ها و تاسیساتی ها نیز از نردبان های تاشو استفاده می کنند. این نوع نردبان دارای پله ی باریک نیز می باشد که بسیار ایمن و مطمئن است به این دلیل که به صورت ۸ بر روی زمین قرار گرفته و تعادل کامل ایجاد می کند.

نردبان مفصل دار نیز از دیگر انواع کاربردی نردبان بوده که معمولا از جنس آلومینیوم است و وزن سبکی دارد. این نوع نردبان نیز اکثرا اندازه ی متوسط یا کوتاه دارند که در هر دو طرف دارای پله است.

نردبان مفصل دار دارای ۶یا ۴ مفصل است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. ارتفاع باز شده ی این نردبان به بیش از ۴ متر می رسد که بسیار کاربردی است. در اداره ها ، بیمارستان ها ، مساجد ، تالار ها ، انبار ها و باشگاه و دیگر اماکن از این مدل بسیار استفاده می شود.

به دلیل وجود مفصل در این نوع نردبان ، بسیار کم جا می شود و فضای کمی را اشغال می کند و حمل و نقل آن بسیار آسان است. از این رو در مصارف زیادی کاربرد دارد.

نردبان سقفی نوعی دیگر از نردبان های تاشو است که در فضا های مخصوص جای گذاری شده و پس از استفاده به آسانی جمع می شود و در محل مورد نظر قرار می گیرد .

نوع دیگر نردبان صنعتی، نردبان کشویی است. این نوع نردبان از دو یا سه نردبان تشکیل شده که با موازات یکدیگر و به صورت کشویی حرکت کرده و برای ارتفاع ۳ تا ۹ متر قابل تنظیم هستند.

این نردبان بسیار کاربردی و مستحکم بوده که عمر طولانی و دوام بالایی دارد.

فاکتورهای موثر بر قیمت گذاری نردبان

تولید نردبان یکی از تولیدات مهم و اساسی است که به وسیله تجهیزات و مواد اولیه ی متعددی به وجود می آید. از جمله آهن ، آلومینیوم ، پلاستیک ، انواع پیچ و مهره و غیره. بنابراین قیمت گذاری نردبان به چند فاکتور مهم و اساسی بستگی دارد که به چند نمونه از آن ها می پردازیم.

آهن و آلومینیوم و دیگر مواد اولیه مورد استفاده برای تولید نردبان دارای قیمت و بهای متفاوتی هستند که بسته به شرایط و تورم ، قیمت به روز دارند. از این رو قیمت گذاری نهایی نردبان به قیمت مواد اولیه بسیار وابسته است و مهم ترین تعیین کننده قیمت هستند.

دوام و استحکام نردبان و استفاده از تجهیزات مدرن و به روز که محصول نهایی را به بهترین شکل و کیفیت بالا تولید می کند نیز نسبت به انواع بی کیفیت دارای قیمت و ارزش بالاتری می باشد.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت گذاری نردبان ، میزان صادرات و واردات این محصول است که می تواند بازار را دستخوش تغییر کرده و در قیمت نردبان تاثیر گذار باشد.

صفر تا صد صادرات نردبان با کیفیت از ایران

صفر تا صد صادرات نردبان با کیفیت از ایران یکی از لوازم پر فروش و با کیفیت مناسب که صادرات آن به دیگر کشور ها همواره پر رونق و سودمند بوده و هست نردبان است. ایران که در تولید نردبان درجه یک و مستحکم یکی از کشور های موفق است این محصول را به دیگر کشور ها صادر کرده و در بازار خارجی جایگاه مناسبی برای آن مشخص کرده است.

برای یک صادرات موفق لازم است تا محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل باید از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید استفاده شود.

پس از تایید کیفیت کالا لازم است تا محصول به مشتریان خارجی و خریداران شناسانده شود تا با آگاهی از کاربرد و کیفیت محصول اقدام به خریداری کرد. تبلیغات موفق می تواند در این زمینه به فروشندگان کمک زیادی کند.

برای صادر کردن یک محصول به دیگر کشور ها ، باید محصول دارای تاییدیه های کیفی لازم و مطابق با استاندارد های روز باشد. قیمت مناسب نیز یکی دیگر موارد مهم محسوب می شود.

انجام اعمال قانونی و گمرکی مربوط به صادرات نیز از دیگر مراحل صادرات است.

راهنمای جامع خرید نردبان با کیفیت

برای انتخاب و خرید یک نردبان خوب و درجه یک باید مطابق با نوع نیاز و کاربرد و نوع نردبان اقدام به خرید کرد. در این مطلب قصد داریم تا با مطرح کردن چند نکته مهم هنگام خرید نردبان ، کمک کنیم تا خرید مناسب و مطلوبی داشته باشید.

نردبان وسیله ایست که استفاده از آن نیاز به مهارت و آموزش خاصی ندارد اما در صورت بی احتیاطی ممکن است خسارات زیادی را به فرد استفاده کننده وارد کند بنابراین در انتخاب آن باید بسیار دقت کرد.

در هنگام خرید نردبان خانگی باید به این نکته توجه کرد که چه اندازه ای مورد نیاز است. برخی از خانه ها سقف کوتاه و برخی دیگر سقف بلند تری دارند از این رو باید متناسب با ارتفاع مورد نیاز ، نردبان را انتخاب کرد.

مورد بعدی میزان وزنی است که نردبان تحمل می کند. بهتر است نردبانی را انتخاب کرد که حداقل وزن ۱۰۰ کیلو را بتواند تحمل کند تا کاربرد آن بالاتر رود.

انواع نردبان تاشو و پله ای برای مصرف خانگی بسیار مناسب است چرا که با حفظ تعادل کامل ایمنی فرد را هنگام استفاده کاملا تضمین می کند. نردبان های پله ای حداقل ۴ یا ۵ و یا حداکثر ۹ پله برای مصرف خانگی مناسب است.

انتخاب جنس مناسب برای نردبان نیز بسیار مهم است. برای خرید نردبان خانگی مناسب بهتر است نوعی از نردبان که دارای وزن سبک و استحکام مناسب باشد استفاده کرد تا هر فردی بتواند به راحتی آن را جابه جا کرده و از آن استفاده کند.

نردبان چوبی که یکی از انواع نردبان ساده محسوب می شود و معمولا در اندازه های ۲ تا ۴ متر وجود دارند. برای خرید این نوع نردبان باید توجه داشت تا از چوب با کیفیت و درجه یک که استحکام بالایی داشته باشد استفاده شده باشد. نردبان باید بدون هرگونه ترک یا شکستگی باشد.

البته امروزه از نردبان های چوبی به دلیل وزن سنگین و ایمنی ضعیف آن استفاده نمی شود و انواع دیگری مانند فلزی و فایبر گلاس جایگزین این نوع نردبان قدیمی شده اند.

نردبان از جنس فایبر گلاس انتخاب مناسبی برای مصرف خانگی است چرا که در اندازه ی کوچکتر و استحکام بالا تولید شده و حمل و نقل آن آسان است.

نردبان آلومینیومی نیز می تواند برای مصرف خانگی مناسب باشد چرا که وزن سبک و دوام بالایی دارد. برای خرید یک نردبان خانگی خوب باید به اندازه ی پله ی آن نیز توجه کرد و بهتر است نردبان خانگی دارای پله ی پهن باشد تا ایمنی آن بالاتر رفته و استفاده از آن آسان‌تر شود.

برای خرید نردبان صنعتی نیز به نردبان با دوام و استحکام بالاتری نیاز است چرا که علاوه بر وزن فرد ، باید تحمل وزن وسایل و تجهیزات را نیز داشته باشد.

جنس مناسب برای نردبان صنعتی آهن و آلومینیوم است و مناسب ترین نوع نردبان ، نردبان تلسکوپی و یا مفصل دار است تا علاوه بر ایمن بودن ، ارتفاع زیاد نیز داشته باشد.

علاوه بر موارد گفته شده باید به اندازه و عرض پله نیز دقت کرد چرا که هرچه پله عریض تر و پهن تر باشد ایمنی بالاتر رفته و فرد استفاده‌ کننده از نردبان خسته نمی شود.

مورد دیگر فاصله بین پله ها و تعداد آن ها است چرا که هنگام استفاده از نردبان برای حفظ تعادل بیشتر بهتر است تا از دو یا سه پله ی آخر استفاده نشود .

افزون بر موارد بالا باید به تعادل و ایستایی نردبان ، صاف و بدون نقص بودن ، کیفیت و قیمت مناسب آن نیز توجه داشت. بهترین راه برای خرید مطمئن و مطلوب این است که هنگام خرید با یک فرد با تجربه مشورت و نظر خواهی کرد.

خرید تضمینی نردبان با بالاترین کیفیت از نمایندگی معتبر

خرید تضمینی نردبان با بالاترین کیفیت از نمایندگی معتبر برای خرید نردبان با بالاترین سطح کیفیت و تضمین قیمت می توان به نمایندگی معتبر فروش در سراسر کشور مراجعه کرد. خرید از نمایندگی علاوه بر اطمینان داشتن به مرغوبیت کالا، ضمانت پس از فروش نیز برای مشتریان در پی خواهد داشت.

ایجاد اعتماد و کسب رضایت مشتریان و هم چنین عرضه مستقيم محصول با مناسب ترین قیمت از ویژگی های خرید از نمایندگی معتبر است.

هم چنین این نمایندگی علاوه بر داشتن شعب متعدد برای خرید حضوری مشتریان، دارای سایت اینترنتی نیز هست تا خریداران از سراسر کشور به راحتی بتوانند محصول مورد نظر را به صورت عمده و تکی نیز خریداری کنند.

پخش مستقیم نردبان با تضمین کیفیت در تهران

انواع نردبان درجه یک با کیفیت تضمین شده و ضمانت پس از فروش را می توان به صورت مستقیم از فروشنده معتبر در تهران خریداری کرد. فروشگاه ها و مراکز پخش متعددی در سطح شهر وجود دارند که به عرضه مستقیم این محصول می پردازند‌.

علاوه بر این امکان خرید اینترنتی از سایت و فروشگاه آنلاین نیز برای رفاه حال مشتریان فراهم شده است تا بتوان با دقت و وقت کافی تمامی مدل های نردبان در انواع مختلف با کاربرد های متنوع را مشاهده کرده و با مقایسه قیمت خریداری کرد.

برای خرید انواع نردبان خانگی و صنعتی می توان با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به صورت عمده نیز از تمامی شهر ها و استان ها در سراسر کشور خریداری کرده و محصول مورد نظر را در تعداد دلخواه در کمترین زمان و حداقل هزینه در محل مورد نظر دریافت کرد.

عرضه مستقیم و بدون واسطه نردبان با کیفیت و درجه یک ، ساخته شده با استاندارد های روز و ایمنی تضمین شده در کنار قیمت مناسب و ارزان یک خرید مناسب و مطلوب برای خریداران می باشد.

بزرگترین تامین کننده نردبان با کیفیت در تهران

بزرگترین تامین کننده نردبان با کیفیت در تهران بزرگ ترین تامين کننده نردبان با کیفیت در تهران ، محصولات خود را در انواع متفاوت و کاربرد های گوناگون با قیمتی مناسب و تخفیف ویژه به فروش می رساند.

در این مرکز می توان انواع نردبان خانگی و صنعتی در متراژ های متنوع و متناسب برای هر فضا را خریداری کرد. خریداران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تمامی محصولات به سایت اینترنتی مراجعه کنند

توضیحات کامل و جامع در مورد هر نوع نردبان همراه با قیمت و ویژگی های آن در سایت مشخص شده است. فروشگاه مرکزی با پخش نردبان به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده با قیمتی مناسب از بهترین مراجعه عرضه نردبان به شمار می رود‌

نردبان های متنوع کاملا ایمن و مستحکم مطابق با استاندارد های تعیین شده تولید و عرضه می شود . تمامی محصولات برند های معتبر و مطمئن و کاملا درجه یک را می توان در این مرکز یافت.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید