مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع نردبان صنعتی تاشو در سطح کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارامترهای تعیین کیفیت نردبانمطمئن ترین روش برای خرید نردبانافزایش خرید و فروش نردبان در بازار داخلیقیمت نردبان صنعتی تاشو در فروشگاه های معتبر

یکی از ابزارهای مهم در کارهای صنعتی مانند باغبانی، گچ کاری، نقاشی و… نردبان می باشد که انواع مختلفی دارند، امروزه مراکز توزیع نردبان صنعتی تاشو به صورت کاملا غیرحضوری و مستقیم محصولات مورد نیاز کاربران را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تامین می کند. وب سایت هایی که که توسط توزیع کنندگان و تولیدکنندگان این محصول طراحی شده است، علاوه بر نردبان صنعتی تاشو محصولات دیگری مانند: میز اتو، انواع نردبان خانگی و بندرخت نیز توزیع می شود.

مراکز توزیع نردبان صنعتی تاشو در سطح کشور

پارامترهای تعیین کیفیت نردبان

پارامترهای تعیین کیفیت نردبان

یکی از مهم ترین پارامترهایی که کیفیت یک نردبان را تعیین می کند مقدار وزنی که توسط یک نردبان تحمل می شود و ارتفاع بین پله های یک نردبان می باشد.
به طور کلی اکثر نردبان های فلزی قادر به تحمل وزن های بیشتر از 100 کیلوگرم نیستند و فاصله استاندارد بین پله ها بهتر است بین 22 تا 28 سانتی متر باشد.
از آنجا که همه افراد در هنگام بالا رفتن از نردبان و کار طولانی مدت در ارتفاع هر چند کم در معرض افتادن و آسیب پذیری هستند لذا ایمنی و جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت یک نردبان بسیار مهم است و می تواند در کاهش و حتی به صفر رساندن درصد آسیب کاربران نقش مهمی ایفا کند.
وجود سطوح ضد لغزش روی هر پله می تواند باعث افزایش ایمنی یک نردبان به خصوص نردبان های صنعتی و حرفه ای شود.
پارامتر بعدی که در تعیین کیفیت نردبان موثر است ابعاد و وزن آن می باشد که باعث سهولت حمل و نقل و کاربری راحت‌تر نردبان می شود.
از نظر مدل پله های یک نردبان صنعتی به طور کلی دو نوع نردبان وجود دارد یک طرفه و دو طرفه؛ در نوع یک طرفه که بیشتر مخصوص امور باغبانی و نقاشی دیوار می باشد تنها یک فرد می تواند از نردبان استفاده کند اما در نوع دو طرفه دو فرد به طور همزمان می توانند روی آن فعالیت داشته باشند و بیشتر مناسب استفاده در خانه هستند.
تعداد پله های نردبان های صنعتی از 4 پله شروع می شود و بیشترین تعداد آن 7 پله است که بسته به نوع حرفه کاربر و قد و قامت هر فرد، می توانید سایز مورد نیاز خود را انتخاب کند.
عموما نردبان های تولید شده از جنس چوب، پلاستیک، فولاد و آلومینیوم ساخته می شوند که ابعاد و سایزهای مختلفی دارد و انواع بسیار متنوعی دارند و به سه دسته کلی صنعتی (حرفه ای)، خانگی و خلبانی تقسیم بندی می شوند.
اکثر ما با دو نوع اول تا حدودی آشنایی داریم اما نوع خلبانی را کمتر شنیده ایم، این نوع از نردبان برای استفاده از پرسنل کشتی رانی و به منظور بالا رفتن و پیاده شدن از کشتی استفاده می شود و برخلاف نام آن هیچ ارتباطی به هواپیما ندارد!

مطمئن ترین روش برای خرید نردبان

مطمئن ترین روش برای خرید نردبان

اکثر ما برای خرید یک کالا به بازارهای اختصاصی و صنف آن مراجعه می کنیم برای مثال اگر قصد خرید لوازم صنعتی مانند نردبان را داشته باشیم به فروشگاه های لوازم صنعتی و بازارهای مخصوص آن مراجعه می کنیم اما امروز قصد داریم تا شما را با یکی از مطئن ترین روش های خرید یک نردبان با کیفیت و استاندارد آشنا کنیم.
برای خرید هر نوع نردبانی که نیاز دارید کافی است سری به سایت های فروشگاهی این محصول بزنید و نام محصول مورد نیاز خود را در اینترنت جست و جو کنید تا با انواع نردبان های با کیفیت و استاندارد آشنا شوید.
مزایای خرید اینترنتی یا آنلاین بی شمار است به طوری که هر ساله شاهد رشد 15% درصدی کسب و کار اینترنتی نسبت به خرید سنتی هستیم البته به شرطی که نکاتی را قبل از خرید رعایت نمایید.
یکی از مهم ترین دلایلی که باعث محبوبیت خرید اینترنتی شده است امکان خرید مستقیم و بدون واسطه یک محصول از فروشنده می باشد به طوری که به دلیل حذف دست دلالان و سایر عوامل واسطه نظیر حذف اجاره بهای فروشگاه، کرایه بار، هزینه حمل و نقل و انبارداری و مواردی از این قبیل قیمت نهایی محصول کاهش چشمگیری خواهد یافت.
علاوه بر آن صرفه جویی در وقت و امکان بررسی دقیق تر محصولات به علت تنوع بیشتر از دیگر مزایای خرید اینترنتی است همچنین شما می توانید قبل از خرید با بررسی نظرات کاربران و تعداد ستاره هایی که افرادی که تجربه خرید و استفاده از محصول را داشتند به دید درستی نسبت به محصولی که قصد خرید آن را دارید خواهید رسید.
البته لازم به ذکر است قبل از اقدام به خرید و نهایی کردن سفارش خود بهتر است از اعتبار سایت و فروشنده اطمینان حاصل فرمایید.

افزایش خرید و فروش نردبان در بازار داخلی

افزایش خرید و فروش نردبان در بازار داخلی

تقریبا همه ما در زندگی روزمره خود به نردبان نیاز داریم و از تعویض لامپ، باز کردن پرده، گردگیری و… گرفته تا موارد تخصصی تر نیازمند یک وسیله برای بالا رفتن و دسترسی بهتر به جاهایی که به طور عادی امکان دسترسی به آن برای ما وجود ندارد هستیم.
با توجه به این که خانه تکانی در کشور ما از اهمیت ویژه ای نزد بانوان برخوردار است لذا خرید و فروش نردبان به خصوص نردبان خانگی در بازار داخلی از موقعیت خوبی برخوردار است.
همان طور که مستحضر هستید جا به جایی حتی کوچک ترین نردبان ها در هنگام خرید سخت بوده و یکی از دلایلی که شاید برخی از افراد تمایلی به خرید آن ندارند جاگیر بودن و سخت بودن حمل و نقل آن می باشد و شاید شما هم ترجیح می دهید در هنگام نیاز این وسیله را از همسایه خود قرض بگیرید.
اما فروش اینترنتی این محصول باعث شده است تا خرید آن در کوتاه ترین زمان و به سادگی امکان پذیر باشد از طرفی طراحی های جدید و استفاده از مواد اولیه سبک و همچنین فرم تاشو نردبان ها باعث شده است تا خرید و نگهداری آنها بسیار راحت تر از گذشته شود.

قیمت نردبان صنعتی تاشو در فروشگاه های معتبر

قیمت نردبان صنعتی تاشو در فروشگاه های معتبر

قیمت نردبان صنعتی تاشو به عوامل متعددی نظیر جنس مواد اولیه به کار رفته، نوسانات ارز، قیمت فلز و مواد اولیه، نوع خرید (مستقیم یا با واسطه)، تعداد خرید (تکی یا عمده)، ابعاد نردبان و… بستگی دارد.
در حال حاضر برای اطلاع از نرخ روز انواع نردبان، میز اتو، بند رخت در فروشگاه های معتبر کافی است سری به سایت‌های این فروشگاه ها بزنید تا از قیمت و میزان تخفیف های این لوازم مطلع شوید.
در صورتی که نتوانستید قیمت های روز را مشاهده کنید می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان فروش سایت های فروشگاهی تماس حاصل فرمایید و علاوه بر دانستن قیمت از دیگر جزئیات خرید خود نظیر مقدار تخفیف در خریدهای عمده و دیگر ویژگی های کالا اطلاعاتی دریافت نمایید.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید