مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بند رخت یونیک تمام استیل اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت بند رخت یونیکتشخیص بند رخت تمام استیل

قیمت بند رخت یونیک مدل تمام استیل اصل به نسبت چند ماه پیش تقریبا 10 درصد افزایش داشته است. با این که سایر مصنوعات فلزی تغییر چندانی نداشته اگر افزایش نرخ دلار و نیز قیمت جهانی فولاد را در نظر بگیریم تا حدود زیادی این بالا رفتن توجیه می شود.

چند سالی است در کشور ما قیمت هر محصولی به صورت لحظه ای و ساعتی تعیین می شود. سیاست های غلط اقتصادی سران کشور مطمئنا یکی از مهمترین عوامل این بی ثباتی است.

در بازار لوازم خانگی هم این تغییرات اصلا کم نیست و هنگام تماس با تولیدکنندگان متوجه می شوید که یک لیست قیمت ثابت که یک به مدت یک هفته اعتبار داشته باشد وجود ندارد. زیرا هر لحظه ممکن است مواد اولیه گرانتر شود.

البته تنها یک نکته مثبت وجود دارد و آن این است که شرایط مثل سال های 97 و 98 نیست و نسبت به آن زمان کمی بهتر شده و جای شکرش هنوز باقی است.

در این شرایط بازار متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان به جای این که جنس مرغوب تر و مقرون به صرفه تر بسازند سعی می کنند از اعتبار دیگر برندهای بازار استفاده و یا در واقع سواستفاده کنند. همه می دانند قیمت بند رخت یونیک بالاتر از 400 هزار تومان است حتی اگر به صورت عمده از درب کارخانه خریداری شود. دیده شده که بعضی از فروشندگان به اسم بند رخت یونیک تمام استیل اصل کالای متفرقه را با نصف این هزینه می فروشند. قلق آن ها این است که روی کالاهای متفرقه مارک هایی می زنند که شباهت کلامی یا نوشتاری با یونیک دارد و از این طریق مشتری را به اشتباه می اندازند. به طور مثلا کلمه یونیکو خیلی شبیه یونیک است.

دسته دیگری از کلاهبرداری ها هم وجود دارد که به جای بند رخت تمام استیل اصل مدل رنگ استاتیک ارسال می شود. این مدل ها ممکن است کیفیت رنگ بالا داشته باشند و درخشان باشند و فرد در نگاه اول متوجه استیل نبودن آن نشود.

بند رخت فلزی

قیمت بند رخت یونیک

قیمت بند رخت یونیک به صورت کلی به مدل و نوع آن بستگی دارد. مواد اولیه به کار رفته در این کالا از ترکیه وارد می شود و به همین دلیل سوراخ کاری ها و برش کاری های آن بسیار دقیق است. نتیجه آن یک بند رخت یونیک تمام استیل با مونتاژ دقیق و اصولی است.

در عکس زیر که از یک سایت گرفته شده است می توان قیمت یک مدل تمام استیل از بند رخت یونیک را دید. در نظر داشته باشید که این تنها یک قیمت خرده فروشی است و در صورت خرید با تعداد بالا قطعا می توانید قیمت های بسیار بهتری را در نظر بگیرید. در واقع حاشیه سود فروشنده خرده هم در این تصویر لحاظ شده استقیمت بند رخت یونیک

همانطور که دیده می شود قیمت خرده فروشی از 300 هزار تومان تا 1750 هزار تومان وجود دارد. البته به قیمت اول و آخر نمی توان خیلی اعتماد کرد چون واقعا برای یک بند رخت استیل یونیک پرت هستند. در نتیجه قیمت حدودی این کالا در خرده فروشی 750 هزار تومان است.

در صورتی که روی برند خیلی حساس باشید می توانید همین مدل را تهیه کنید. اما امروزه تولیدکنندگانی هستند که با قیمت های بسیار ارزانتر می توانند جنسی تقریبا با کیفیت مشابه یونیک تولید کنند. استفاده از دستگاه های پیشرفته و ماشین آلات خارجی باعث شده است که در سال های اخیر کیفیت تولید انواع بند رخت در ایران هم بسیار بالاتر برود.

نتیجه نهایی این است که کیفیت مشابه است و فقط چون برند مشهوری نیستند پول برند نمیگیرند و مقرون به صرفه تر است. سایر کالاها مثل قیمت انواع نردبان هم به همین شکل است و به نوع برند بستگی دارد.

قیمت بند رخت یونیک

تشخیص بند رخت تمام استیل

در بازار دو نوع بند رخت وجود دارد یک مدل استیل و دیگری آهنی با رنگ نقره ای استیل. برای تشخیص بند رخت تمام استیل اصل دو راه کلی وجود دارد. اولین و مهمترین راه نگاه کردن به سطح فلز است که می توان به سادگی فهمید استیل درخشندگی بسیار بیشتری دارد و مدل رنگ کاری حتی اگر رنگ های باکیفیت هم استفاده شود هیچگاه به اندازه استیل براق بودن و درخشندگی ندارد. البته برای این مورد باید از قبل این دو مدل را در کنار یک دیگر دیده باشید تا در یک نگاه بتوان تشخیص داد.

راه دوم و ساده تر این است که یک آهنربا همراه خود داشته باشید. استیل انواع مختلفی دارد که رایج ترینشان که در ایران استفاده می شود 201 و 304 است. این مدل استیل ها به دلیل ترکیب مواد خود خاصیت مغناطیسی ندارند و بنابراین نباید جذب آهن شوند. اگر جذب آهن می شوند به احتمال زیاد استیل نیستند.

اما همه این ها گفته شد ولی یک سوال وجود دارد. چه تفاوتی بین استیل و رنگی وجود دارد؟ جواب این است که در مناطق مرطوب و شرجی مدل آهنی ممکن است بعد از یکی دو سال استفاده دچار زنگ زدگی شود. اما اگر استیل اصل باشد به هیچ وجه زنگ نمی زند و این مزیت خیلی مهمی است که استیل دارد.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید