مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه بند رخت کلاسیک با قیمتی مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با فرایند تولید بند رختپارامترهای تعیین قیمت بند رختبهترین نوع بند رخت برای صادراتعرضه مستقیم بند رخت کلاسیک در بازار تهران

در حقیقت بند رخت کلاسیک از نمونه کالاهای مصرفی و پرطرفداری است که افراد به دلیل کمبود جا در منازل و زیبایی ظاهری آن تمایل زیادی به خرید و استفاده از آن را خواهند داشت.

البته فروشندگان و تولید کنندگان این محصول به دلیل استقبال زیاد افراد، اقدام به فروش ویژه نمونه های مختلفی از بند رخت کلاسیک نموده اند تا در این راستا عموم مردم بتوانند بند رخت مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه نمایند.

فروش ویژه بند رخت کلاسیک با قیمتی مناسب

آشنایی با فرایند تولید بند رخت

آشنایی با فرایند تولید بند رخت بند رخت از نمونه تجهیزات کاربردی است که معمولا در مدل های مختلف و در دو جنس پلاستیکی و فلزی موجود می باشد. از این رو هر کدام از مدل های بند رخت، روش های تولید مخصوص به خود را خواهند داشت.

اما یکی از نمونه های رایج بند رخت نمونه های کلاسیک آپارتمانی است که از چندین میله نازک متصل به یکدیگر با طراحی خاص تشکیل شده است. به همین منظور در این جا مراحل مختلف برای تولید این مدل های بند رخت را شرح خواهیم داد.

  • ابتدا توسط نرم افزارهای گرافیکی طراحی بند رخت انجام شده و در این طراحی مواردی نظیر ابعاد تمام بخش های بند و وزن استاندارد آن مشخص می گردد.
  • در ادامه نوبت به برش میله ها می رسد. میله ها باید به طور دقیق و طبق اندازه های داده شده، برش بخورند تا در این راستا بند رخت به صورت استاندارد باز شود و تعادل خود را حفظ نماید.
  • پس از برش میله ها، نوبت به اتصال آن ها طبق طرح ارائه شده می باشد. لازم به ذکر است میله ها باید به طور دقیق و از طریق جوشکاری حرارتی به یکدیگر جوش بخورند تا مقاومت و استحکام کافی برای تحمل وزن لباس های خیس را داشته باشند.
  • حال نوبت به رنگ کردن و لعاب کاری بند رخت می رسد تا تمامی میله ها سطحی صاف و بدون ضایعات داشته باشند. هم چنین این محصول باید در برابر رطوبت و عوامل جوی بیرونی، عایق باشد تا دچار زنگ زدگی نشود.
  • در انتهای مراحل تولید هم باید بند رخت، وارد مرحله کنترل کیفی گردد تا مواردی نظیر کیفیت محصول، وزن و ابعاد استانداردش، میزان استقامت آن در برابر بار و تعادل آن مورد بررسی قرار گیرد و پس از تایید باید به طور دقیق و با کیفیت بالا بسته بندی شده و برای فروش در بازار عرضه گردد.

البته لازم به ذکر است برای نمونه های پلاستیکی این محصول، باید از پلاستیک درجه یک استفاده نمود تا از استحکام کافی برخوردار بوده و هم چنین در برابر عوامل خارجی نظیر اشعه ماورا بنفش خورشید، سرما، گرما و غیره دچار پوسیدگی نشود.

پارامترهای تعیین قیمت بند رخت

پارامترهای تعیین قیمت بند رخت بند رخت از طراحی های بسیار متنوعی برخوردار می باشد و افراد با توجه به نوع نیاز خود، محصول مورد نظرشان را انتخاب خواهند کرد. البته تنوع در این محصول باعث می شود تا بند رخت قیمت های متفاوتی داشته باشد که عوامل تعیین کننده قیمت به شرح زیر می باشد.

  • در ابتدا برای تعیین قیمت بند رخت باید به کیفیت مواد اولیه و کیفیت محصول توجه ویژه نمود.
  • هم چنین بند رخت در نمونه های مختلفی نظیر لوله بخاری، هوشمند، آویزی، پایه دار و غیره طراحی شده است. از این رو هر کدام از مدل ها دارای قیمت های متفاوتی می باشند.
  • جنس بند رخت هم بر روی قیمت نهایی آن موثر می باشد. به گونه ای که بند رخت پلاستیکی، از نمونه های فلزی، استیل و غیره قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • در کتار موارد گفته شده، برای مشخص کردن قیمت باید عوامل دیگری نظیر ابعاد و اندازه بند رخت، استاندارد بودن آن و نوع بسته بندی محصول را در نظر گرفت.
  • از دیگر موارد قیمت گذاری باید به نحوه فروش محصول، نوع ارسال، شرکت تولید کننده و سایر موارد اشاره کرد.

بهترین نوع بند رخت برای صادرات

بهترین نوع بند رخت برای صادرات در واقع بند رخت از جمله تجهیزاتی است که نه تنها در ایران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، بلکه در کشورهای دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که افراد در سایر کشورها هم نیاز به پهن کردن لباس به بهترین نحو، پس از شست و شو خواهند داشت.

از سویی دیگر با ارسال این محصول به دیگر کشورها، می توان در راستای صادرات محصولات غیر نفتی گام برداشت و کمک به ارز آوری و اشتغال زایی در کشور نمود. اما در پاسخ به این که بهترین نوع بند رخت برای صادرات چه ویژگی هایی دارد، باید موارد زیر را بررسی نمود.

  • اولین نکته برای صادراتی بودن بند رخت، توجه به ویژگی های ظاهری آن می باشد. به همین منظور بند رخت باید علاوه بر کیفیت، به صورت زیبایی هم طراحی شود تا بتواند در میان سایر محصولات مشابه، نظر افراد مختلف را به خود جذب نماید.
  • در واقع بند رخت باکیفیت باید استحکام بسیار بالایی داشته باشد و بتواند وزن سنگین لباس های خیس را تحمل کند.
  • از سویی دیگر این وسیله باید به گونه ای طراحی شود تا در کم ترین فضای ممکن، بیشترین کاربرد را داشته باشد.
  • علاوه بر موارد گفته شده بند رخت صادراتی از رنگ ثابتی برخوردار بوده و در برابر رطوبت و هوای آزاد دچار زنگ زدگی و تغییرات ظاهری نگردد.
  • از دیگر مشخصات بند رخت درجه یک، داشتن وزن و اندازه استاندارد می باشد تا افراد بتوانند در صورت نیاز آن را به راحتی جا به جا کرده و در هر مکانی از آن استفاده نمایند.
  • هم چنین بند رخت صادراتی باید از بسته بندی مناسبی برخوردار گردد تا در صورت صادرات این محصول و ارسال آن به کشورهای مختلف، بدون هیچ آسیبی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

عرضه مستقیم بند رخت کلاسیک در بازار تهران

عرضه مستقیم بند رخت کلاسیک در بازار تهران همان طور که گفته شد، بند رخت یکی از وسایل پرکاربرد در منازل می باشد تا افراد بتوانند البسه خود را پس از شست و شو به طور مرتب و در هوای آزاد بر روی آن پهن کنند. البته این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید شده است تا امکان استفاده برای عموم مردم با توجه به نوع نیازشان و مساحت در نظر گرفته شده برای آن، فراهم گردد.

از سویی دیگر تولید کنندگان انواع بند رخت کلاسیک، نمونه های مختلف از این محصول را به صورت مستقیم در بازار تهران پخش می کنند. تا از طریق عرضه مستقیم بند رخت کلاسیک در بازار تهران، امکان دسترسی عموم مردم در کلیه نقط کشور فراهم گردد و افراد توانایی خرید بند رخت مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت داشته باشند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید