مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان بند رخت تمام استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایا استفاده از بند رخت های تمام استیلبررسی قیمت انواع بند رخت تمام استیل

بند رخت تمام استیل از جمله بندهایی با قابلیت جابجایی است که دارای ظرفیت های مختلف در انواع چرخدار و بدون چرخ می باشد که با نیاز تمامی مشتریان سازگاری دارد. فروشندگان آن نیز با شناخت سلایق انواع مشتریان و پرفروش ترین مدل ها سعی می کننده به بهترین نحو ممکن نیاز آنها را رفع نموده و با ارائه باکیفیت ترین در بازار اعتبار کسب کنند.

فروشندگان بند رخت تمام استیل

مزایا استفاده از بند رخت های تمام استیل

مزایا استفاده از بند رخت های تمام استیل بند رخت تمام استیل دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بوده و در برابر رطوبت و آب دچار خوردگی و زنگ زده گی نخواهد شد. لذا در برابر اشعه خورشید نیز دچار آسیب نخواهد شد و به دلیل مقاومتی که دارد فشار و وزن زیاد به آن آسیب نمی رساند.

این بند رخت قابلیت جابجایی راحتی داشته و باز و بسته نیز می شود که در صورت عدم نیاز به آن می توان بند را بسته و در گوشه نگهداری نمود. برخی مدل های این بند دارای چرخ بوده و در زمانی که در هوا بارندگی ایجاد می شود و باید جابجا شود بدون اینکه لازم باشد آن را بلند کرد و بدون اینکه لازم باشد با تحمل وزن بالای آن بند را جابجا کرد براحتی با وجود چرخ جابجا می شود.

رخت بند بسته به مدل دارای ظرفیت های مختلفی است که نمونه های بزرگ ایستاده دارای میله های زیادی بوده و لباس زیادی را می توان در آن قرار داد. حتی مدل های چند طبقه آن بسیار جا دار بوده و ظرفیت بسیار زیادی دارد و برای خانواده های پر جمعیت مناسب است و کاملا پاسخگو نیازهای آنها می باشد.

بررسی قیمت انواع بند رخت تمام استیل

بررسی قیمت انواع بند رخت تمام استیل قیمت بند رخت بسته به جنس و مدل مختلف است که نمونه های استیل از نمونه های پلاستیکی گرانتر می باشد. ظرفیت و ابعاد آنها نیز در نرخ تاثیر گذار است و در صورتی که بزرگ با ظرفیت بالایی باشد گرانتر خواهد بود.

بند رخت تمام استیل دارای مدل های دیواری سقفی و ایستاده است که مدل های دیواری و سقفی برای آپارتمان کوچک مناسب است که فضای کمی را اشغال می کند. نمونه های ایستاده نیز اکثرا دارای ابعاد بزرگتری هستند و برای خانه هایی مناسب است که فضای کافی را برای نگهداری آن دارند.

بند رخت های سه طبقه بهترین گزینه برای خانواده های چند نفره است و برای آویزان کردن لباس های هر فردی در آن به صورت جدا گانه مناسب است. بند رخت شوفاژی، بخاری و بند رخت هتلی و … از دیگر نمونه های این محصول است که بهترین گزینه برای زمستان می باشد. نمونه های خیلی کوچک از این بندها را در حمام نیز می توان نصب نمود.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید