مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان بند رخت شوفاژی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بند رخت شوفاژی تلن مدل T01مزایا خرید فله ای بند رخت شوفاژی

عرضه کنندگان بند رخت شوفاژی با ارائه این محصول کارآمد در تلاش هستند تا بتوانند نیاز مصرف کنندگان را به روش‌های مختلف برطرف کرده و زندگی در آپارتمان‌های کوچک را را برای آن‌ها آسان‌تر کنند. بندهای رخت یکی از ملزومات اصلی زندگی مدرن امروز است چرا که با وجود کوچک‌تر شدن فضاهای زندگی باید از وسایلی استفاده کرد که ضمن گرفتن فضای کم از محیط ما حداکثر کارایی را هم داشته باشند.

عرضه کنندگان بند رخت شوفاژی

مشخصات بند رخت شوفاژی تلن مدل T01

مشخصات بند رخت شوفاژی تلن مدل T01 بند رخت در مدل‌های مختلف و مناسب برای فضاهای گوناگون تولید شده است تا نیاز هر مصرف کننده‌ای را برطرف کند در ادامه به توضیح مشخصات بند رخت شوفاژی تلن مدل 01 T  می‌پردازیم.

این نوع بند رخت در واقع یک نوع سیار از این محصول است و قابلیت نصب در نقاط مختلفی دارد و می‌توانید در قسمت‌های مختلف منزل از آن استفاده کنید و یا حتی آن را با خود به سفر ببرید.یکی از بهترین مکان‌ها برای نصب این محصول بر روی شوفاژها است مخصوصا در فصل زمستان که می‌خواهید لباس‌ها سریع‌تر خشک شوند می‌توانید با نصب این بند بر روی شوفاژ در سریع‌ترین زمان ممکن لباس‌های خود را خشک نمایید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی این محصول را می‌توانید بر روی درهای مختلف از جمله در حمام و یا حتی در خودروی خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.با وجود کوچک بودن این بند رخت اما می‌تواند حجمی معادل با 10 کیلو لباس را بر روی خود تحمل کند.همچنین این محصول دارای بدنه‌ی محکمی است و به دلیل داشتن روکش ضد زنگ مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و همین امر باعث طولانی‌تر شدن عمر آن می‌شود.

مزایا خرید فله ای بند رخت شوفاژی

مزایا خرید فله ای بند رخت شوفاژی

بند رخت کلاسیک نوعی دیگر از این محصول است که به شکل متفاوتی طراحی شده و می‌تواند حجم زیادی از لباس‌ها را به دلیل طراحی خاص بر روی خود تحمل کند هم چنین جنس بدنه‌ی آن از استیل مقاوم است و خاصیت ضد زنگ بالایی در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی دارد.

بند رخت تمام استیل حتی دارای پیچ و مهره‌های استیل هستند و به دلیل داشتن بدنه‌ی تمام استیل قابلیت تحمل حجم زیادی از لباس را دارد و در برابر رطوبت‌های طولانی مدت کاملا مصون است.

فروشندگان این محصول می‌توانند از مزایای خرید فله ای بند رخت شوفاژی بهره ببرند چرا که یکی از راه‌های پیشرفت در شغل فروشندگی این است که بتوانید محصول مورد نظر را با قیمت مناسبی تهیه کنند و به قیمت مناسب هم به مشتری عرضه کنند. البته که پایین بودن قیمت به معنای پایین بودن کیفیت کالا نیست بلکه این کالاهای در کیفیت مطلوب اما قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شود.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید