مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم میز اتو طرح دار به تمام نقاط ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع میز اتو بر اساس وزنمیزان فروش سالیانه میز اتو در ایرانبهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات میز اتوفروش بی واسطه میز اتو طرح دار با نازلترین قیمت

میز اتو طرح دار، یک سطح بسیار محکم و پایدار و صاف که یک پایه دارد و سطح بزرگ ان به شما این امکان را می دهد که بتوانید لباس هایتان را، انواع ملافه ها و … را اتو بکشید.

عرضه مستقیم میز اتو طرح دار به تمام نقاط ایران

بررسی انواع میز اتو بر اساس وزن

بررسی انواع میز اتو بر اساس وزن مسئله ای که بیشتر اوقات درباره اتو کشیدن لباس ها روی میز اتو پیش می‌آید این است که، بیشتر افراد به دلیل نداشتن اطلاعات و خرید نامناسب این کالا و نداشتن تناسب بین وسایل برای اتو کشیدن، اغلب از انجام این کار دست می کشند؛ سپس لباسهای خود را به بیرون از خانه جهت اتو کشیدن می‌سپارند غافل از اینکه با انتخاب درست خود میتوانند این خرید را انجام دهند.

امروزه، در بازار انواع میز اتو با طرح های مختلف وجود دارد که هر کدام ویژگی و مزایای خاص خود را دارد؛ میزهای اتوکشی نیاز هر خانه است مخصوصا کسانی که به تیپ و لباس هایشان اهمیت خاصی می دهند و برایشان بسیار مهم و اهمیت دارد به همین علت، خرید میز اتو برای چنین افرادی بسیار ضروری است.

میزهای اتو انواع های مختلفی دارند که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم تا هنگام خرید میز اتو به اندازه کافی اطلاعات داشته باشید. میزهای اتو به طور کلی به دو دسته ثابت و متحرک دسته بندی می‌شوند که، میزهای متحرک نیز مدل های مختلفی دارند: کمدی و پایه دار و اما میزهای ثابت که می توان آنها را گوشه ای از اتاق قرار داد که این نوع میزها هم مدل های مختلف دارند: طرح مدرن، طرح سلطنتی و صندوقدار.

و اما چند نکته طلایی که هنگام خرید باید به آنها توجه کنیم:

  • اندازه: سایز میز اتو از جمله فاکتورهایی است که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید و وسیله خریداری شده با تمام این اتوها سازگاری داشته باشد.
  • وزن: در گذشته، بیشتر از میزهای چوبی استفاده می کردند که بسیار سنگین و غیرقابل تحمل برای فرد بود اما، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم، تولیدکنندگان توانسته اند میزهای اتو در انواع های مختلف تولید کنند که فرد راحت بتواند آن را جابجا کند.
  • قابل حمل: سعی کنید میز اتویی را انتخاب کنید که قابل حمل باشد و یا از میزهای استفاده کنید که تو کار باشد و مزاحمتی برای فرد ایجاد نکند.
  • محکمی: در عین حال که میز اتو باید سبک باشد، باید بسیار محکم هم باشد تا در هنگام اتو کشیدن نشکند و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کند.
  • کاور: برخی از شرکتهای تولید کننده میز اتو همراه با آن، کاور مخصوصی نیز ارائه می‌دهند که در برابر گرما و رطوبت از خود و همینطور مقاومت در برابر سوختگی خوب عمل کند.
  • ارتفاع: اگر در حالت ایستاده اتو می کشید بهترین ارتفاع میز اتو، سطح کمر شخص اتو کننده است؛ اگر بر اساس شرایط حالت اتوکشی را بین نشسته و ایستاده انجام می دهید و یا افراد زیادی از میز استفاده می کند بهتر است که میز اتو قابلیت تنظیم داشته باشد یعنی کم یا زیاد، بالا یا پایین داشته باشد که فرد احساس راحتی کند.
  • بودجه: انواع میز اتو در سایز و جنس های گوناگونی در بازار دیده می شود که هر کدام با توجه به ویژگی‌های کاربردی خود، قیمت های متفاوتی نیز دارد؛ پس قبل از خرید حتما تحقیق لازم را انجام دهید تا بتوانید با توجه به بودجه خود نیز محصول مورد نظر را خریداری کنید.
  • قفل کودک: با استفاده از آن میتوانید پایه میز را قفل کرده و مانع از دستکاری کردن آن توسط کودکتان شوید به همین جهت ترتیب خطر واژگونی شدن میز از بین می‌رود، طبیعتا میزهای با امکانات فوق العاده، قیمت های بالاتری هم دارند.
  • آویز لباس: این گزینه به شما قابلیت این را می دهد که لباس گرم را بعد از اتو کشیدن بتوانید آویزان کنید تا خنک شود، چون تا کردن پس از اتو کشیدن ممکن است دوباره چروک شود.
  • نگهدارنده سیم اتو: میله ای است که روی میز نصب شده و سیم اتو به آن آویزان می شود به همین جهت سیم اتو مزاحم کار کردن شما نمی شود.

میزان فروش سالیانه میز اتو در ایران

میزان فروش سالیانه میز اتو در ایران از سال ها پیش که میز اتو تاشو چینی به بازار را پیدا کرد، تولیدکنندگان ایرانی به این فکر افتادند که مشابه این کالا را در خود ایران نیز تولید کند؛ در آن سال‌ها یک الی دو کارخانه تولید میز اتو را شروع کردند و روز به روز این کالا را توسعه دادند. در اوایل کار، کسی اعتمادی به این محصول نداشت و نیاز چندانی هم نمی دانستند اما، بازاریابی مناسب و در کنار آن کیفیت بالا توانست نظر افراد را تغییر و به خود جلب کند و کم کم شرکت ها و کارخانه ها شروع به تولید این محصول کردند و وارد رقابت شدند.

عرضه انواع میز اتو صادراتی در برندهای مختلف و گوناگونی به کشورهای دیگر صادر می‌شود و آمار صادرات کشور در این زمینه، بیانگر موفقیت ایران در زمینه این محصول است.

در تولید هر محصول، یکسری مواد اولیه استفاده می‌شود و تعدادی از افراد نیز در تولید آن کالا فعالیت می‌کنند؛ کارخانه تولید کننده قطعاً باید سود خود را نیز محاسبه کند و بر اساس هزینه های ایجاد شده بیافزاید.

قیمتهای میز اتو، با توجه به طراحی و کیفیت آن محاسبه می‌شود.

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات میز اتو

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات میز اتو استفاده از میز اتو برای اتو کردن مناسب لباس ها، اهمیت بسیاری دارد و امروزه بسیار رواج پیدا کرده است؛ مرکزهای صادرات میزهای اتو به خاورمیانه از بهترین و معتبرترین مراکز عرضه محصول به شمار می آید.

کشور ما هم اکنون توانسته است در زمینه تولید انواع میز اتو مخصوصا میز اتو فلزی خودکفا گردد و حتی محصولات خود را به سایر کشورهای خاورمیانه عرضه کند؛ کیفیت میز اتو های فلزی تولید داخلی کشور، بسیار بالا بوده و از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار می‌باشد به همین دلیل، تعداد متقاضیان این محصول افزایش پیدا می‌کند و این یک افتخار بزرگ برای کشور ایران است.

فروش بی واسطه میز اتو طرح دار با نازلترین قیمت

فروش بی واسطه میز اتو طرح دار با نازلترین قیمت اگر شما قصد خرید میز اتو دارید جنس استیل و یا آلومینیوم انتخاب بسیار مناسبی می باشد چون، میز های صفحه فلزی هم وزن کمتری دارد و هم بیشتر ماندگاری دارد همین طور در برابر حرارت نیز مقاوم است اما از میزهای چوبی استفاده نکنید چون مقاومت آنها کمتر است و همینطور وزن زیادی دارد و جابجا کردن آنها بسیار دشوار می باشد.

عرضه کنندگان میز اتو کم جا با استفاده از شیوه‌های فروش متنوع و گوناگون تلاش می کنند تا فروش خود را افزایش دهند و به سود بالایی برسند؛ عرضه کنندگان این کالا با فروش مستقیم و بدون واسطه، این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌سازد تا با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهند.

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید