مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت بازرگانی میز اتو جک دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع میز اتوفروش ویژه میز اتو جک دار

میز اتو جک دار یکی از اشکال میز های اتو می باشد که در حال حاضر اکثر تازه عروس ها، حتما یکی از آن را روی جهیزیه خود دارند. میز اتو پایه کوتاه مخصوص اتو کردن های در حال نشسته و میز اتو پایه بلند مخصوص اتو کردن های ایستاده می باشد. نقش میز اتو هم اکنون دارای اهمیت بسیاری است؛ زیرا  به اتاق ما نظم می دهد و  لباس های خود را فقط در جای مخصوص خود اتو می کنیم. 

شرکت بازرگانی میز اتو جک دار

معرفی انواع میز اتو

معرفی انواع میز اتو میز اتو جک دار، به دلیل وجود جکی که دارد، به آسانی جمع شده و می توانیم آن را کنار هر جایی بگذاریم تا جای کمتری را به خود اختصاص دهد. حال خود میز اتو جک دار دارای چند نوع است: 

– میز اتو جک دار پایه کوتاه: این نوع میز اتو جک دار است و جمع می شود؛ اما پایه های کوتاهی دارد که فقط هنگام نشستن می توانیم از آن استفاده کنیم. 

– میز اتو جک دار پایه بلند: این نوع میز اتو شبیه نوع اول است. با این تفاوت که پایه های آن بلند است و ما می توانیم در حالت ایستاده هم از آن بهره لازم را ببریم. 

– میز اتو جک دار کمد دار: این نوع میز اتو علاوه بر این که میز اتو دارد، در قسمت تحتانی خود هم نیز کمدی دارد که مخصوص گذاشتن اتو و دیگر وسایل اعم از قیچی و لوازم دوخت و دوز است. این میز اتو جنبه تزیینی هم به اتاق می دهد و نمی توان آن را به طور کامل جمع کرد. فقط قسمت کناری خود میز اتو خم می شود تا جای کمتری بگیرد‌. این نوع میز بسیار کاربردی، زیبا و جا دار می باشد و وسیله ای مخصوص منسجم کردن وسایل لباس شما هستند. 

فروش ویژه میز اتو جک دار

فروش ویژه میز اتو جک دار اغلب افراد به دنبال میز اتو ارزان می باشند. اما ما فکر می کنیم که بیشتر از ارزان بودن کیفیت وسیله ای که می خریم مهم است. یعنی فاکتور اول هنگام خرید کیفیت جنس مورد نظر و فاکتور دوم قیمت آن است. تیم ما با توجه به نیاز مشتریان، تلاش کرده است تا جنسی را تولید کند که هم دارای کیفیت مناسب و هم قیمت مناسب باشد. بار ها آزمون و خطا داشته و توسط کارشناسان، از نظر استحکام و کیفیت مورد آزمایش قرار گرفته است. حال مجموعه ما توانسته این افتخار را کسب کند که جنسی با کیفیت به مشتریان خود عرضه کند که البته توجه زیادی نیز، به شرایط اقتصادی آنان شده است. شما می توانید جهت خرید به صورت تک و عمده از این مجموعه، با ما در ارتباط باشید. 

علی اکبر محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی اکبر محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09125534137

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: zibaradco@

instagram icon اینستاگرام: zibaradcov@

email icon ایمیل: info@zibarad.ir

مجموعه زیباراد شما را به خرید بهترین محصولات مصنوعات فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید